نوشته شده توسط : Mahdi

 چپتر دوم بازی فورتنایت با شور و هیجان زیاد بالاخره توسط اپیک گیمز منتشر شد! نسخه که در وبسایت دانلودها هم اکنون در اختیار شما کاربران محترم قرارگرفته، آپدیت شده تا هشتم ژوئن ۲۰۲۱ – هجدهم خرداد ۱۴۰۰ می باشد و با عنوان Fortnite Chapter 2 Season 7 شناخته می شود.

همان طور که اطلاع دارید، بازی Fortnite عنوانی محبوب می باشد که فقط به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود. خوشبختانه، می توان این بازی آنلاین را به صورت رایگان تجربه نمود. نسخه کاملا فشرده و آپدیت شده ی بازی به همراه آموزش نصب کامل در ادامه ی مطلب قرار گرفته است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ۹۸ درصد از جمعیت کره‌ زمین به طور ناگهانی ناپدید شده‌اند و افراد باقی‌مانده آسمان را به شکل عجیب و غریب همراه با طوفان‌های وحشتناک مشاهده می‌کنند. در این بین انسان‌هایی به شکل زامبی‌ به دیگر افراد باقی‌مانده حمله می‌کنند، اما بازماندگان با کمک سپر ضد طوفان و ساخت ساختمان‌ها و مقر فرماندهی در سراسر دنیا تا حدودی یاد گرفته‌اند که چگونه در برابر طوفان‌ها و زامبی‌ها از خود مراقبت کنند.

Fortnite Chapter 2 Season 7 v17.00 DC20210608 PC-DLHA

فصل هفتم چپتر دوم آپدیت تا JUN-08-2021 با آموزش نصب



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: بازی فورتنایت , بازی , دانلود , دانلود با لینک مستقیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 1336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 داستان بازی Wasteland 3 روایت‌گر ماجراجویی آخرین بازمانده گروه Team November است که یک گروه رنجر به حساب می‌آید. این بار تیم سازنده به‌سراغ کلورادو رفته تا یه یک جهان آخرالزمانی سرد و سوزان را به‌تصویر بکشد.از نظر گیم‌پلی هم ویستلند ۳ یک بازی نقش‌آفرینی با نبردهای نوبتی تیمی به حساب می‌آید. دوربین بازی که در حالت ایزومتریک طراحی شده، به شما اجازه می‌دهد دید مناسب و خوبی به اطراف داشته باشید و اعضای تیم خود را باتوجه‌به ویژگی و کارآیی که دارند، در میدان نبرد هدایت کنید. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی شامل مبارزات چالش‌برانگیز، انتخاب‌های مختلف، اکتشاف و داستانی جذاب خواهد بود. این عنوان علاوه بر بخش تک‌نفره، از حالت Co-Op تا ۶ بازی‌باز پشتیبانی می‌کند. هر یک از ۶ شخصیت قابل بازی دارای سلاح‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای هستند. همچنین تایید شده است که بازی حداقل ۱۰ پایان متفاوت را در بر خواهد داشت

Wasteland 3 The Battle of Steeltown PC-FLT | GOG | FitGirl Repack

نسخه های جدید GOG و FitGirl اضافه شدند



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , سرگرم کننده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کامپیوتر , دانلود بازی , game , Wasteland , ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی DESOLATE اثری در سبک تلاش برای بقا، جهان آزاد و اول شخص است که از المان های ترسناک بهره مند می باشد. این بازی توسط استودیو Nearga توسعه یافته و HyperTrain Digital آن را منتشر کرده است. شما می توانید این بازی را در حالت مالتی پلیر تا حداکثر ۴نفره انجام دهید یا به صورت انفرادی آن را پیش ببرید. داستان بازی درباره ی کاوش و جستجو در دنیایی مملوء از المان های اسرارآمیز می باشد که باید پرسش های حل نشده را پاسخ دهید.

دو سال پیش جزیره ی Granichy با فاجعه ای عظیم و ناشناخته به نام The New Light روبرو می شود که باعث ویرانی همه چیز می شود و حالا این فاجعه قصد دارد تا جایی که می تواند عواقبش را به زیست محیط خود تحمیل کند. کمپینی عظیم به نام “داوطلبان” راه می افتد تا علیه این فاجعه ایستادگی کنند و اکثر افراد این کمپین را افرادی تشکیل می دهند که تا به حال حتی یک اسلحه به دست نگرفته اند. این کمپین باید به Granichny عازم شوند و فعالیت های غیرعادی در جزیره را کاوش کنند، اطلاعات کافی بدست آورده و اعمال خطرناکی انجام دهند تا شاید بتوانند اشتباهی که در گذشته رخ داده را از بین ببرند. هیچ کس برای چیزی که در انتظارشان است آماده نیست. شما در این بازی در نقش یک داوطلب خواهید بود که با تهدیدهای گوناگون در اندازه و ساختارهای متعدد مواجه می شود.

DESOLATE v1.3.5 PC-DOGE | FitGirl Repack

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , فشرده , فیت گرل , DESOLATE , ,
:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

The Pit Infinity یک بازی جذاب در سبک RPG است که می‌توان با کنترلر اول شخص آن را انجام دهید و تجربه‌ای انفرادی و هیجان انگیز را تجربه کنید. بازیکنان می توانند نقش شخصیت های مارین، اسکات یا یک مهندس را داشته باشند و به دنیای Pit وارد شوند. این بازی در یک سیاه چال بزرگ جریان دارد و تجربه ای همراه با آزمایش های سری را در فضای کهکشانی برای شما به ارمغان می آورد. شما در این بازی باید ویژگی ها و مهارت های هرکدام از شخصیت ها را بشناسید و رفته رفته آن ها را ارتقا دهید. در راهروها حرکت کنید و کاوش مناسبی در زمینه هیولاها و ربات هایی که در مسیر هستند داشته باشید. مهمات بیشتری را جمع آوری کنید و سعی در بهبود مهارت های خود داشته باشید. بازی انگیزه لازم را در شما ایجاد می کند تا ابزارها و سلاح های بیشتری جمع کنید و به لول های بالاتر برسید.

The Pit Infinity Juggernaut PC-PLAZA | FitGirl Repack

آپدیت جدید بازی تحت عنوان Juggernaut اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , بازی , دانلود گیم , برتر , دانلود , بهترین ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 شخصیت‌های محبوب پاور رنجرز این بار قرار است در قالب یک بازی مبارزه‌ای وارد مدیوم بازی‌های ویدیویی شوند. بازی Power Rangers: Battle for the Grid یک اثر مبارزه‌ای با محوریت این شخصیت‌ها است. سازندگان این بازی را به‌عنوان اثری که یادگیری آن آسان است ولی حرفه‌ای شدن در آن نیاز به تمرین و صرف زمان خواهد داشت توصیف کرده‌اند. این عنوان که در ابتدا به نظر می‌رسید که یک نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی موبایل Power Rangers: Legacy Wars بوده، از پایه برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی توسعه یافته است و به جای استفاده از کارت، از مکانیک‌های عناوین مبارزه‌ای بهره می‌برد. علاوه بر شخصیت‌های تائید شده‌ی بازی که چندین نسل از سری Power Rangers را شامل می‌شوند، این بازی قرار است تا در آینده بسته‌ی الحاقی نیز دریافت کند.

در بازی Power Rangers: Battle for the Grid قرار است شاهد حضور رنجر‌ها و شخصیت‌های منفی مختلفی از تاریخچه ۲۵ سال مجموعه پاور رنجرز باشیم که قرار است روبروی هم قرار بگیرند و با یکدیگر مبارزه کنند. استودیو ان‌وِی پیش از این هم سابقه ساخت بازی مبارزه‌ای با محوریت این مجموعه را دارد و Power Rangers: Legacy Wars را برای پلتفرم موبایل توسعه داده است. تائهون کیم، مدیرعامل استودیو nWay، در مورد این بازی گفت: “طرفداران مجموعه پاور رنجرز از مدت‌ها پیش به‌دنبال یک بازی مبارزه‌ای با‌کیفیت با محوریت شخصیت‌های مثبت و منفی این مجموعه بودند که در دنیای عظیم پاور رنجرز جریان داشته باشد. هدف ما از ساخت این بازی، ارائه چنین تجربه‌ای است و البته سعی داریم با قرار دادن امکان تجربه بازی به شکل کراس پلتفرم، کاری کنیم که بازیکنان بتوانند در کنار هم از این اثر لذت ببرند؛ چرا که اعتقاد داریم کراس پلتفرم آینده صنعت بازی است.”

Power Rangers Battle for the Grid Season 3 PC-PLAZA

فصل سوم بازی اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی با لینک مستقیم , دانلود بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 اگر می خواهید یک بازی که به سبک “کاوش سیاهچاله ها” واقعا پایبند باشد و گیم پلی آن از مکانیزم های مدرن بازی های رایانه ای استفاده کند را تجربه کنید، بازی Conglomerate 451 یکی از مناسب ترین آن هاست. المان های روگ لایک در این بازی به خوبی طراحی شده اند و سیستم پیشرفت آن از زیربنای مناسبی برخوردار است که باعث می شود شخصی سازی های آتی و تجربه محیط بازی را برای شما بسیار دلچسب کند. این بازی اثری موفق از استودیو RuneHeads است که کمپانی ۱C Entertainment آن را در شبکه استیم منتشر کرده.

در این بازی کنترل یک تیم از ماموران حفظ نظم و آرامش که به صورت کلون ساخته شده‌اند بر عهده بازیکنان قرار دارد. بخش‌های مختلف اعضای این تیم مانند سلاح‌ها، ایمپلنت‌ها، بازو‌ها و پاهای سایبرنتیک قابل شخصی‌سازی هستند. تغییر این موارد نحوه رفتار و عملکرد شخصیت‌ها را دچار تغییر و تحول خواهد کرد. به منظور در اختیار داشتن ارتقا‌های بیشتر و جدید‌تر لازم است از طریق بخش تحقیق و توسعه (R&D Department) اقدام کنید. دیگر ویژگی‌های بازی Conglomerate 451 مانند مرگ بدون بازگشت شخصیت‌ها و مراحلی که به مرور ساخته می‌شوند، مواردی هستند که علاقه‌مندان به سری XCOM با آن‌ها آشنا هستند.

Conglomerate 451 v1.5.5 PC-CODEX | FitGirl Repack

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود رایگان , دانلود بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Halo: The Master Chief Collection اثری بی نظیر و فاخر می باشد که سرانجام در ۳م دسامبر ۲۰۱۹ در شبکه استیم منتشر شده است. از لحظه انتشار این اثر، شاهد بازخوردهای بشدت مثبت از طرف گیمرها هستیم و نمرات بسیار خوبی برای این اثر دریافت شده است. پس از تنها گذشت کمتر از ۲۴ساعت، گروه CODEX توانست سیستم امنیتی Steam+XboxLive+EAC برای این بازی را به صورت کامل شکست بدهد و کرک کاملا آفلاین برای بازی را منتشر کند. خوشبختانه پس از Gears 5 گویا گروه CODEX روش صحیح هک کردن سیستم امنیتی XBOX Live را بدست گرفته است.

بسته‌ی بازی‌های هیلو که با اسم Halo: The Master Chief Collection در سال ۲۰۱۴ روی ایکس‌باکس وان عرضه شد، شامل بازی‌های هیلو ۱، هیلو ۲، هیلو ۳، بسته‌ی الحاقی هیلو ۳ و هم‌چنین هیلو ۴ است. بازی‌های هیلو ۱ و هیلو ۲ در مقایسه با دیگر عناوین، قدیمی‌تر بودند و مایکروسافت آن‌ها را با کیفیت بسیار بالاتری از پایه بازسازی کرد. اولین بازی هم که روی کامپیوتر عرضه می شود، Halo: Reach خواهد بود. پس از آن، به ترتیب از هیلو ۱ شاهد عرضه‌ی بازی‌ها روی استیم خواهیم بود. نسخه ای که هم اکنون در وبسایت دانلودها نیز قرار دارد، تنها شامل Halo Reach می باشد و سایر نسخه ها به محض انتشار، اضافه خواهند شد.

Halo The Master Chief Collection Halo 3 PC-HOODLUM

نسخه جدید بازی حاوی Halo 3 اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود بازی , انلود بازی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی واچ داگز ۲ قرار است تا در مراسم Ubisoft Forward به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار بگیرد. شما باید به اکانت خود در یوبی سافت لاگین باشید و به مشاهده ی استریم بپردازید تا پس از اتمام مراسم، وریفای شده و سی دی کی رایگان این بازی برای شما در ۱۳م جولای ۲۰۲۰ ارسال شود. نسخه ای که قرار است یوبی سافت به شما بدهد، نسخه ای دائمی از بازی می باشد که برای همیشه در اکانت شما خواهد بود و می توانید مادام‌العمر بازی Watch Dogs 2 را در اکانت خود به صورت رایگان داشته باشید و از مزایای قانونی آن استفاده کنید. اگر به هنگام برگزاری رویداد Ubisoft Forward به اکانت Uplay خود سر بزنید و از طریق آن به تماشای این مراسم بنشیدنید، یوبی‌سافت بازی Watch Dogs 2 را به شما هدیه می‌دهد.

دیتای بازی واچ داگز ۲ به همین منظور توسط وبسایت دانلودها آماده شده است تا پس از دریافت نسخه رایگان بازی از مراسم یوبی سافت فوروارد، بتوانید این دیتا را به اکانت خود شناسایی کرده و به سرعت از نسخه آنلاین، رسمی و آخرین آپدیت بازی Watch dogs 2 لذت ببرید. فقط دقت داشته باشید که زمان دریافت اکانت رایگان را از دست ندهید! فرصت بسیار مناسبی برای گیمرها و علاقه‌مندان بازی واچ داگز ۲ مهیا شده است. برای مشاهده راهنمای نصب و توضیحات کامل این موضوع، لطفا بخش راهنمای نصب همین مطلب را مطالعه بفرمایید.

Watch Dogs 2 uPlay Backup DC20200712 PC-DLHA

بک‌آپ رسمی بازی واچ داگز ۲ آپدیت شده تا ۲۲م تیرماه ۱۳۹۹


 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , تیراندازی , ماجرایی , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود , دانلود بازی , بازی کام\\\\یوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

چپتر دوم بازی فورتنایت با شور و هیجان زیاد بالاخره توسط اپیک گیمز منتشر شد! نسخه که در وبسایت دانلودها هم اکنون در اختیار شما کاربران محترم قرارگرفته، آپدیت شده تا پنجم فوریه ۲۰۲۰ – شانزدهم بهمن ماه ۱۳۹۸ می باشد و با عنوان Fortnite Chapter 2 شناخته می شود. ظاهرا در جریان چپتر دوم تغییراتی روی سطح بازیکنان و میزان V-Bucks دریافتی اعمال خواهد شد. همچنین ویژگی‌های جدیدی هم به گیم‌پلی اضافه می‌شود. برای مثال کاربران می‌توانند شنا کنند یا مشغول انجام مینی گیم‌هایی نظیر ماهیگیری شوند.

همان طور که اطلاع دارید، بازی Fortnite عنوانی محبوب می باشد که فقط به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود. خوشبختانه، می توان این بازی آنلاین را به صورت رایگان تجربه نمود. نسخه کاملا فشرده و آپدیت شده ی بازی به همراه آموزش نصب کامل در ادامه ی مطلب قرار گرفته است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ۹۸ درصد از جمعیت کره‌ زمین به طور ناگهانی ناپدید شده‌اند و افراد باقی‌مانده آسمان را به شکل عجیب و غریب همراه با طوفان‌های وحشتناک مشاهده می‌کنند. در این بین انسان‌هایی به شکل زامبی‌ به دیگر افراد باقی‌مانده حمله می‌کنند، اما بازماندگان با کمک سپر ضد طوفان و ساخت ساختمان‌ها و مقر فرماندهی در سراسر دنیا تا حدودی یاد گرفته‌اند که چگونه در برابر طوفان‌ها و زامبی‌ها از خود مراقبت کنند.

بازیکن نقش فرمانده، در این ساختمان‌ها و مقرهای فرماندهی حضور دارد که در مواقع ضروری از موقعیت خود خارج شده و برای بازماندگان و یاران خود آذوقه و تجهیزات جمع‌آوری می‌کند. فرمانده و یارانش به دنبال راهی برای گسترش قلمرو سپر ضد طوفان و یافتن راهی برای بازگرداندن کره زمین به حالت اولیه هستند.

Fortnite Chapter 2 v11.50 DC20200205 PC-DLHA

نسخه آپدیت شده تا FEB-05-2020 و آموزش نصب کامل



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , دانلود با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 1103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

به برنامه پیشرو خوش آمدید! تیم هوافضای Kindred که چهارمین کمپانی کاوشگر میان ستاره ای در فضا می باشد، شما را عازم سفری ماجراجویانه کرده است. شما باید سیاره ARY-26 را کاوش کنید تا مطمئن شوید برای ادامه حیات بشریت مناسب است. در این سفر، شاید تجهیزات و تجربه کافی نداشته باشید… اما موفق باشید! بازی Journey to the Savage Planet اثری اکشن و کاوشگرانه از Typhoon Studios می باشد که کمپانی نام آشنای ۵۰۵ Games آن را در شبکه EpicStore منتشر کرده است. ماموریت خود را می توانید به صورت تک نفره یا آنلاین با یکی از دوستان خود به صورت دونفره پیش ببرید. پرنده های عجیب، گیاهان مرموز و شرایط دشواری پیش روی شماست. شما باید سعی کنید که زنده بمانید و ماموریت خود را به اتمام برسانید.

Journey to the Savage Planet PC-CODEX

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی رایگان , دانلود با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی Power Stealers شما را به دهه ۹۰ خواهد برد و می توانید یک آرکید سرگرم کننده و اعتیادآور را داشته باشید. دهه ای که بازی ها ساده و کوتاه می توانند و بازیکن از همان ابتدا وارد یک اکشن تمام عیار و هیجان انگیز می شد. بازی های آن زمان چالش برانگیزتر بودند و به همین دلیل معمولا حس و حال نوستالژی بسیاری از آن زمان بیاد می آوریم. شما در این بازی می تواند سبک هنری اصیل بازی های دهه ۹۰ را مشاهده کنید و با حالت همکاری وارد یک چالش جدید شوید. ۵ سح منحصر به فرد در بازی وجود دارد و در هر سطح هم دشمنان جدیدی وارد می شوند. نبردها هیجان انگیز هستند و توسط یک داستان پس زمینه ساده روایت می شوند. داستان بازی در مورد ناراد و اوسفرید است که به دلیل آرمان ها و اهداف ناسازگار، باهمدیگر وارد یک نبرد بزرگ می شوند و هرکدام برای پیشبرد اهدافشان روش متفاوتی را انتخاب می کنند.

Power Stealers PC-DARKZER0

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود با لینک مستقیم , دانلود بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام دانلود بازی Portal Knights پس از گذراندن Early Access خود، به صورت نهایی در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۷ در شبکه استیممنتشر شد. دنیای آشنا را پشت سر بگذارید و با بازی Portal Knights به دنیایی فوق العاده و ناشناخته قدم بگذارید! به همراه دوستانتان در این مجموعه ی اکشن و ماجراجویی، از میان ده ها جزیره که بوسیله ی دروازه های قدیمی بهم متصلند بازی کنید. هیچکس به خاطر نمی آورد چه زمانی آرامش دنیا بوسیله ی شکستگی بزرگ از هم پاشید و به درون تاریکی کشیده شد. آیا کسی هست که آنقدر شجاع باشد که این قلمروی از هم پاشیده را دوباره متحد کند؟ ماجراجویی خودتان را آغاز کنید.

قهرمان خود را بسازید. تبدیل به آخرین شوالیه ی دروازده شوید! بین دنیا های سه بعدی که بطور تصادفی ایجاد می شوند، سفر کنید. هر یک از این دنیا ها دارای محیطی خاص، موجودات ویژه و منابع جدید برای بدست آوردن هستند. همچنین بازی دارای مبارزات اکشن و تاکتیکی است که در آنها می توانید به دشمنانتان ضربه بزنید و از حمله های انها جاخالی بدهید. از میان دسته های مختلف اسلحه ها و طلسم ها انتخاب کنید تا آنها را شکست دهید! جهت توضیحات بیشتر و دانلود بازی Portal Knights به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Portal Knights Adventurer PC-CODEX

|آپدیت بازی Portal Knights Adventurer Update v1.3.2-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Portal-Knights



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 ریپک نهایی و کامل فیت گرل برای دانلود بازی Red Faction Guerrilla Steam Edition در نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. در این ریپک شما تمامی آپدیت ها، بسته های الحاقی و فیکس هایی که برای بازی منتشر شده است را به صورت یکجا و یکپارچه خواهید داشت و دیگر نیاز به هیچ چیز دیگری نیست. وقایع RF3 حدود ۵۰ سال بعد از RF2 به وقوع می پیوندد.الک میسون ( Alec Mason ) شخصیت اصلی بازی بعد از فوت پدرش به مریخ سفر می کند تا با برادر خود زندگی جدیدی را آغاز کند.نیروی دفاعی زمین ( Earth Defense Force ) که گروه اصلی دو قسمت اول RF بودند؛ اکنون به دشمنان اصلی مردم مریخ تبدیل شده اند و برای به دست آوردن انرژی و منابع مریخ دست به هرکاری می زنند.نیروهای دفاعی زمین در همان ابتدا برادر الک را می کشند؛ ولی الک به کمک نیروهای Red Faction ( حزب سرخ ) نجات پیدا می کند و حالا هدفش انتقام خون برادر و بازپس گیری مریخ از دست نیروی دفاعی زمین است. داستان دانلود بازی Red Faction Guerrilla Steam Edition هیچ نکته جدید و فوق العاده ای ندارد.حتی روایت آن هم باعث جذب بازیباز نمی شود.هر چند داستان گروهی که خود یک نظام دیکتاتوری را از بین برده اند و حالا بعد از سال ها به شکل یک نظام دیکتاتوری دیگر در آمده اند، می تواند جالب باشد؛ اما حداقل استودیو سازنده یعنی، Volition نتوانسته از لحاظ داستان مخاطبان خود را جذب کند.

Red Faction Guerrilla Steam Edition PC-FitGirl

دانلود-بازی-Red-Faction-Guerrilla-Steam-Edition



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

و بالاخره طلسم شکسته شد! کرک نهایی CPY برای دانلود بازی Assassins Creed Origins سرانجام در ۳فوریه ۲۰۱۸ منتشر شد. وبسایت دانلودها تصمیم گرفته است تا تمامی نسخه های فشرده CorePack، FitGirl و هر نسخه ای که ویژگی خاصی را دارد، به همراه آموزش نصب کامل و فایل دیتای انتقال از نسخه فول آنلاک ۳DM به نسخه CPY را برای شما کاربران عزیز آماده کند. خوشحالی تمامی کسانی که منتظر کرک شدن این بازی بوده اند، در سرتاسر دنیا ستودنی است و گروه CPY برای چندمین دفعه ثابت کرد که Denuvo توان مقابله با این گروه را ندارد. لطفا برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

در دانلود بازی Assassins Creed Origins ما در نقش شخصیتی به نام بایک قرار خواهیم گرفت که آخرین عضو نیروی نظامی مصری به نام مِجی است. افرادی که در این نیرو خدمت می‌کنند، توسط فرعون‌ها انتخاب می‌شوند. آن‌ها وظیفه برقراری آرامش در میان ساکنین مصر را بر عهده دارند و هر بی‌عدالتی را مجازات می‌کنند. اگر بخواهیم بازه زمانی داستان بازی را مشخص کنیم، Origins ما را به ۳۰۰ سال قبل از میلاد خواهد برد. بایک یک فرد شجاع و نیرومند است که در بازی حدودا ۳۰ سال سن دارد و به نوعی قهرمان دنیای خود محسوب می‌شود اما ناگهان اتفاقاتی در این بین رخ می‌دهد! هنگامی که بازی را آغاز می‌کنیم و بایک هنوز یک مجی است، بطلمیوس سیزدهم فرعون و حکومت مصر را بر عهده دارد و زیاده‌خواهی او برای گسترش کشور و مناطق تحت سلطه‌اش دیگر برای همه آشکار شده است.

Assassins Creed Origins PC-CPY

|نسخه نهایی و کرک شده CPY اضافه شد|

|فایل انتقال از نسخه ۳DM به CPY با آموزش نصب تصویری کامل به پست اضافه شد|

دانلود-بازی-Assassins-Creed-Origins



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , ,
:: برچسب‌ها: Games ,
:: بازدید از این مطلب : 1504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 در دانلود بازی Friday the 13th The Game بازیکنان کنترل هشت نفر از مشاوران «اردوگاه دریاچه کریستال» را برعهده دارند که باید از دست «جیسون وورهیز» رهایی یابند و با حل کردن معماها باعث حواس‌پرتی او شوند تا بتوانند نجات یابند. این بازی تماماً به مجموعه فیلمهای Friday the 13th وفادار مانده است و بسیاری از مکان‌های حاضر در آن برگرفته از فیلمهای این سری هستند و طرح‌های مختلف قابل دستیابی از شخصیت «جیسون وورهیز» به صورت مستقیم از شخصیتش در فیلم‌ها گرفته شده‌اند. در صورتی که به دنبال تجربه بازی به صورت تک‌نفره هستید، باید مدت بیشتری صبر کنید. تجربه بخش تکنفره بازی به دو صورت خواهد بود. در بازی یک بخش کمپین وجود خواهد داشت که برای بازیکنان امکان تجربه میراث این مجموعه را فراهم می‌کند. اساسا، این ماموریت‌ها مبنی بر انجام اهداف مختلفی بوده و شما کنترل جیسون را برعهده خواهید داشت. در این بخش ماموریت‌هایی را تجربه می‌کنید که شما را به یاد فیلم‌ها خواهند انداخت. همچنین سناریوهای کاملا جدیدی هم برای این بخش در نظر گرفته شده است.در بخش دیگر شما می‌توانید مسابقات بخش چندنفره را با بات‌هایی تجربه کنید که نقش قربانیان را بازی می‌کنند. برای تجربه این بخش نیازی به آنلاین شدن وجود ندارد، با این حال سازندگان هنوز تصمیم دقیقی برای افزودن هوش مصنوعی به مسابقات بخش چندنفره نگرفته‌اند. در ضمن به نظر می‌رسد که فعلا امکان کنترل جیسون توسط بات وجود ندارد، بنابراین نمی‌توان به صورت تکنفره نقش شکار را به جای شکارچی بازی کنید.

Friday the 13th The Game PC-CODEX

|آپدیت سنگین بازی Friday.the.13th.The.Game.Update.v20180130-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Friday-the-13th-The-Game



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی دانلود بازی Remothered Tormented Fathers منتشر شد و گروه SKIDROW به محض انتشار، این بازی را کرک کرد. عنوان Remothered: Tormented Fathers پروژه جدیدی از یک طراح خوش ذوق است. این طراح کریس داریل (Chris Darril) نام دارد که در سال ۲۰۰۷ نیز عنوانی را ساخته بود. این بازی در ابتدا قرار بود به صورت فن مید (Fan Made) و به صورت یک بازی بازسازی شده از عنوان Clock Tower ساخته شود اما به مرور زمان، بازی اسم و رسم خود را پیدا کرد به عنوانی جداگانه و امیدوار کننده تبدیل شد. خلاصه ی داستان بازی بدین صورت روایت می شود که رزماری رید (Rosemary Reed)، یک زن شگفت انگیز ۳۵ ساله است که به خانه مامور اسناد رسمی بازنشسته، دکتر فلتون (Dr. Felton) می‌رود؛ کسی که توسط یک بیماری ناشناخته و مرموز، تحت تاثیر قرار گرفته است. خانم Reed با خانم گلوریا (Ms. Gloria)، پرستار پیرمرد مذکور سلام و احوال پرسی می‌کند. زمانی که رزماری خود را معرفی می‌کند و خواسته‌های واقعی خود را می‌گوید، وحشت آغاز می‌شود.بازرسی‌های رزماری باعث شده بود تا او باور کند که ناپدید شدن دختر آن مرد، Celeste، در واقع یک قتل عام وحشتناک بوده است. دکتر فلتون و همسرش، آریانا (Arianna)، ممکن است تنها کسانی باشند که حقیقت را می‌دانند که شامل هویت واقعی Celeste و فرقه متعصبانه سرخ پوش می‌شود.

Remothered Tormented Fathers PC-SKIDROW

|آپدیت بازی Remothered Tormented Fathers Build 01022018-SKIDROW اضافه شد|

دانلود-بازی-Remothered-Tormented-Fathers



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , معمایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی بازی بتلفیلد ۱ (به انگلیسی: Battlefield 1) برای کاربران پلتفرم PCعرضه شد. Battlefield 1 سیستم تخریب‌پذیری محیط‌ها را به مراتب بالاتری از استانداردهای رایج کنونی برده است و در بازی تقریبا می‌توانید همه چیز را به‌جز کوه‌ها و صخره‌های بزرگ با خاک یکسان کنید و از پرت شدن تکه‌ها و اجزای آن‌ها حیرت‌زده شوید، حتی می‌توانید زمین زیر پای خود را با چاله‌های بزرگ ناهموار کرده (بزرگ‌تر از چاله‌های بتلفیلد ۴ و هاردلاین!) و وسایل نقلیه وتانک‌ها را با مشکلاتی جدی روبه‌رو کنید. واکنش سازه‌های گوناگون به مواد انفجاری، متفاوت است؛ به‌گونه‌ای که بعضی از سنگر‌ها و خانه‌های کوچک تنها با یک بار شلیک توپ پایین می‌ریزند و بعضی دیگر همچون پایگاه‌های محافظتی سنگین‌پیکر، نیازمند شلیک‌های ممتد هستند. فیزیک و افکت‌های مربوط به زبانه‌های آتش نیز که در همه جای بازی خودنمایی می‌کنند، به‌جرئت یکی از نقاط قوت بخش گرافیک بازی است چراکه هربار به قاب بازی نگاه کنید، نقطه‌ای از محیط را در حال انفجار پیدا خواهید کرد و هرچه آتش حاصل از این انفجارها طبیعی‌تر جلوه کنند، مقادیر بیش‌تری از عنصر هیجان به بازیکن تزریق خواهد شد!

Battlefield 1 PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۷٫۴GB اضافه شد|

Battlefield-1-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 عنوان اکشن، تخیلی و انیمه دانلود بازی Project Nimbus توسط گروه CODEX در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ کرک و منتشر شد. استودیو GameCrafterTeam وظیفه توسعه این بازی را به عهده داشته و کمپانی KISS ltd. GameTomo آن را منتشر کرده است. بازی Project Nimbus عنوانی با فضای ربات های مکانیکی با سرعت بسیار بالا می باشد که محیطی اکشن در دوران بعد از آخرالزمان را روایت می کند. گیمرها کنترل BattleFrames را به دست دارند که پوشش های تجهیز شده برای نبرد انسان ها با گزیده ای از اسلحه متنوع می باشد. این بازی به شما اجازه می دهد تا در آسمان آزادانه پرواز کنید، کاوش کرده و با موشک های جنگی که به سمت شما هدایت می شوند با اسلحه ماشینی خود مقابله کنید. با هر سلاح مدرنی که دارید با دشمنان بی رحم خود بجنگید و از تصورات خود پیشی بگیرید! دشمنان متعدد و قدرتمند خود را با ارتش های قدرتمند خود نابودسازید، در بسیاری از کابین های هوایی BattleFrame ملحق شوید و با هر داستان و شیوه نبرد متفاوت عجین شوید. هم اکنون می توانید دانلود بازی Project Nimbus که عنوانی نه چندان موفق می باشد را با لینک مستقیم رایگان از سرورهای دانلودها دریافت کنید.

Project Nimbus PC-CODEX

دانلود-بازی-Project-Nimbus



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی RAID World War II که اثر جدید سازندگان عنوان معروف Payday 2 می باشد، در سبک اکشن، جنگ جهانی دوم و اول شخص در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد.  هدف در دانلود بازی Raid World War II به سه عنصر ساده یعنی خرابکاری کردن، کشتن و از بین بردن نازی‌ها خلاصه می‌شود. با هیتلر درگیر شوید و دارایی‌های آن را دزدیده تا بتوانید روند بازی خود را پیش ببرید. این بازی ۴ کاراکتر منحصر‌به‌فرد را در خود جای داده است که هر کدام از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند و این توانایی‌ها به کمک آنها می‌آید تا در سفرشان در اروپا یاری کند. به گفته سازندگان، کاربران در این بازی شاهد گیم‌پلی و مکانیک‌های آشنا خواهند بود که در جریان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد.

چهار کاراکتری که در بالا به آنها اشاره شد، قابل شخصی‌سازی هستند. کاربران می‌توانند از چهار کلاس تایین شده در بازی که شامل Recon، Assault، Insurgent و Demolitions می‌شود، کاراکتر خود را انتخاب کنند. هر کدام از کلاس‌ها دارای «درخت مهارت‌ها» منحصر‌به‌فرد خود هستند. هر کدام نیروز‌ا‌هایی را با نام War Cry در خود جای داده‌اند که در حین بازی به هم‌تیمی‌‌هایتان کمک می‌کند. در این بازی شما با تشکیل تیم، سفر خود را در اروپایی که به دست نازی‌ها اشغال شده است شروع می‌کنید و در آن ماموریت‌هایی با محوریت‌های مختلف برای شما در نظر گرفته شده است. همچنین کاربران در این بازی شاهد سیستم شخصی‌سازی در بخش سلاح‌ها و یونیفروم‌ها هستند. برخی محیط‌های این بازی به طور واقع‌گرایانه از روی شهر لندن طراحی شده است. از طرفی حالت Operations نیز به کاربران اجازه می‌دهد که نسخه‌ای گسترش یافته از ماموریت‌هایی را با خط داستانی جدید تجربه کنند که در آن می‌توان روند بازی را نیز تغییر داد.

RAID World War II PC-CODEX

دانلود-بازی-RAID-World-War-II

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام دانلود بازی RUINER که اثری اکشن، خشونت آمیز و سایبرپانک می باشد، به همراه کرک RELOADED در تاریخ ۲۶سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. کمپانی Reikon Games وظیفه توسعه این بازی را به عهده داشته و Devolver Digital آن را منتشر کرده است. بازی Ruiner که در سبک شوتر اکشن است و زاویه دید بالا به پایین دارد در شهر فضایی رنگکاک در سال ۲۰۹۱ اتفاق می‌افتد. مانند تمامی شهر‌ها، شهر رنگکاک نیز محله‌های خطرناک و تاریک دارد که شما در تمامی آن محله‌ها، از شرکت‌های بزرگ گرفته تا زمین‌های کشاورزی زیرزمینی حضور پیدا می‌کنید و به جنگ با دشمنان می‌روید. وظیفه شما نجات برادرتان است که توسط دشمنان ربوده شده و در جایی نامعلوم از این شهر پنهان شده است. این امر آسان به نظر نمی‌رسد چون دشمنان همه آماده‌ی روبرو شدن با شما هستند و مخفی‌گاه‌های خود را از جنگجویان فضایی گرفته تا مین‌های مرگبار جای‌گذاری کرده‌اند. وظیفه شما از بین بردن مخفی‌گاه‌ها و دشمنان آن است.

 در مورد سلاح‌های سرد در دانلود بازی RUINER که در نبرد‌های تن به تن موثر است، می‌توان به ساده‌ترین آنها یعنی لوله آهنی اشاره کرد یا اگر سلاح قوی‌تری در نظر دارید می‌توانید از شمشیر برقی یا شمشیر سامورایی استفاده کنید، در غیر این صورت سلاح‌های زیادی در این بازی یافت می‌شود که بتواند نظر شما را به خود جلب کند. دو حالت کاربرد از سلاح‌های سرد در بازی تعبیه شده است که حالت اول به کاربر اجازه می‌دهد که با حمله و ضربه زدن به دشمن، آن را بی‌حرکت کنند که این امر می‌تواند به شما وقت زیادی برای نابودی آن دهد. حالت دوم که ضربات قوی را شامل می‌شود می‌تواند اثر تخریب جمعی داشته باشد و با یک ضربه به چند دشمن آسیب برساند.

RUINER PC-RELOADED

دانلود-بازی-RUINER



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Call of Duty Black Ops II به همراه کرک سالم nosTEAM و آموزش نصب کامل استفاده از بخش مالتی پلیر آفلاین و آنلاین به همراه پک کامل زامبی، در این پست قرار داده شده است. ندای وظیفه: بلک آپس ۲ (به انگلیسی: Call of Duty: Black Ops 2) یک بازی ویدیویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط تری‌آرچ ساخته و توسط اکتیویژن (اسکوئر انیکس در ژاپن) منتشر شد. بلک اپس ۲ نهمین قسمت از سری بازی‌های ندای وظیفه و داستان آن به دو بخش تقسیم شده‌است، بخش نخست ادامهٔ وقایع بلک اپس را دنبال می‌کند و بخش دوم در سال ۲۰۲۵ زمانی که سلاح‌های پیشرفته به وجود آمده‌است، رخ می‌دهد. بلک آپس ۲ اولین بازی از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه است که دارای تکنولوژی تسلیحاتی آینده بوده و همچنین برای اولین بار در این مجموعه، داستان بازی به چندین شاخه تقسیم می‌شود که کاربر می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کند و ادامه دهد.

مبارزهٔ تک نفره در دانلود بازی Call of Duty Black Ops II دارای دو داستان بهم مرتبط است: اولین داستان در سال‌های دههٔ ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ رخ می‌دهد و داستان دیگر در سال ۲۰۲۵. قهرمان بازی‌های بلک آپس، الکس میسون بعنوان قهرمان داستان در بخش جنگ سرد مجدداً نقش آفرینی خواهد کرد، و در آنجا در جنگ‌های واسطه‌ای برای ایالات متحدهٔ امریکا در جنگ سرد می‌جنگد. محل‌های مشخص برای این بخش از بازی عبارتند از: محل‌های متعددی در امریکای مرکزی، افغانستان در زمان تهاجم شوروی و آنگولا. در این بخش از بازی، همچنین شاهد ظهور رسوایی دشمن اولیهٔ بازی، رائول منندز خواهیم بود. رائول، یک نارکو-تروریست با اصلیت نیکاراگوئه و رهبر “کوردیس دای” است. کوردیس دای یک جنبش مردمی است که بعنوان قهرمانان قربانی‌های نابرابری اقتصادی گرامی داشته می‌شود. دوست و همکار میسون با نام فرانک وود نیز بر می‌گردد و داستان را در قسمت مربوط به سال ۲۰۲۵ روایت می‌کند.


 

Call of Duty Black Ops 2 SP-MP-ZM_LAN-repack ^^nosTEAM^^

دانلود-بازی-Call-of-Duty-Black-Ops-II



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

داستان دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare از سال ۲۰۵۴ آغاز می‌شود و مراحل مختلف بازی تا چند سال پس از آن را نیز روایت خواهد کرد. شما در نقش جک میچل (Jack Mitchell) عضو نیروی تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا مشغول به بازی خواهید شد. بازی طوفانی آغاز می‌شود و لحظه‌ای آرامش نخواهید داشت. نبردی در سئول با نیروهای کره شمالی رخ می‌دهد که در آن دوست صمیمی میچل یعنی ویل آیرونز و سرهنگ کورمک در کنار شما هستند. در انتهای نبرد و در حالی که تیم به اهداف خود رسیده، طی سانحه‌ای دست ویل در Gunship گیر می‌کند و ویل کشته می‌شود. بازی از همان ابتدا نشان می‌دهد که جنگ با کسی شوخی ندارد و قرار نیست تیم سه‌چهار نفره‌ی شما به راحتی لشگر دشمن را قتل عام کند!

ویل در مقابل دیدگان میچل از اول خداحافظی می کند و سرنوشت خود را می‌پذیرد! میچل در اثر انفجار دست چپ خود را از دست می‌دهد و از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کند. بازی با چنین صحنه‌ی تکان‌دهنده‌ای آغاز می‌شود و شما را غافلگیر می‌کند. میچل به یک سرباز از کار افتاده تبدیل می‌شود و به سوگ دوست خود می‌نشیند. اما در مراسم خاکسپاری ویل، پیشنهادی به او می‌شود که مسیر زندگی‌اش را عوض می‌کند. جاناتان آیرونز (Jonhatan irons) پدر ویل، که مدیر کمپانی بزرگ ATLAS است از میچل دعوت می‌کند تا به اون بپیوندد و شانس دوباره‌ای به او بدهد. به این ترتیب میچل دوباره دست خود را به کمک تکنولوژی پیشرفته‌ی ATLAS به دست می‌آورد و عضوی از کمپانی می‌شود.


 

Call of Duty Advanced Warfare Update 12 v1.22.0.1 PC-R.G. Mechanics

دانلود-بازی-Call-of-Duty-Advanced-Warfare-Gold-Edition



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Dishonored Death of the Outsider نیز از قفل گذاری Denuvo استفاده می کند. نسخه ای که هم اکنون قرار گرفته است، نسخه فول آنلاک بازی بوده که فقط دیتای بازی می باشد و برای اجرای بازی توسط آن دو راه وجود دارد: استفاده از سی دی کی اوریجینال بازی یا انتظار برای انتشار نسخه کرک شده و استفاده از کرک بازی. تصمیم با شماست!‌ لطفا در دانلود دیتای بازی در حال حاضر، دقت داشته باشید. بسته الحاقی Death of the Outsider مستقل است و نیازی به بازی اصلی ندارد. بسته نام‌برده از اصول گیم‌پلی Dishonored 2 پیروی می‌کند و سبک و سیاق هنری آن هم به این بازی شبیه است. همچنین استودیو آرکین، خالق مجموعه، Death of the Outsider را علاوه بر طرفداران قدیمی، برای تازه‌واردین سری Dishonored هم انتخاب بسیار مناسبی می‌داند. بسته Death of the Outsider شخصیت قابل بازی Billie Lurk را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد که این کاراکتر در محتوای دانلودی نسخه‌ی اول Dishonored و همچنین بازی دوم حضور داشت.

داستان بازی از جایی شروع می شود که بیلی لورک یا همان «مگان فاستر» (Megan Foster) قصد دارد با کمک استاد خود بزرگترین قتل ممکن را انجام دهد: کشتن خود «بیگانه» (Outsider). شخصییت بیگانه فردی بسیار قدرتمند است که چندین بار در دو نسخه از این بازی او را دیده‌ایم. هر چه شما بیشتر در بازی پیشروی کنید به راز بیشتری از این شخصیت پی‌ می‌برید و اصلیت او برای شما ملموس‌تر می‌شود. در بازی شما با دشمنان خطرناک و قدرت‌های باستانی نیز روبرو خواهید شد و گاهی اوقات تصمیمات شما، دنیای اطرافتان را به طور کلی تغییر می‌دهد.

Dishonored Death of the Outsider Full Unlocked PC-3DM

دانلود-بازی-Dishonored-Death-of-the-Outsider



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام پس از گذشت مدت بسیار طولانی، نسخه نهایی دانلود بازی Divinity Original Sin 2 منتشر شد! نسخه های متعدد آزمایشی برای این بازی منتشر شد تا تمامی باگ ها و مشکلات آن تا حد امکان برطرف شوند و گروه CODEX به محض انتشار این عنوان در شبکه استیم، آن را کرک کرده و منتشر نمود. بازی Divinity: Original Sin اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با دوربین ایزومتریک و مکانیزم‌های جذابش، توانست طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک را حسابی جذب کند. نسخه دوم این بازی با نام Divinity: Original Sin 2 از مدت‌ها پیش در دست ساخت بوده و حتی نسخه Early Access آن از طریق استیم منتشر شده بود که دسترسی به بخش اول بازی را فراهم می‌کرد.

دانلود بازی Divinity Original Sin 2 علاوه بر یک بخش داستانی کامل، دارای حالت‌های بازیکن در برابر بازیکن (PvP) و Game Master نیز خواهد بود. همچنین استودیو لارین همزمان با اعلام تاریخ انتشار بازی، آپدیت جدیدی هم برای نسخه Early Access آن منتشر کرده است که روابط بین کاراکتر‌ها و سیستم ساخت آیتم‌ها و شخصیت‌ها را بهبود می‌بخشد و علاوه بر آن دو منطقه جدید نیز به بازی اضافه می‌کند. بازی Divinity: Original Sin 2 در سال ۲۰۱۵ توانست دو میلیون دلار از طریق کیک استارتر بودجه کسب کند و دارای یک حالت همکاری چندنفره (Co-Op) چهار‌نفره نیز خواهد بود. همچنین این بازی از جهات دیگری نیز در مقایسه با نسخه قبلی پیشرفت داشته و در این قسمت تصمیم‌ها و انتخاب‌های شما تاثیر به مراتب بیش‌تری روی روند بازی خواهد داشت.

Divinity Original Sin 2 PC-CODEX

دانلود-بازی-Divinity-Original-Sin-2



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Seeking Evil The Wendigo که عنوانی خشونت امیز، اکشن و ماجراجویی با قابلیت واقعیت مجازی (VR) می باشد، توسط گروه HI2U کرک و منتشر شد. بازی Seeking Evil: The Wendigo عنوانی با سرعت بالا و ترسناک می باشد که در جنگل های خالی از سکنه در شمال امریکا روایت می شود. این جنگل ها به خانه ای برای شکارچیان خونین و بی رحمی که با عنوان Wendigo شناخته می شوند، تبدیل شده است. این موجود بسیار باهوش، سریع و وحشی می باشد که برای بدست آوردن طعمه خود هرکاری می کند. برای رهایی از شر این موجود شما باید هر توتم که پیدا می کنید را بسوزانید تا این طلسم شکسته شود.

داستان بازی از جایی شروع می شود که شما خود را گیرافتاده در جنگل های وحشت زده ی امریکای شمالی می یابید. به نظر همه چیز آرام می رسد ولی گول نخورید! چرا که زمین های این جنگل ها نفرین شده هستند. شما تنها نیستید و موجودی طردشده در این جنگل ها زندگی می کند و نامش Wendigo است. شما باید از دست این موجود سالم و زنده فرار کنید. برای این منظور، باید فاصله دو نقطه را با سرعت هرچه تمام تر طی کنید تا از چشمان Wendigo پنهان بمانید و محیط اطراف خود را برای پیدا کردن توتم ها کاوش کنید.

Seeking Evil The Wendigo PC-HI2U

دانلود-بازی-Seeking-Evil-The-Wendigo



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

آپدیت جدید ورژن Update.v1.41 برای دانلود بازی Grand Theft Auto V یا همان GTA V توسط گروه RELOADED کرک و منتشر شد. این آپدیت که در تاریخ ۴سپتامبر ۲۰۱۷ توسط گروه ریلودد کرک شده است، شامل تمامی آپدیت های پیشین برای این بازی می شود. شما تنها کافیست که Update v1.41 را بر روی نسخه اصلی بازی خود (که هیچ آپدیتی روی آن نصب نیست) نصب کنید و سپس بازی را اجرا کنید. هم چنین امکانات ویژه ای از قبیل هک پول، محتوای بازگشت پلیرها، وجود پچ Custom Patch برای فعال سازی حالت ذخیره سازی آفلاین پروژه های Rockstar Editor و آنلاک کردن تمامی بسته های مربوطه به بازی در این آپدیت توسط گروه RELOADED صورت گرفته است.

عنوان پیش رو بزرگترین بازی در سبک دنیای باز خواهد.ماموریتهای اصلی و فرعی و هزاران جزئیات متفاوت در شهر لس سانتوس.ویژه سازی اتومبیلها,تغییر البسه,خرید سلاح و…از ویژه گیهای بارز این سبک در دنیای بازیها هست.حال به نسخه قبلی این بازی بیایید و المانهایی چون شکار کوسه و گوزن و…را اضافه کنید.بیایید تصویری در ذهن خود از پرواز با هواپیماها,سوار شدن بر جت اسکی و قایق سواری,ماموریت در اعماق اقیانوسها و…را نیز اضافه کنید.خوب تمام این ویژه گیها ناشی از خلاقیت تیم سازنده نخواهد بود.سرمایه گذاری وحشتناک,تیمی بسیار حرفه ای و هماهنگ,همراه با قدرت ریسک پذیری و البته تحقیقاتی بسیار وسیع وجود خواهد داشت.نسخه قبلی این عنوان توانست امتیاز ۹۸ را از سایت متاکریتیک بدست آورد که میتوان گفت اعجاب انگیز است.

Grand Theft Auto V PC-RELOADED

|آپدیت بازی Grand.Theft.Auto.V.Update.v1.41 Build 1180.1-RELOADED اضافه شد|

|نسخه فشرده جدید فیت گرل FitGirl با حجم ۳۷٫۹GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Grand-Theft-Auto-V



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 1913
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام کرک Scene برای دانلود بازی تیکن ۷ توسط گروه CPY به همراه تمامی بسته های الحاقی و آپدیت ها تا تاریخ ۵سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد! هم چنین پک اختصاصی وبسایت دانلودها برای عزیزانی که قبلا نسخه فول آنلاک، فیت گرل یا کورپک قدیمی را دانلود کرده و می خواهند از آپدیت ها و بسته های الحاقی جدید بازی استفاده کنند نیز در ادامه مطلب آماده شده است. بازی Tekken 7 دارای چند ساعت بخش داستانی است که علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. همچنین این بخش شامل یک سری داستان‌های جانبی است که بازیکنان علاوه‌بر داستان اصلی می‌توانند آن‌ها را نیز انجام دهند. به عبارتی بازی علاوه‌بر ارائه داستان خاندان میشیما، دارای یک سری فصل بندی دیگر است که سایر شخصیت‌های دنیای بازی نظیر شخصیت کلودیو سرافینو و گروه جن گیرش را شامل می‌شود.

TEKKEN 7 PC-CPY

|نسخه CPY جایگزین شد|

دانلود-بازی-تیکن-7



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

دانلود-بازی-Starway-Fleet

کرک نهایی ریلودد دانلود بازی Starway Fleet به محض انتشار نسخه اصلی بازی، توسط گروه RELOADED منتشر شد. بازی Starway Fleet عنوانی اکشن، کژوال و شبیه سازی فضا می باشد که می توان توسط HTC Vive، Oculus Rift و هم چنین گیم پدهای رایج بازی های رایانه ای آن را انجام داد. در ماموریت های مختلفی که شامل شناسایی و پیگیری مسائل مختلف در نبردهای فضایی می باشد شرکت کنید، پشتیبان جنگی برای سفینه های باربری مهیا کنید یا به سفینه های آسیب دیده کمک کند تا اسکورت شده و به سلامت به مقصد برسند.

شما می توانید به صورت آفلاین ماموریت های خود را علیه دشمنان کنترل شده کامپیوتری یا در حالت آنلاین (تا بیش از ۳ پلیر) با دوستان خود در حالت مالتی پلیر انجام دهید. تمامی تلاش خود را برای محبوب و شماره یک شدن در سرتاسر کهکشان بکنید تا تمامی دنیا اسم شما را بر سر زبان بیاورند! جهت مطالعه ویژگی های دانلود بازی Starway Fleet و هم چنین اسکرین شات ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کرک سالم به همراه آپدیت برای دانلود بازی Project Remedium توسط گروه CODEX منتشر شد. بازی Project Remedium عنوانی داستان محور در سبک شوتر و اکشن می باشد که در درون بدن به هم ریخته انسانی که بر اثر مریضی و شرایط بد این بالاها بر سرش آمده، جریان دارد. شما در نقش نانوباتی با نام Nano+ هستید که تمام دنیایش در همین بدن انسان خلاصه می شود. این نانوبات می خواهد با اسلحه خود به رفع مشکلات بدن این انسان مریض بپردازد. دانلود بازی Project Remedium در تاریخ ۲۹ آگوست ۲۰۱۷ در شبکه استیم توسط کمپانی Movie Games منتشر شد و وظیفه توسعه این عنوان بر عهده Atomic Jelly بوده است.

نانو+ با تجهیزات پزشکی خود حرکت می کند تا با دو اسلحه تطبیقی خود یعنی Energy Cannon و Remedium Sprayer و دست های چنگکی خود به سرعت در بدن این انسان مریض حرکت کند و با پاتوژن ها به نبرد مشغول شود. او باید با محیط منحصر به فرد خود تعامل داشته باشد، به درمان این مریض پرداخته و به دوستان خود کمک کند. نانو+ در این نبرد خود تنها نیست بلکه نانوبات ارتشی دیگری با نام SuperVisette هم همراهش هست تا او را در این سفر راهنمایی کند.

Project Remedium PC-CODEX

دانلود-بازی-Project-Remedium



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

پس از گذشت حدود ۲سال از نسخه Early Access برای دانلود بازی ARK Survival Evolved هم اکنون در تاریخ ۲۹ آگوست ۲۰۱۷ نسخه نهایی بازی به صورت Day One Edition در شبکه استیم منتشر شد. بدون شک یکی از بزرگ ترین نکاتی که باعث شد Ark: Survival Evolved به محبوبیت نسبتا خوبی دست یابد، کنترل دایناسور ها و ارتباط با حیوانات درون بازی بود که این سبک گیم پلی، به خوبی توانست جای خود را میان دیگر عناوین پیدا کند.

دانلود بازی ARK Survival Evolved یک عنوان اول شخص جهان آزاد می باشد که شما در نقش یک انسان عریان در جزیره چشمان خود را باز کرده و خود را در جزیره دایناسورها می بینید. البته شما در این جزیره تنها نیستید؛ انسانهای دیگری نیز مثل شما در این جزیره حضور دارند و شما باید به مانند همه بازیهای این سبک، برای بقا بجنگید. جستجو برای یافتن غذا در آب و هوای وحشتناک این جزیره که روزهایی بسیار داغ و شب هایی بسیار سرد دارد و مملو از دایناسورها می باشد کار آسانی نیست و شما باید برای در امان ماندن از خطرات جزیره برای خود پناهگاهی بسازید و برای ساخت پناهگاه نیز نیاز به منابع دارید که مطمئنا بدست یافتن آن ها کاری بسیار دشوار است.

ARK Survival Evolved PC-CODEX

دانلود-بازی-ARK-Survival-Evolved



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کرک نهایی و کاملا سالم CPY برای دانلود بازی Agents of Mayhem در کمتر از ۱۰ روز پس از انتشار رسمی بازی منتشر شد! این قفل گذاری جدید که گروه CPY آن را Denuvo 4.5 x64 نامیده است نیز به راحتی شکسته شد و گویا هیچ چیز جلودار این گروه هکر ایتالیایی نیست! نسخه پیش رو دارای تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی بازی تا تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۷ می باشد. جهت دانلود بازی Agents of Mayhem برای کامپیوتر به همراه آموزش نصب و کرک نهایی سالم، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

همان‌طور که از نام بازی هم مشخص است، دانلود بازی Agents of Mayhem هم مانند سری Saints Row بازی‌ای است که آشوب و هرج و مرج حرف اول را در آن می‌زند. از طرفی دیگر بازی در همان جهان خیالی جریان دارد که سری Saints Row هم در آن جریان داشت، اما این بار شاهد شخصیت‌های کاملا جدید و متفاوتی هستیم. در طول بازی شاهد چندین شخصیت متفاوت هستیم که داستان‌هایشان به نوعی به هم مرتبط می‌شوند. به طور دقیق‌تر، در بازی شاهد ۱۲ مامور هستیم که گیمر‌ها می‌توانند سه نفر از آن‌ها را به دلخواه انتخاب کنند و ماموریت‌ها را انجام دهند.

هریک از این مامور‌ها قابلیت‌ها و شخصیت منحصر‌به‌فردی دارد و بازی کردن با هریک از آن‌ها، حس و حال متفاوتی به گیمر می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جالب بازی Agents of Mayhem، مرتبط بودن آن به بازی‌های Saints Row و Red Faction، ساخته‌های پیشین استودیو والیشن است. برای مثال، داستان بازی در مورد نهادی با نام M.A.Y.H.E.M است که توسط پرسفون بریمستون بنا شده که اگر بازی Saints Row: Get out of Hell را تجربه کرده باشید، با وی آشنایی دارید.

Agents of Mayhem PC-CPY

دانلود-بازی-Agents-of-Mayhem



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی های رایانه ای بروز ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کرک نهایی RELOADED برای دانلود بازی Darkwood به محض انتشار آن در شبکه استیم، منتشر شد. بازی Darkwood در سبک بقا ساخته شده و زاویه دید بازیکن در آن از بالا به پایین خواهد بود. در این بازی شما باید سعی کنید از روشنایی روز بهره ببرید و هرآن‌چه را که می‌توانید جمع‌آوری کنید. علاوه بر آن در این بازی شما نیاز به اسلحه نیز خواهید داشت؛ چرا که با فرا رسیدن شب، سر و کله دشمنان شما نیز کم‌کم پیدا می‌شود. برای جان به در بردن از محیط پرخطر شب، شما باید برای خود سرپناهی بیابید، سنگر بسازید و برای موجودات پلید سرگردان در شب، دام پهن کنید.

علاوه بر این، شما باید سعی کنید در محیط این بازی که دائما به صورت خودکار پردازش می‌شود، ابزار لازم برای ارتقاء سطح توانایی‌های خود را نیز به دست آورید تا بلکه بتوانید از این محیط پرخطر جان سالم به در ببرید. البته برای زنده ماندن در این بازی، علاوه بر موارد ذکر شده باید مراقب تصمیم‌گیری‌های خود نیز باشید؛ چرا که تصمیمات شما در طول بازی علاوه بر خودتان بر سرنوشت سایر شخصیت‌های بازی نیز تاثیر خواهد داشت. بازی ترسناک Darkwood هم‌اکنون در سایت‌های استیم، GOG‌ و Humble Store با قیمت ۱۳.۴۹ دلار عرضه شده است.

Darkwood PC-RELOADED

|هات فیکس بازی Darkwood.Hotifx-BAT اضافه شد|

دانلود-بازی-Darkwood



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 پس از گذشت حدود یک سال و نیم از انتشار نسخه Early Access سرانجام دانلود بازی Fragmented به صورت نسخه کاملا نهایی در تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۷ میسر شد. این بازی که در سبک تلاش برای بقا، مالتی پلیر، اکشن و فضای آزاد می باشد توسط کمپانی Above and Beyond Technologies توسعه و انتشار داده شده است. این بازی از زمان انتشار نسخه Early Access خود تا نسخه نهایی که امروز منتشر شده است بیش از ۳۰ پچ را تجربه کرده و می توان گفت با نسخه ای کاملا بدون مشکل روبرو هستیم. کرک نهایی CODEX به سرعت پس از انتشار برای این عنوان نسبتا موفق منتشر شد.

تلاش برای بقا در دنیای بازی Fragmented مزایای خاص خود را دارد. هرچه تجربه بیشتری کسب کنید، می توانید مهارت های سطح بالاتری را برای خود فعال کنید. این فعال سازی مهارت ها باعث ایجاد شیوه های بازی مختلف و گزینه های متعدد در تلاش برای بقا می شود. شما می توانید بر روی مهارت های مربوط به مبارزه تمرکز کنید تا نبرد را به حیات وحش یا دشمنان خود منتقل کنید. یا می توانید بر روی مهارت هایی تمرکز کنید که قابلیت های بنیادی و ذخیره سازی شما را تقویت می کنند. برای دانلود بازی Fragmented به همراه تمامی آپدیت ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Fragmented PC-CODEX

دانلود-بازی-Fragmented



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام کرک نهایی STEAMPUNKS بازی Total War: WARHAMMER به همراه تمامی DLCهای بازی منتشر شد! در Total War: Warhammer دیگر مانند نسخه‌های قبلی سری توتال‌وار شاهد فکشن‌های سراسر انسان نیستیم که بتوان بالانس بین آنان را به سادگی طراحی کرد. در حقیقت کریتیو اسمبلی با طراحی و ساخت ۵ نژاد بازی شامل امپراطوری (The Empire)، دووارف‌ها (Dwarfs)، کنت‌های خون آشام (Vampire Counts)، پوست سبزها (Greenskins) و جنگجویان کی-آس (Warriors of Chaos) به بهترین شکل ممکن، وظیفه‌ی سنگین ایجاد تعادل بین آنها را نیز بر دوش داشت و خوشبختانه توانست بدون اینکه لطمه‌ای به داستان اصلی آن وارد شود، این تعادل را ایجاد کند. شاید در نگاه اول اینطور به نظر بیاید که دووارف‌ها شانسی در مقابل پوست سبز‌ها ندارند و در یک چشم بهم زدن توسط ارک‌های تنومند بلعیده خواهند شد. اما اینطور نیست و این نژاد با بهره‌گیری از ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر جادو، قلعه‌های در دل کوه و دارا بودن قوی‌ترین توپخانه‌ی کل بازی نه تنها شانس مقابله با آنان را دارند بلکه اگر درست هدایت شوند می‌توانند ورق بازی را به سمت نابودی پوست سبز‌ها نیز برگردانند.

Total War WARHAMMER PC-STEAMPUNKS

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۲٫۴GB اضافه شد|

Total-War-Warhammer-pc-cover

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 آپدیت جدید دانلود بازی Troll and I توسط گروه CODEX منتشر شد که باگ های بسیار زیادی را از بازی برطرف کرده است!بازی ترول و من (به انگلیسی: Troll and I) در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۷ در سبک ماجراجویی و اکشن منتشر شد. داستان بازی ترول و من را اگر بخواهیم روایت کنیم بدین صورت خواهد بود که در دل جنگل‌های شمال اروپا پسر جوانی به نام «اوتو» پس از آن‌که گروهی از شکار‌چیان بی‌رحم با هدف پیدا کردن موجودی افسانه‌ای وارد دهکده او شدند، مجبور به فرار از خانه‌اش می‌شود.

در حالی که «اوتو»  برای نجات جان خود در جنگل سرگردان شده است، موجودی را که شکارچیان به دنبالش هستند پیدا کرده و رابطه دوستانه‌ای را با او برقرار می‌کند. از این‌جاست که ماجرا‌جویی‌های خطر‌ناک «اوتو» و «ترول» آغاز می‌شوند. از آن‌جایی که داستان بازی در دوره اسکاندیناوی رخ می‌دهد شاهد موجوداتی با شکل و شمایل دنیای اسکاندیناوی هستیم. همچنین Troll and I دارای سیستم بروزرسانی و ارتقا درختی، سیستم کرفت کردن و بخش چند نفره به صورت تقسیم صفحه است.

Troll and I PC-CODEX

|آپدیت Troll.and.I.Update.v20170810-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Troll-and-I



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

Planet Explorers v1.1 PC-CODEX

|نسخه کاملا آپدیت شده دانلود بازی Planet Explorers v1.1-CODEX جایگزین شد|

دانلود-بازی-Planet-Explorers

آپدیت بسیار سنگین برای دانلود بازی Planet Explorers که نسخه بازی را به v1.1 به روزرسانی می کند، توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. به دلیل اینکه فایل های بازی به طور کامل در این نسخه بازسازی شده اند و بسیاری گزینه های جدید به بازی اضافه شده است، امکان ارائه آپدیت به صورت XDelta نبوده و نیاز به ارائه نسخه جدید دیده شده است. برخی از تغییراتی که در این نسخه انجام شده شامل رفع مشکل فیلتر جایگزین کننده که در گاهی اوقات عمل نمی کرد، رفع مشکل کنترلرهای XBOX 360، رفع مشکل زمان توقف مونوریل که در حالت مالتی پلیر سینک نمی شد، رفع بیش از ۴۰ کرش دیگر و … اشاره نمود.

این بازی با تلفیق از سبک های اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی ساخته شده است. داستان بازی Planet Explorers در سال ۲۲۸۷ روایت می شود. یکی از اولین سفینه های جمعی از زمین به سیاره ماریا که در سیستم ستاره ای “ایندی” قرار دارد ارسال شده است. در زمان فرودآمدن این سفینه، چیزی بر سر راه این سفینه قرار می گیرد که باعث می شود تا فرود موفقی نداشته باشد و به سیاره برخورد کند. برخی از سرنشینان با کشتی های نجات زنده می مانند. اما چیزی که با آن مواجه می شوند، سیاره ای نابخشودنی که مملوء از موجودات خطرناکی که می خواهند فرستادگان زمین را نابود کنند می باشد! حال، بازماندگان باید جستجو کنند، مایحتاج خود را جمع آوری کرده، بسازند، خلق کنند و در نهایت خانه ای جدید برای خود ایجاد کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی The Testament of Sherlock Holmes در سبک ماجرائی که توسط Frogwares طراحی و برای رایانه های شخصی منتشر شده است. شرلوک هلمز مشهورترین و بزرگترین کاراگاهی است که تا به حال وجود داشته است. شخصیت داستانی شرلوک هولمز نخستین بار در سال ۱۸۸۷م توسط نویسنده و پزشک اسکاتلندی سر آرتور کانن دویل ساخته و پرداخته شد و در کتاب‌ها مطرح شد. در طول این سال ها این کارآگاه مشهور در همه زمینه ها از تلوزیون تا سینما وارد شده است و حالا آمده است تا در صنعت گیم نیز شما را با داستان هایش همراه کند. شما در نقش شرلوک هلمز به همراه دستیار خود، دکتر واتسون باید به حل پرونده های مختلف در بازی بپردازید. ماموریت های بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند. گرافیک بازی در سطح خوبی قرار دارد و طراحی محیط کاملا شما را در حال و هوای قرن 18 میلادی قرار می دهد.



:: موضوعات مرتبط: , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی بسیار زیبا حرفه ای حتما دانلود کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی Solstice Chronicles: MIA در سبک اکشن، نقش آفرینی و استراتژی که به صورت مستقل توسط Ironward طراحی و در سال 2017 توسط Nkidu برای رایانه های شخصی منتشر شده است. در این بازی کاربران هدایت یک سرباز را که به تنهایی در دنیایی تاریک گیر افتاده است، بر عهده می‌گیرند. وی تنها بازمانده نیرو‌های نظامی است و با سلاحش به جنگ با هیولا‌های مریخی می‌رود. زاویه دوربین این بازی از بالا به پایین است و بازی از المان‌های Twin Stick بهره می‌برد. کاربران در بازی Solstice Chronicles: MIA می‌توانند سلاح‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های خود را در صفحه ارتقای قابلیت‌ها گسترش دهند. در این بازی، ربات پرنده‌ای که از قابلیت‌های زیادی برخوردار و کمی پرحرف است، شما را همراهی می‌کند. همین‌طور کاربران می‌توانند این بازی را به طور Local در بخش چندنفره و همکاری چندنفره (کوآپ) با دوستانشان تجربه کنند.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازیه هیجان امیزیه از دست ندید ,
:: بازدید از این مطلب : 653
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

دانلود بازی Sundered برای کامپیوتر

| بازی ساندرد |

| نسخه RELOADED |

 

Sundered بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط Thunder Lotus Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقمندان به سبک بازی‌های کلاسیک و 2 بعدی هستید، بازی جدید و سرگرم‌کننده Sundered می‌تواند شما را تا ساعت‌ها با خود سرگرم سازد. در این بازی جذاب، شما در قالب کاراکتری با نام Eshe نقش‌آفرینی می‌کنید، او در دنیایی ویران شده سرگردان است و در محیطی سرشار از انواع دشمنان خطرناک می‌بایست برای بقا تلاش کند.

گیم‌پلی این بازی، می‌تواند طرفداران سبک منحصر به فرد آن را به خود جذب کند و انیمیشن‌های جذاب و زیبای آن، هر پلیری را مجذوب خود خواهد ساخت. بازی در محیطی جهان باز آغاز می‌شود و شما در قالب یک جنگاور حرفه‌ای، می‌بایست با انبوهی از هیولاها به نبرد بپردازید. سیستم ماجراجویانه بازی به نحوی طراحی شده است که پلیر می‌تواند با هر بار شکست، ادامه بازی را انجام دهد و هر بار به اسرار جدیدی از واقعیات باستانی دست پیدا کند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sundered را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

نتیجه تصویری برای ‪Sudden Strike 3‬‏

دانلود بازی Sudden Strike 3 برای کامپیوتر

| بازی حمله ناگهانی 3 |

| نسخه GOG |

 

Sudden Strike 3 بازی جنگی کلاسیکی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2007 توسط Kalypso Media Digital ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی حمله ناگهانی 3، شما را در نمایی استراتژیک و 3 بعدی، به تجربه جنگ جهانی دوم و نبردهای جذاب آن دعوت می‌کند. در این بازی، شما می‌بایست ضمن تمرین مهارت‌های استراتژیکی و تاکتیکی، برای پیروزی بر دشمنان تمام تلاش خود را به کار گیرید. بدین منظور، شما لازم است که تمامی نیروهای زمینی، دریایی و هوایی را تحت کنترل خود بگیرید و ضمن رهبری دقیق نیروها، بیشترین صدمه را به نیروهای خود وارد آورید.

در این بازی، شما با منظره‌ها و محیط‌های جدیدی سر و کار دارید که تماما در حین نبردها قابل تخریب هستند. بیش از 300 نوع تانک، سرباز جنگی، هواپیماها، اسلحه‌ها و هواپیماهای متنوع در این بازی در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانید با استفاده از آنان نبردهای خود را در طول جنگ جهانی دوم مدیریت کرده و بر دمشنان خود غلبه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sudden Strike 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازیه خیلی قنگیشه حتما دانلودش کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد