نوشته شده توسط : Mahdi

 چپتر دوم بازی فورتنایت با شور و هیجان زیاد بالاخره توسط اپیک گیمز منتشر شد! نسخه که در وبسایت دانلودها هم اکنون در اختیار شما کاربران محترم قرارگرفته، آپدیت شده تا هشتم ژوئن ۲۰۲۱ – هجدهم خرداد ۱۴۰۰ می باشد و با عنوان Fortnite Chapter 2 Season 7 شناخته می شود.

همان طور که اطلاع دارید، بازی Fortnite عنوانی محبوب می باشد که فقط به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود. خوشبختانه، می توان این بازی آنلاین را به صورت رایگان تجربه نمود. نسخه کاملا فشرده و آپدیت شده ی بازی به همراه آموزش نصب کامل در ادامه ی مطلب قرار گرفته است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ۹۸ درصد از جمعیت کره‌ زمین به طور ناگهانی ناپدید شده‌اند و افراد باقی‌مانده آسمان را به شکل عجیب و غریب همراه با طوفان‌های وحشتناک مشاهده می‌کنند. در این بین انسان‌هایی به شکل زامبی‌ به دیگر افراد باقی‌مانده حمله می‌کنند، اما بازماندگان با کمک سپر ضد طوفان و ساخت ساختمان‌ها و مقر فرماندهی در سراسر دنیا تا حدودی یاد گرفته‌اند که چگونه در برابر طوفان‌ها و زامبی‌ها از خود مراقبت کنند.

Fortnite Chapter 2 Season 7 v17.00 DC20210608 PC-DLHA

فصل هفتم چپتر دوم آپدیت تا JUN-08-2021 با آموزش نصب



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: بازی فورتنایت , بازی , دانلود , دانلود با لینک مستقیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 1320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 داستان بازی Wasteland 3 روایت‌گر ماجراجویی آخرین بازمانده گروه Team November است که یک گروه رنجر به حساب می‌آید. این بار تیم سازنده به‌سراغ کلورادو رفته تا یه یک جهان آخرالزمانی سرد و سوزان را به‌تصویر بکشد.از نظر گیم‌پلی هم ویستلند ۳ یک بازی نقش‌آفرینی با نبردهای نوبتی تیمی به حساب می‌آید. دوربین بازی که در حالت ایزومتریک طراحی شده، به شما اجازه می‌دهد دید مناسب و خوبی به اطراف داشته باشید و اعضای تیم خود را باتوجه‌به ویژگی و کارآیی که دارند، در میدان نبرد هدایت کنید. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی شامل مبارزات چالش‌برانگیز، انتخاب‌های مختلف، اکتشاف و داستانی جذاب خواهد بود. این عنوان علاوه بر بخش تک‌نفره، از حالت Co-Op تا ۶ بازی‌باز پشتیبانی می‌کند. هر یک از ۶ شخصیت قابل بازی دارای سلاح‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای هستند. همچنین تایید شده است که بازی حداقل ۱۰ پایان متفاوت را در بر خواهد داشت

Wasteland 3 The Battle of Steeltown PC-FLT | GOG | FitGirl Repack

نسخه های جدید GOG و FitGirl اضافه شدند



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , سرگرم کننده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کامپیوتر , دانلود بازی , game , Wasteland , ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی DESOLATE اثری در سبک تلاش برای بقا، جهان آزاد و اول شخص است که از المان های ترسناک بهره مند می باشد. این بازی توسط استودیو Nearga توسعه یافته و HyperTrain Digital آن را منتشر کرده است. شما می توانید این بازی را در حالت مالتی پلیر تا حداکثر ۴نفره انجام دهید یا به صورت انفرادی آن را پیش ببرید. داستان بازی درباره ی کاوش و جستجو در دنیایی مملوء از المان های اسرارآمیز می باشد که باید پرسش های حل نشده را پاسخ دهید.

دو سال پیش جزیره ی Granichy با فاجعه ای عظیم و ناشناخته به نام The New Light روبرو می شود که باعث ویرانی همه چیز می شود و حالا این فاجعه قصد دارد تا جایی که می تواند عواقبش را به زیست محیط خود تحمیل کند. کمپینی عظیم به نام “داوطلبان” راه می افتد تا علیه این فاجعه ایستادگی کنند و اکثر افراد این کمپین را افرادی تشکیل می دهند که تا به حال حتی یک اسلحه به دست نگرفته اند. این کمپین باید به Granichny عازم شوند و فعالیت های غیرعادی در جزیره را کاوش کنند، اطلاعات کافی بدست آورده و اعمال خطرناکی انجام دهند تا شاید بتوانند اشتباهی که در گذشته رخ داده را از بین ببرند. هیچ کس برای چیزی که در انتظارشان است آماده نیست. شما در این بازی در نقش یک داوطلب خواهید بود که با تهدیدهای گوناگون در اندازه و ساختارهای متعدد مواجه می شود.

DESOLATE v1.3.5 PC-DOGE | FitGirl Repack

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , فشرده , فیت گرل , DESOLATE , ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

The Pit Infinity یک بازی جذاب در سبک RPG است که می‌توان با کنترلر اول شخص آن را انجام دهید و تجربه‌ای انفرادی و هیجان انگیز را تجربه کنید. بازیکنان می توانند نقش شخصیت های مارین، اسکات یا یک مهندس را داشته باشند و به دنیای Pit وارد شوند. این بازی در یک سیاه چال بزرگ جریان دارد و تجربه ای همراه با آزمایش های سری را در فضای کهکشانی برای شما به ارمغان می آورد. شما در این بازی باید ویژگی ها و مهارت های هرکدام از شخصیت ها را بشناسید و رفته رفته آن ها را ارتقا دهید. در راهروها حرکت کنید و کاوش مناسبی در زمینه هیولاها و ربات هایی که در مسیر هستند داشته باشید. مهمات بیشتری را جمع آوری کنید و سعی در بهبود مهارت های خود داشته باشید. بازی انگیزه لازم را در شما ایجاد می کند تا ابزارها و سلاح های بیشتری جمع کنید و به لول های بالاتر برسید.

The Pit Infinity Juggernaut PC-PLAZA | FitGirl Repack

آپدیت جدید بازی تحت عنوان Juggernaut اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , بازی , دانلود گیم , برتر , دانلود , بهترین ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

همراه با بازی Griftlands می توانید یک پایگاه بزرگ برای خود ساخته و نبردهای خود را در آن ادامه دهید. می توانید در دنیای علمی و تخیلی بازی قدم گذاشته و تجربه خود را زیباتر کنید. در بازی می توانید مذاکره کنید و به یاد داشته باشید که تصمیمات شما اهمیت بالایی در آن خواهد داشت. می توانید کارت هایی که جمع می کنید را برای گسترش مهارت های خود به کار برده و در موقعیت های نبرد از آن ها استفاده کنید. در بازی باید استراتژی حرکتی خوبی داشته باشید و بتوانید با کشف کارت‌های جدید از محیط، مهارت خود را بالا ببرید.

Griftlands PC-FLT | FitGirl Repack



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود برتر , دانلود رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Ultimate Fishing Simulator دقیقا همان چیزی است که شما از یک بازی شبیه ساز در سبک ورزش ماهیگیری می خواهید. این بازی که موفقیت خود را در گوشی های هوشمند به ثبت رساند، حال بر روی پلتفرم PC در ۳۰م آگوست ۲۰۱۸ منتشر شده است. از انتظار برای گرفتن ماهی خسته شده اید؟ می خواهید خود را به چالش بکشید و هرگونه ماهی را از هرجایی که امکانش هست صید کنید؟ شانس با شماست! این بازی دقیقا به همین منظور توسعه یافته است.

طعمه ها، تجهیزات شکار و سایر وسایل به صورت کاملا دقیقی در گیم پلی قرار گرفته اند. جریان آب به صورت کاملا واقع گرایانه شبیه سازی شده و چرخه ی روز و شب به وضوح احساس می شود. این بازی صبر شما را به چالش خواهد کشید! چرا که با یک بازی آرکید روبرو نیستید که به سرعت ماهی خود را شکار کرده و به مراحل بعدی بازی بروید، شما باید صبر و حوصله به خرج دهید و پاداش آن را دریافت نمایید. تجهیزات مناسب و طعمه ی دقیق را انتخاب کنید؛ موفقیت شما تضمین شده خواهد بود.

Ultimate Fishing Simulator New Fish Species PC-CODEX

بسته الحاقی جدید New Fish Species اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , دانلود بازی با لینک مستقیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 با On The Road یک شبیه ساز تمام عیار کامیون رانی را تجربه خواهید کرد. در این شبیه ساز بیش از شش هزار و پانصد کیلومتر جاده زیر پای شما قرار دارد و می توانید جا به جایی ها را تحت کنترل خود داشته باشید. کامیون ها از برندهای مختلف در بازی حضور دارند و می توان به TGX، MAN یا سری اسکانیا اشاره کرد که کامیون هایشان با لایسنس کامل در بازی حضور دارند. در جاده چالش های زیادی را تجربه خواهید کرد و سفرتان زیبا خواهد بود. هر جاده ای می تواند موارد نابی برای کشف داشته باشد و تجربیات شما را هم بالا می برد. کامیون ها حرکت بسیار واقع بینانه ای دارند و حتی در زمینه طراحی بصری هم عملکرد خوبی دارد. می توانید سفارشات را به موقع تحویل گرفته و آن را از طریق جاده ها حرکت دهید. سیستم اقتصادی بازی را درک کنید و سعی در استخدام نیروهای بیشتر برای خود داشته باشید. مسیرها را تا حد ممکن سریع انتخاب کنید و هزینه های خود را پایین بیاورید. استراحت اجباری یکی از کارهای مهم شما است و نباید خطرات را متوجه سفر خود بکنید.

On The Road v1.1.3 PC-PLAZA



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی شبیه سازی , دانلود بازی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود بازی Fishing Barents Sea جدیدترین اثر استودیو Misc Games می باشد که در سبک شبیه سازی و ماهیگیری در تاریخ ۷فوریه ۲۰۱۸ در شبکه استیم منتشر شده است. سکان کشتی خود را بدست بگیرید و دریای بزرگ نروژ را برای پیداکردن بهترین مناطق ماهیگیری کاوش کنید. در ابتدای بازی شما قایق کوچکی که از پدربزرگ خود به ارث برده اید را دارید. حال وقت آن است که به ماهیگیری مشغول شوید و کسب درآمد کنید تا بتوانید آپگریدهای متعدد برای خرید کشتی های بزرگتر و بهتر را بدست آورید. در دریای زیبای بارنتس سرگرم شوید و رویاهای صنعت ماهیگیری خود را به حقیقت نزدیک کنید. با استفاده از ابزارهای گوناگون بر روی کشتی های مختلف، چگونگی شکار گونه های مختلف ماهی ها را یاد بگیرید. هر روشی را می توانید خیلی آسان یاد بگیرید اما استادشدن در هر یک از آن ها کاری بسیار دشوار است. حال وقت آن رسیده است که خودی نشان دهید!

Fishing Barents Sea v1.3.4.3618 PC-TiNYiSO



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود , بازی , دانلود بازی کاکپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 شخصیت‌های محبوب پاور رنجرز این بار قرار است در قالب یک بازی مبارزه‌ای وارد مدیوم بازی‌های ویدیویی شوند. بازی Power Rangers: Battle for the Grid یک اثر مبارزه‌ای با محوریت این شخصیت‌ها است. سازندگان این بازی را به‌عنوان اثری که یادگیری آن آسان است ولی حرفه‌ای شدن در آن نیاز به تمرین و صرف زمان خواهد داشت توصیف کرده‌اند. این عنوان که در ابتدا به نظر می‌رسید که یک نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی موبایل Power Rangers: Legacy Wars بوده، از پایه برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی توسعه یافته است و به جای استفاده از کارت، از مکانیک‌های عناوین مبارزه‌ای بهره می‌برد. علاوه بر شخصیت‌های تائید شده‌ی بازی که چندین نسل از سری Power Rangers را شامل می‌شوند، این بازی قرار است تا در آینده بسته‌ی الحاقی نیز دریافت کند.

در بازی Power Rangers: Battle for the Grid قرار است شاهد حضور رنجر‌ها و شخصیت‌های منفی مختلفی از تاریخچه ۲۵ سال مجموعه پاور رنجرز باشیم که قرار است روبروی هم قرار بگیرند و با یکدیگر مبارزه کنند. استودیو ان‌وِی پیش از این هم سابقه ساخت بازی مبارزه‌ای با محوریت این مجموعه را دارد و Power Rangers: Legacy Wars را برای پلتفرم موبایل توسعه داده است. تائهون کیم، مدیرعامل استودیو nWay، در مورد این بازی گفت: “طرفداران مجموعه پاور رنجرز از مدت‌ها پیش به‌دنبال یک بازی مبارزه‌ای با‌کیفیت با محوریت شخصیت‌های مثبت و منفی این مجموعه بودند که در دنیای عظیم پاور رنجرز جریان داشته باشد. هدف ما از ساخت این بازی، ارائه چنین تجربه‌ای است و البته سعی داریم با قرار دادن امکان تجربه بازی به شکل کراس پلتفرم، کاری کنیم که بازیکنان بتوانند در کنار هم از این اثر لذت ببرند؛ چرا که اعتقاد داریم کراس پلتفرم آینده صنعت بازی است.”

Power Rangers Battle for the Grid Season 3 PC-PLAZA

فصل سوم بازی اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی با لینک مستقیم , دانلود بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 اگر می خواهید یک بازی که به سبک “کاوش سیاهچاله ها” واقعا پایبند باشد و گیم پلی آن از مکانیزم های مدرن بازی های رایانه ای استفاده کند را تجربه کنید، بازی Conglomerate 451 یکی از مناسب ترین آن هاست. المان های روگ لایک در این بازی به خوبی طراحی شده اند و سیستم پیشرفت آن از زیربنای مناسبی برخوردار است که باعث می شود شخصی سازی های آتی و تجربه محیط بازی را برای شما بسیار دلچسب کند. این بازی اثری موفق از استودیو RuneHeads است که کمپانی ۱C Entertainment آن را در شبکه استیم منتشر کرده.

در این بازی کنترل یک تیم از ماموران حفظ نظم و آرامش که به صورت کلون ساخته شده‌اند بر عهده بازیکنان قرار دارد. بخش‌های مختلف اعضای این تیم مانند سلاح‌ها، ایمپلنت‌ها، بازو‌ها و پاهای سایبرنتیک قابل شخصی‌سازی هستند. تغییر این موارد نحوه رفتار و عملکرد شخصیت‌ها را دچار تغییر و تحول خواهد کرد. به منظور در اختیار داشتن ارتقا‌های بیشتر و جدید‌تر لازم است از طریق بخش تحقیق و توسعه (R&D Department) اقدام کنید. دیگر ویژگی‌های بازی Conglomerate 451 مانند مرگ بدون بازگشت شخصیت‌ها و مراحلی که به مرور ساخته می‌شوند، مواردی هستند که علاقه‌مندان به سری XCOM با آن‌ها آشنا هستند.

Conglomerate 451 v1.5.5 PC-CODEX | FitGirl Repack

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود رایگان , دانلود بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Halo: The Master Chief Collection اثری بی نظیر و فاخر می باشد که سرانجام در ۳م دسامبر ۲۰۱۹ در شبکه استیم منتشر شده است. از لحظه انتشار این اثر، شاهد بازخوردهای بشدت مثبت از طرف گیمرها هستیم و نمرات بسیار خوبی برای این اثر دریافت شده است. پس از تنها گذشت کمتر از ۲۴ساعت، گروه CODEX توانست سیستم امنیتی Steam+XboxLive+EAC برای این بازی را به صورت کامل شکست بدهد و کرک کاملا آفلاین برای بازی را منتشر کند. خوشبختانه پس از Gears 5 گویا گروه CODEX روش صحیح هک کردن سیستم امنیتی XBOX Live را بدست گرفته است.

بسته‌ی بازی‌های هیلو که با اسم Halo: The Master Chief Collection در سال ۲۰۱۴ روی ایکس‌باکس وان عرضه شد، شامل بازی‌های هیلو ۱، هیلو ۲، هیلو ۳، بسته‌ی الحاقی هیلو ۳ و هم‌چنین هیلو ۴ است. بازی‌های هیلو ۱ و هیلو ۲ در مقایسه با دیگر عناوین، قدیمی‌تر بودند و مایکروسافت آن‌ها را با کیفیت بسیار بالاتری از پایه بازسازی کرد. اولین بازی هم که روی کامپیوتر عرضه می شود، Halo: Reach خواهد بود. پس از آن، به ترتیب از هیلو ۱ شاهد عرضه‌ی بازی‌ها روی استیم خواهیم بود. نسخه ای که هم اکنون در وبسایت دانلودها نیز قرار دارد، تنها شامل Halo Reach می باشد و سایر نسخه ها به محض انتشار، اضافه خواهند شد.

Halo The Master Chief Collection Halo 3 PC-HOODLUM

نسخه جدید بازی حاوی Halo 3 اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود بازی , انلود بازی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی واچ داگز ۲ قرار است تا در مراسم Ubisoft Forward به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار بگیرد. شما باید به اکانت خود در یوبی سافت لاگین باشید و به مشاهده ی استریم بپردازید تا پس از اتمام مراسم، وریفای شده و سی دی کی رایگان این بازی برای شما در ۱۳م جولای ۲۰۲۰ ارسال شود. نسخه ای که قرار است یوبی سافت به شما بدهد، نسخه ای دائمی از بازی می باشد که برای همیشه در اکانت شما خواهد بود و می توانید مادام‌العمر بازی Watch Dogs 2 را در اکانت خود به صورت رایگان داشته باشید و از مزایای قانونی آن استفاده کنید. اگر به هنگام برگزاری رویداد Ubisoft Forward به اکانت Uplay خود سر بزنید و از طریق آن به تماشای این مراسم بنشیدنید، یوبی‌سافت بازی Watch Dogs 2 را به شما هدیه می‌دهد.

دیتای بازی واچ داگز ۲ به همین منظور توسط وبسایت دانلودها آماده شده است تا پس از دریافت نسخه رایگان بازی از مراسم یوبی سافت فوروارد، بتوانید این دیتا را به اکانت خود شناسایی کرده و به سرعت از نسخه آنلاین، رسمی و آخرین آپدیت بازی Watch dogs 2 لذت ببرید. فقط دقت داشته باشید که زمان دریافت اکانت رایگان را از دست ندهید! فرصت بسیار مناسبی برای گیمرها و علاقه‌مندان بازی واچ داگز ۲ مهیا شده است. برای مشاهده راهنمای نصب و توضیحات کامل این موضوع، لطفا بخش راهنمای نصب همین مطلب را مطالعه بفرمایید.

Watch Dogs 2 uPlay Backup DC20200712 PC-DLHA

بک‌آپ رسمی بازی واچ داگز ۲ آپدیت شده تا ۲۲م تیرماه ۱۳۹۹


 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , تیراندازی , ماجرایی , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود , دانلود بازی , بازی کام\\\\یوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه کامل و نهایی بازی Tropico 6 در ۲۹م مارس ۲۰۱۹ در شبکه استیم منتشر شد. این بازی یک اثر موفق در سبک استراتژیک، شهرسازی و مدیریت اقتصادی می باشد که توسط استودیو Limbic Entertainment توسعه یافته و Kalypso Media آن را منتشر کرده است. نسخه ای که توسط گروه CODEX کرک شده، بر اساس ریلیز کامل اِل پرز (El Prez Edition) می باشد و تمامی محتویات این بازی و هرچه در آینده منتشر خواهد شد را پشتیبانی می کند.

شخصی‌سازی کاخ ریاست، گزینه‌های اضافی برای توسعه ترابری و زیرساخت‌ها و توانایی سرقت شگفتی‌های جهان نظیر مجسمه آزادی، برج ایفل و کولوسئوم (تماشاخانه باستانی شهر رم) از قابلیت‌های جدیدی است که در نسخه جدید تروپیکو وجود دارد. بازی Tropico 6 اولین نسخه از این مجموعه است که با موتور آنریل ساخته می‌شود. ویژگی‌هایی مثل بخش شبیه‌ساز بازی، راه‌یابی و همچنین یک حالت چندنفره چالش‌برانگیز مواردی هستند که در تروپیکو ۶ شاهد آن خواهیم بود.

Tropico 6 Lobbyistico PC-CODEX

آپدیت جدید بازی Lobbyistico اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانل , د با لینک مستقیم , دانلود بازی , شهر سازی , شهر داری , ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 Minecraft Dungeons v1.3.2.0 PC-0xdeadc0de

Minecraft Dungeons v1.3.2.0 PC-FitGirl Repack

بازی Minecraft Dungeons ساخته اخیر موجانگ و دابل ایلون به‌هیچ عنوان یک محصول پیچیده و مناسب برای کهنه‌کارهای بازی‌هایی نظیر دیابلو نیست. ماینکرفت دانجز سعی دارد تا با نگه داشتن برخی ویژگی‌های یک بازی دانجن کرالر در مینیمال‌ترین شکل ممکن، جوانان را با دنیای این سبک آشنا کند. داستان ماینکرفت دانجز با نمایش ایلیجر جوان آغاز می‌شود؛ جایی که ایلیجر کودک از خانواده خود رانده شده است و برای پیدا کردن خانه‌ای جدید به یک روستا می‌رسد، اما آن‌جا چیزی جز نفرت روستاییان نمی‌بیند. خشم و نفرت ایلیچر به‌خاطر ظلمی که روستاییان به او کردند او را باری دیگر سرگردان می‌کند، اما تغییری در راه است.

ایلیگر خشمگین و پر از نفرت در پایان راه درنهایت به کوهی باستانی می‌رسد که در آن‌جا سنگی قدرتمند نهفته است؛ Orb of Dominance. با لمس Orb of Dominance اکنون قلب او تنها انتقام را می‌بیند. هر آنکه در مقابل آرچ ایلیجر تعظیم کند زنده می‌ماند و هرکس که مقاومت کند خواهد مرد. خون‌خواهی آرچ ایلیجر درنهایت انگیزه جمعی از قهرمانان را برای نابودی او بر‌می‌انگیزد. داستان ماینکرفت دانجز ساده و بی‌آلایش است. اما این سادگی به خوبی با دنیای زیبای بازی در هارمونی قرار دارد. با ورود به هریک از مأموریت‌ها راوی روایتی از شرایطی را که منطقه در آن به‌سر می‌برد،‌ بازگو می‌کند.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , رقابتی , سرگرم کننده , ماجرایی , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: ماینکرافت , داانلود با لینک مستقیم , دانلود , رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Freeman Guerrilla Warfare در دنیایی پر از هرج و مرج دنبال می شود که توسط راهزنان و جنگ سالاران اشغال شده است. آنها به دنبال حاکمیت بر جهان هستند و شما نیز به عنوان یکی از این رهبران در بازی حضور دارید. باید از کمترین سرمایه شروع کنید و سپس آن را بیشتر کنید. ارتش بسازید و با حضور در نبردها رقیبان خود را از دور خارج کنید. استراتژی های متفکرانه ای در پیش بگیرید و در نهایت جهان را تسخیر کنید. تعادل در بازی از دید اول شخص است و باید استراتژی را نیز فراموش نکنید. سیستم مبارزاتی بازی نوآورانه است و تاکتیک را با استراتژی ترکیب کرده است. بازی به شما این امکان را می دهد که برنامه ریزی کنید و به عنوان یک سرباز پا به دنیای نیروهای خود بگذارید. دنیای سندباکس بازی امکان گشت و گذار در آن را فراهم کرده است و می توانید روستاهای کنار را هم غارت کنید.

Freeman Guerrilla Warfare v1.4 PC-CODEX



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود رایگان , دانلود , بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

دانلود بازی Minecraft برای کامپیوتر

| دانلود بازی ماینکرافت |

| نسخه کرک شده و تست شده |

 

Minecraft 1.16.0 یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری است که در سال 2013 توسط شرکت 4J Studios برای تمامی پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شما در بازی ماین کرافت می توانید به هرآنچه که علاقه دارید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید. شما با داشتن بلوک های جدید شروع به ساخت دیوار های و شکل هایی که دوست دارید می پردازید. در این ورژن جدید شما قادر خواهید بود که برای بلوک های خود درب، دروازه، حصار، …. بگذارید که بازی را هیجانی تر می کند.

اما توجه داشته باشید که در شب هنگام هیولا ها حمله خواهند کرد و ساختمانی که شما بنا کرده اید باید امن و پناهگاهی مناسب باشید تا هیولاها نتوانند آن را از بین ببرند . در کل بازی Minecraft یک بازی بسیار خوب است که میتوانید هر چیزی که در ذهن دارید را در این بازی پیاده کنید . هم اکنون می توانید بازی ماینکرافت از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , سرگرم کننده , بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید , پیسی , بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

چپتر دوم بازی فورتنایت با شور و هیجان زیاد بالاخره توسط اپیک گیمز منتشر شد! نسخه که در وبسایت دانلودها هم اکنون در اختیار شما کاربران محترم قرارگرفته، آپدیت شده تا پنجم فوریه ۲۰۲۰ – شانزدهم بهمن ماه ۱۳۹۸ می باشد و با عنوان Fortnite Chapter 2 شناخته می شود. ظاهرا در جریان چپتر دوم تغییراتی روی سطح بازیکنان و میزان V-Bucks دریافتی اعمال خواهد شد. همچنین ویژگی‌های جدیدی هم به گیم‌پلی اضافه می‌شود. برای مثال کاربران می‌توانند شنا کنند یا مشغول انجام مینی گیم‌هایی نظیر ماهیگیری شوند.

همان طور که اطلاع دارید، بازی Fortnite عنوانی محبوب می باشد که فقط به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود. خوشبختانه، می توان این بازی آنلاین را به صورت رایگان تجربه نمود. نسخه کاملا فشرده و آپدیت شده ی بازی به همراه آموزش نصب کامل در ادامه ی مطلب قرار گرفته است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ۹۸ درصد از جمعیت کره‌ زمین به طور ناگهانی ناپدید شده‌اند و افراد باقی‌مانده آسمان را به شکل عجیب و غریب همراه با طوفان‌های وحشتناک مشاهده می‌کنند. در این بین انسان‌هایی به شکل زامبی‌ به دیگر افراد باقی‌مانده حمله می‌کنند، اما بازماندگان با کمک سپر ضد طوفان و ساخت ساختمان‌ها و مقر فرماندهی در سراسر دنیا تا حدودی یاد گرفته‌اند که چگونه در برابر طوفان‌ها و زامبی‌ها از خود مراقبت کنند.

بازیکن نقش فرمانده، در این ساختمان‌ها و مقرهای فرماندهی حضور دارد که در مواقع ضروری از موقعیت خود خارج شده و برای بازماندگان و یاران خود آذوقه و تجهیزات جمع‌آوری می‌کند. فرمانده و یارانش به دنبال راهی برای گسترش قلمرو سپر ضد طوفان و یافتن راهی برای بازگرداندن کره زمین به حالت اولیه هستند.

Fortnite Chapter 2 v11.50 DC20200205 PC-DLHA

نسخه آپدیت شده تا FEB-05-2020 و آموزش نصب کامل



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , دانلود با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 1094
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

به برنامه پیشرو خوش آمدید! تیم هوافضای Kindred که چهارمین کمپانی کاوشگر میان ستاره ای در فضا می باشد، شما را عازم سفری ماجراجویانه کرده است. شما باید سیاره ARY-26 را کاوش کنید تا مطمئن شوید برای ادامه حیات بشریت مناسب است. در این سفر، شاید تجهیزات و تجربه کافی نداشته باشید… اما موفق باشید! بازی Journey to the Savage Planet اثری اکشن و کاوشگرانه از Typhoon Studios می باشد که کمپانی نام آشنای ۵۰۵ Games آن را در شبکه EpicStore منتشر کرده است. ماموریت خود را می توانید به صورت تک نفره یا آنلاین با یکی از دوستان خود به صورت دونفره پیش ببرید. پرنده های عجیب، گیاهان مرموز و شرایط دشواری پیش روی شماست. شما باید سعی کنید که زنده بمانید و ماموریت خود را به اتمام برسانید.

Journey to the Savage Planet PC-CODEX

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی رایگان , دانلود با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

طرفداران تنیس می توانند همراه با بازی AO International Tennis 2 عشق همیشگی شان را در دنیای بازی های ویدیویی دنبال کنند. این بازی یک میدان نبرد هیجان انگیز برای شما است و از همه نظر می تواند بازی کاملی محسوب شود. اثری که در آن داستان منحصر به فرد خود را شکل می دهید و یک کریر دست و حسابی در دنیای تنیس برای خود خلق می کنید. داستانی که به نبرد با غول های دنیای تنیس ختم می شود و راجر فدرر و رافائل نادال انتظار می کشند تا شما را به چالش بکشند. بازی از نظر گرافیکی پیشرفت زیادی نسبت به نسخه قبلی خودش داشته است و حتی می بینیم که انیمیشن حرکات بازیکنان هم واقعی تر و خشن تر از گذشته شده است. اعتراضات بیشتر شده و هر فرد می توانید با توجه به عملکرد خود در میدان بازی، آن را گاها مشاهده کنید.

AO International Tennis 2 v1.0.1422 PC-ALI213

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود با لینک مستقیم , بازی , ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی Power Stealers شما را به دهه ۹۰ خواهد برد و می توانید یک آرکید سرگرم کننده و اعتیادآور را داشته باشید. دهه ای که بازی ها ساده و کوتاه می توانند و بازیکن از همان ابتدا وارد یک اکشن تمام عیار و هیجان انگیز می شد. بازی های آن زمان چالش برانگیزتر بودند و به همین دلیل معمولا حس و حال نوستالژی بسیاری از آن زمان بیاد می آوریم. شما در این بازی می تواند سبک هنری اصیل بازی های دهه ۹۰ را مشاهده کنید و با حالت همکاری وارد یک چالش جدید شوید. ۵ سح منحصر به فرد در بازی وجود دارد و در هر سطح هم دشمنان جدیدی وارد می شوند. نبردها هیجان انگیز هستند و توسط یک داستان پس زمینه ساده روایت می شوند. داستان بازی در مورد ناراد و اوسفرید است که به دلیل آرمان ها و اهداف ناسازگار، باهمدیگر وارد یک نبرد بزرگ می شوند و هرکدام برای پیشبرد اهدافشان روش متفاوتی را انتخاب می کنند.

Power Stealers PC-DARKZER0

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود با لینک مستقیم , دانلود بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی Megaquarium از تیم توسعه دهنده ی عنوان محبوب و موفق Big Pharma می باشد که یک شبیه ساز کاملا جدید با حال و هوای مدیریت و اقتصاد خواهد بود. در بازی Megaquarium شما مدیریت یک حیات وحش آبی را به دست خواهید گرفت. شما از چندین تانکر آب ساده و با امکانات بسیار کم شروع خواهید کرد و با گذشت زمان و مدیریت صحیح، منابع خود را افزایش می دهید تا بتوانید روزانه میزبان صدها بازدیدکننده باشید، ده ها خدمه برای خود استخدام کنید و گونه های زیستی متعدد آبزیان را در پارک آبی خود جای دهید. دانلود بازی Megaquarium حدود ۱۰۰گونه ی متعدد از آبزیان شامل ماهی ها، کوسه ها، سفره ماهی ها، عروس دریایی، خرچنگ ها و… را در خود جای داده است.

اگر شما خدمه ی خود را به درستی انتخاب نکنید، هرگز پیشرفت نخواهید کرد. بر اساس مهارت ها و پتانسیل های آتی افراد خود را انتخاب کنید تا در توسعه ی پارک آبی به شما کمک کنند. آیا شما تصمیم دارید که گروهی از افراد چندمنظوره را به کار بگیرید یا گروهی از متخصصین برای هریک از حوزه های خاص را استخدام نمایید؟ شما باید مزایا و معایب هریک از استراتژی ها را شناسایی کرده و آن چه را که برای پارک آبی شما مناسب می باشد را انتخاب کنید. در بازی Megaquarium هرگاه که مراجعه کنندگان به پارک آبی شما بیایند، شما امتیاز کسب خواهید کرد و با این امتیازات می توانید حیوانات و امکانات جدید برای پارک آبی خود خریداری کنید. به توسعه و بهبود پارک آبی خود مشغول شوید و به بزرگترین آکواریم دنیا تبدیل شوید.

Megaquarium v1.6.2 PC-SiMPLEX

نسخه آپدیت شده v1.6.2 جایگزین شد.

 

خرید هاست



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی Watch Dogs در شهر شیکاگو و در سال ۲۰۱۳ اتفاق می افتد و Aiden Pearce شخصیت اصلی بازی می باشد. در سال ۲۰۰۳ قبل از اتفاق دردناک برای خانواده آیدن فردی به نام ریموند کنی با نفوذ به سیستم اداره های شرقی امریکا و هک آنها توانست برق ۵۵ میلیون نفر از جمعیت این کشور را قطع کند که طی این حادثه چندین هزار نفر کشته و زخمی شدند.

حالا در سال ۲۰۱۳ دولت با سیستمی به نام Central Operating System تمامی اطلاعات خصوصی شهروندان را در دست می گیرد اما کنترل این سیستم به شدت خطرناک دست دولت نبود بلکه دست یک گروه خلافکار و وابسته به دولت آن را کنترل می کند و با سوء استفاده از این ابزار از مردم برای انتشارندادن اطلاعات خانوادگی شان باج می گیرند و در برخی از مورد آن ها را تهدید به مرگ می کنند و در این بین خانواده ایدن یکی از این خانواده ها است. حالا آیدن پیرس با هک کردن کامپیوتر اصلی، کنترل تمام شهر را به دست می گیرد و آماده انتقام گرفتن می شود.

Watch Dogs PC-RELOADED

به همراه نسخه فشرده FitGirl و ElAmigos

 

هاست وردپرس



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای کامپیوتر

 | بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون |

| نسخه سالم و معتبر بازی |

| شامل تمام DLC های بازی |

| نسخه Repack و کرک شده |

| آپدیت ژانویه 2020 |

| اضافه شدن DLC های Road to the Black Sea – Bulgarian Paint Jobs |

 

Euro Truck Simulator 2 1.36.2.24 + 70 DLC یک بازی جدید در سبک شبیه ساز رانندگی با کامیون است که در سال 2013 توسط شرکت SCS Software ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است . بازی Euro Truck Simulator 2 یک بازی بسیار زیبا و عالی است که برای شبیه سازی کامیون باربری ساخته شده و شما میتوانید تجربه ی باورنکردی با کامیونها را داشته باشید و از رانندگی با آن لذت ببرید .

در بازی یورو تراک 2 این امکان به شما دارید که همراه ماشینهای سنگین به رانندگی در جاده های بسیار وسیع میان شهرهای مختلف کشورهای اروپایی مانند رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ بپردازید و تجربه بیش از چند صد مایل همراه با ماشینهای سنگین بدست آورید. در این سفرها با وجود محدودیت زمانی و فشاری که وجود دارد  استقامت ، مهارت و سرعت شما سنجیده و افزایش می یابد. پس اگر شما خود را یک راننده حرفه ای میدانید مهارت های خود را در بازی Euro Truck Simulator 2 به چالش بکشید . هم اکنون میتوانید بازی Euro Truck Simulator 2 را به صورت مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

هاست وردپرس



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: اخرین ورژن بازی یوروتراک2 , بازی شبیه سازی , شبیه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

پس از یک جنگ ویرانگر که بین ساحره های کهن اتفاق افتاده بود، وردی اسرارآمیز تنها چیزی بود که باعث شده بود تا سرزمین Driftland سرپا بماند و از بین نرود. گرچه تمامی تمدن از بین رفته بود و چیزی دیگر باقی نمانده بود، اما برخی از قبیله ها سعی می کردند تا این سرزمین را زنده کرده و دوباره به آن حیات ببخشند – اما برای هرچیزی دیرشده بود! آن ها از تمامی باقی مانده ی جادوی خود استفاده کردند تا بتوانید تعادل را در دنیا برقرار کنند. سالیان تیره و تار زیادی گذشت تا دوباره روزنه هایی از امید در این سرزمین مشاهده شد. نیروهای جادویی جدیدی ظهور کردند که می توانستند کارهای مهم و بدیعی انجام دهند. جادوگران جدیدی نیز پدید آمدند تا بتوانند از این نیروها استفاده کنند و حیات را به این سیاره مجدد بازگردانند.

حال که جدال های سرزمینی مجدد جان گرفته، این نیروی کشف شده تعیین می کند که سرزمین Driftland می تواند احیا شود یا برای همیشه از کهکشان حذف خواهد شد. شما در نقش جادوگری به نام Mage Overlord خواهید بود که قلعه، برج و قلمروی فرمانروایی منحصر به فرد خود را دارد و باید با استفاده از نیروهای منحصر به فردش، به کاوش تمامی سرزمین پرداخته و امپراطوری خود را توسعه دهد. بازی Driftland The Magic Revival اثری از استودیو Star Drifters می باشد که پس از گذشت مدت زمانی طولانی، بالاخره در ۱۸م آپریل ۲۰۱۹ از حالت Early-Access خارج شد و به صورت نهایی در شبکه استیم منتشر گردید.

بازی Driftland The Magic Revival دارای سبک استراتژیک، شبیه سازی و RTS است که المان های شهرسازی را در خود جای داده. گیم پلی بازی بر روی هدف گذاری های عمومی تمرکز دارد که نیاز به دقت در جزئیات برای انجام امور ندارد. شما فقط باید جنگجوها، کاندارها، جادوگران و … را تحت فرمان خود داشته باشید و رهبری کنید تا سایر امور را آن ها انجام دهند.

Driftland The Magic Revival PC-RELOADED

آپدیت بازی Update v1.0.18-BAT اضافه شد

دانلود-بازی-Driftland-The-Magic-Revival



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , بازی کامپیوتری ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Algo Bot اثری معمایی و برپایه کدنویسی می باشد که در اعماق سفینه ای فضایی با نام Europa وقتی که یک ماموریت بازیافت به طور کاملا اشتباه پیش می رود روایت می شود. از مهارت های ویژه ی الگوریتم خود استفاده کنید تا به ربات اصلی بازی، یعنی Algo Bot فرمان بدهید. آلگو بات یک خدمت رسان در سفینه ی فضایی می باشد که یک مدیر خط بداخلاق با نام PAL دارد و باید این بحران را برطرف کند. دانلود بازی Algo Bot اثری از استودیو Fishing Cactus می باشد که در سبک معمایی، برنامه نویسی و تخیلی در ۱۴فوریه ۲۰۱۸ در شبکه استیم منتشر شده است.

داستان بازی از جایی شروع می شود که انسان ها سوار بر سفینه ی Europa شده اند و درباره ی زندگی جدید خود در نقطه ای دور از کهکشان در حال رویاپردازی هستند. شما به عنوان Algo Bot در بخش سیستم بازیافت سفینه حضور دارید. ناگهان همه چیز به هم می ریزد و فاجعه ای پیش بینی نشده رخ می دهد. تمامی خدمه خوابیده اند و تا شما و مدیر خط خود یعنی PAL این فاجعه ی خط بازیافت را اصلاح نکنید، از خواب نمی توانند بیدار شوند. درواقع سیستم هوش مصنوعی سفینه ی Europa این اجازه را به انسان ها نمی دهد که اگر نا به سامانی در سفینه وجود داشته باشد، بتوانند از رویاپردازی بیدار شوند. شما از یک زبان برنامه نویسی بصری استفاده می کنید تا یک سری از دستورات را به Algo Bot بدهید. آیا می توانید تمامی معماهای موجود را حل کنید؟ از ویژگی های کلیدی دانلود بازی Algo Bot می توان به وجود بیش از ۴۰معمای برنامه نویسی در ۵محیط منحصر به فرد، داستانی تلخ و شیرین از دو قهرمان دوست داشتنی، فراگیری آسان گیم پلی و دشواری بسیار در استادشدن، گرافیک ۳بعدی خیره کننده و امکان Backtrack کردن برای بهینه سازی راه حل های پیشین اشاره نمود.

Algo Bot PC-PROPER PLAZA

دانلود-بازی-Algo-Bot



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , معمایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 / 12 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود بازی Black Mirror عنوانی ماجراجویانه، خشونت آمیز و ترسناک می باشد که به طور هم زمان در شبکه Steam و GOG در تاریخ ۲۸نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. استودیو KING Art وظیفه توسعه این بازی را به عهده داشته که با آثاری مانند The Book of Unwritten Tales و بازی اخیرا منتشر شده‌ی The Dwarves شناخته شده و THQ Nordic آن را منتشر کرده است. کرک نهایی CODEX بر اساس نسخه Steam می باشد و نسخه GOG همان طور که اطلاع دارید، به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد. هر دو نسخه دارای گیم پلی یکسان می باشند؛ اما هر دو قرار گرفته اند تا تصمیم با شما کاربران محترم باشد.

داستان دانلود بازی Black Mirror زندگی شخصیت دیوید گوردون را روایت می‌کند؛ مردی که هیچ‌وقت پدر خود را به خوبی نشناخت و در شوک فراخوانده شدن به خانه‌ی اجدادی‌اش در ارتفاعات اسکاتلند به دلیل خودکشی پدرش به سر می‌برد. دیوید از جزئیات هفته‌های آخر زندگی پدرش اطلاعاتی ندارد، اما شرایط مرگ او تا حدودی عجیب و غریب است. دیوید از بهانه‌ی بررسی ارث و میراث برای ملاقات با خانواده‌ای که تاکنون اعضای آن را ندیده بود و بررسی معمای مرگ پدرش در قلعه‌ای که در آن بزرگ شده بود، استفاده می‌کند. با کابوس و رویاهایی که او را مجبور به شب زنده‌داری می‌کند، دیوید ترس این را دارد که سرنوشتش به گونه‌ای باشد که به عاقبت پدرش دچار و به مسیر دیوانگی و مرگ منتهی شود.

آیا همان‌گونه که پدرش باور داشت، نفرینی وجود دارد که نسل به نسل خانواده‌ی او را شکار می‌کند؟ یا معمایی در لابه‌لای دیوارهای سرد قلعه‌ی بلک میرور پنهان شده است؟ این به دیوید بستگی دارد تا این حقیقت وحشتناک را فاش کند. طبق اعلام THQ Nordic، دانلود بازی Black Mirror هم مانند بازی‌های قبلی این مجموعه، ویژگی‌های ژانر وحشت گوتیک همراه با جو دیوانگی و روان‌پریشی منحصربه‌فردش را به همراه خواهد داشت.  بهتر است بدانید که اولین نسخه از این مجموعه‌ی بازی، در سال ۲۰۰۴ و با عنوان The Black Mirror منتشر شد، که دو اسپین‌آف به نام‌های Black Mirror II در سال ۲۰۰۹ و Black Mirror III محصول سال ۲۰۱۱ را به همراه داشت. این بازی جدید، یک بازسازی است و نیازی نیست که اطلاعاتی در مورد داستان سه نسخه‌ی پیشین داشته باشید؛ چرا که این بازی، یک داستان جدید و مستقل را دنبال خواهد کرد.

Black Mirror IV PC-CODEX

black_mirror_1.0_16216-GOG

|آپدیت بازی Black.Mirror.IV.Update.v1.1.0-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Black-Mirror-IV



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , رقابتی , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 / 12 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام دانلود بازی Portal Knights پس از گذراندن Early Access خود، به صورت نهایی در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۷ در شبکه استیممنتشر شد. دنیای آشنا را پشت سر بگذارید و با بازی Portal Knights به دنیایی فوق العاده و ناشناخته قدم بگذارید! به همراه دوستانتان در این مجموعه ی اکشن و ماجراجویی، از میان ده ها جزیره که بوسیله ی دروازه های قدیمی بهم متصلند بازی کنید. هیچکس به خاطر نمی آورد چه زمانی آرامش دنیا بوسیله ی شکستگی بزرگ از هم پاشید و به درون تاریکی کشیده شد. آیا کسی هست که آنقدر شجاع باشد که این قلمروی از هم پاشیده را دوباره متحد کند؟ ماجراجویی خودتان را آغاز کنید.

قهرمان خود را بسازید. تبدیل به آخرین شوالیه ی دروازده شوید! بین دنیا های سه بعدی که بطور تصادفی ایجاد می شوند، سفر کنید. هر یک از این دنیا ها دارای محیطی خاص، موجودات ویژه و منابع جدید برای بدست آوردن هستند. همچنین بازی دارای مبارزات اکشن و تاکتیکی است که در آنها می توانید به دشمنانتان ضربه بزنید و از حمله های انها جاخالی بدهید. از میان دسته های مختلف اسلحه ها و طلسم ها انتخاب کنید تا آنها را شکست دهید! جهت توضیحات بیشتر و دانلود بازی Portal Knights به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Portal Knights Adventurer PC-CODEX

|آپدیت بازی Portal Knights Adventurer Update v1.3.2-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Portal-Knights



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 یکی از عناوینی که با وجود قفل گذاری Denuvo تا به حال کرک نشد، دانلود بازی Fernbus Simulator بوده که با حضور گروه جدید CODEPUNKS که ترکیبی از دو گروه CODEX و STEAMPUNKS می باشد، با وجود عدم درخواست بالا برای این بازی، کرک شد. دانلود بازی Fernbus Simulator یک بازی در سبک شبیه ساز می باشد که در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی stillalive studios ساخته شده است. این استودیو یکی از استودیو های موفق بازی سازی در سال های اخیر می باشد و سابقه ساخت بازی های موفقی چون Son of Nor و Son of Nor Item: Moon’s Touch Bracer را در کارنامه هنری خود داشته است. در این بازی شما در نقش یک راننده اتوبوس قرار دارید و باید در یک محیط کاملا شبیه سازی شده به رانندگی بپردازید و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مسافران خود را در کمترین زمان ممکن و بدون تصادف به مقصد برسانید. در این بازی شش کمپانی بزرگ اتومبیل سازی مانند کمپانی بزرگ MAN قرار دارند که این تعداد باعث بوجود آمدن تنوع بسیار بالایی در تعداد اتوموبیل های شما می شود و شما می توانید با سلیقه خود یک اتوبوس را انتخاب کرده و به انجام ماموریت های خود بپردازید. در سفرهای شهری خود در اتوبان های آلمان بسیار مراقب باشید و کنترل اتوبوس خود را در طول روز و شب در طی تمامی فصول با دقت بسیار بالا داشته باشید. بیش از ۲۰هزار کیلومتر از شبکه ی راهی آلمان به همراه ۴۹شهر مختلف به صورت کامل در دانلود بازی Fernbus Simulator شبیه سازی شده اند. مقیاس گذر زمان در بازی ۱:۱۰ می باشد و بنابراین تورهای شما طولانی نخواهد شد. مثل تمامی اتوبوس های مسافربری دنیا، یک سری از مسافران از قبل بلیط تهیه کرده اند و سوار ماشین شما می شوند. اما باتوجه به وجود جای خالی، شما می توانید مسافران سر راهی گرفته و از آن ها پول دریافت کنید.

Fernbus Simulator PC-CODEPUNKS

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۲٫۹GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Fernbus-Simulator



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: تیم توسعه و بازی سازی ایرانیان , ,
:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 11 / 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 ریپک نهایی و کامل فیت گرل برای دانلود بازی Red Faction Guerrilla Steam Edition در نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. در این ریپک شما تمامی آپدیت ها، بسته های الحاقی و فیکس هایی که برای بازی منتشر شده است را به صورت یکجا و یکپارچه خواهید داشت و دیگر نیاز به هیچ چیز دیگری نیست. وقایع RF3 حدود ۵۰ سال بعد از RF2 به وقوع می پیوندد.الک میسون ( Alec Mason ) شخصیت اصلی بازی بعد از فوت پدرش به مریخ سفر می کند تا با برادر خود زندگی جدیدی را آغاز کند.نیروی دفاعی زمین ( Earth Defense Force ) که گروه اصلی دو قسمت اول RF بودند؛ اکنون به دشمنان اصلی مردم مریخ تبدیل شده اند و برای به دست آوردن انرژی و منابع مریخ دست به هرکاری می زنند.نیروهای دفاعی زمین در همان ابتدا برادر الک را می کشند؛ ولی الک به کمک نیروهای Red Faction ( حزب سرخ ) نجات پیدا می کند و حالا هدفش انتقام خون برادر و بازپس گیری مریخ از دست نیروی دفاعی زمین است. داستان دانلود بازی Red Faction Guerrilla Steam Edition هیچ نکته جدید و فوق العاده ای ندارد.حتی روایت آن هم باعث جذب بازیباز نمی شود.هر چند داستان گروهی که خود یک نظام دیکتاتوری را از بین برده اند و حالا بعد از سال ها به شکل یک نظام دیکتاتوری دیگر در آمده اند، می تواند جالب باشد؛ اما حداقل استودیو سازنده یعنی، Volition نتوانسته از لحاظ داستان مخاطبان خود را جذب کند.

Red Faction Guerrilla Steam Edition PC-FitGirl

دانلود-بازی-Red-Faction-Guerrilla-Steam-Edition



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

همان طور که اطلاع دارید، فیت گرل حدود ۲سال پیش ریپک کامل دانلود بازی BioShock Infinite The Complete Edition را منتشر نمود. اما اکنون، پس از گذشت ۲سال تصمیم به ریپک مجدد این عنوان بی نظیر گرفته است. بدین منظور که هم حجم را حدود ۳۹% کاهش داده و هم سرعت نصب را به حدود ۳۰دقیقه کاهش داده است. دلیل انتشار مجدد ریپک نسخه Complete Edition در نوامبر ۲۰۱۷ همین است و محتوای جدیدی اضافه نشده است. در هر صورت، با دانلود این ریپک شما نیاز به هیچ چیز دیگری نخواهید داشت. تمامی آپدیت ها، بسته های الحاقی و هات فیکس ها در این نسخه لحاظ شده اند و یک نسخه تماما آرشیوی و حرفه ای را برای طرفداران بایوشاک: بیکران (به انگلیسی: BioShock: Infinite) به ارمغان آورده است. محوریت داستان بازی Bioshock: Infinite بر پایه شهری در آسمان به نام کلمبیا بنا شده است. این شهر توسط Zachary Comstock ساخته شد. شروع داستان بسیار ساده و فارغ از هیچگونه پیچیدگی و روایت های هالیوودی آغاز می شود. فردی به نام Booker Dewitt توسط شخصی مرموز اجیر می شود تا دختری به نام الیزابت را از شهر کلمبیا نجات داده و برای او بیاورد. بوکر مجبور است تا الیزابت را برای جبران بدهی های خود بیاورد. پس عازم سفری پرمخاطره می شود که روحش از حوادث پیش رو خبر ندارد.

همانند دو نسخه قبل ، سرپرست نویسندگان آقای Ken Levine است. داستانی همانند شهر ویران شده Rapture که به علت زیاده خواهی موسسان شهر سرانجام خوبی ندارد. حال در این نسخه ، Andrew rayn جای خود را به Zachary Comstock داده است. بازیباز احساس می کند که همه چیز را می داند و دست نویسنده داستان را خوانده است ولی در کمال تعجب در طول پیشروی با هیچگونه غافلگیری همراه نیست و تمام هدف بازیباز به نجات و فرار الیزابت متمرکز شده است ولی در آخرین مراحل پایانی بازی ، غافلگیری ها شروع می شوند و به سان سیلی عظیم ، سد افکار بازیباز شکسته می شود و بازیباز در می یابد که ۱ % از داستان اصلی را درک نکرده است.

BioShock Infinite The Complete Edition PC-FitGirl

دانلود-بازی-BioShock-Infinite-The-Complete-Edition



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , Shoter(شوتر) , ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

و بالاخره طلسم شکسته شد! کرک نهایی CPY برای دانلود بازی Assassins Creed Origins سرانجام در ۳فوریه ۲۰۱۸ منتشر شد. وبسایت دانلودها تصمیم گرفته است تا تمامی نسخه های فشرده CorePack، FitGirl و هر نسخه ای که ویژگی خاصی را دارد، به همراه آموزش نصب کامل و فایل دیتای انتقال از نسخه فول آنلاک ۳DM به نسخه CPY را برای شما کاربران عزیز آماده کند. خوشحالی تمامی کسانی که منتظر کرک شدن این بازی بوده اند، در سرتاسر دنیا ستودنی است و گروه CPY برای چندمین دفعه ثابت کرد که Denuvo توان مقابله با این گروه را ندارد. لطفا برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

در دانلود بازی Assassins Creed Origins ما در نقش شخصیتی به نام بایک قرار خواهیم گرفت که آخرین عضو نیروی نظامی مصری به نام مِجی است. افرادی که در این نیرو خدمت می‌کنند، توسط فرعون‌ها انتخاب می‌شوند. آن‌ها وظیفه برقراری آرامش در میان ساکنین مصر را بر عهده دارند و هر بی‌عدالتی را مجازات می‌کنند. اگر بخواهیم بازه زمانی داستان بازی را مشخص کنیم، Origins ما را به ۳۰۰ سال قبل از میلاد خواهد برد. بایک یک فرد شجاع و نیرومند است که در بازی حدودا ۳۰ سال سن دارد و به نوعی قهرمان دنیای خود محسوب می‌شود اما ناگهان اتفاقاتی در این بین رخ می‌دهد! هنگامی که بازی را آغاز می‌کنیم و بایک هنوز یک مجی است، بطلمیوس سیزدهم فرعون و حکومت مصر را بر عهده دارد و زیاده‌خواهی او برای گسترش کشور و مناطق تحت سلطه‌اش دیگر برای همه آشکار شده است.

Assassins Creed Origins PC-CPY

|نسخه نهایی و کرک شده CPY اضافه شد|

|فایل انتقال از نسخه ۳DM به CPY با آموزش نصب تصویری کامل به پست اضافه شد|

دانلود-بازی-Assassins-Creed-Origins



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , ,
:: برچسب‌ها: Games ,
:: بازدید از این مطلب : 1494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 در دانلود بازی Friday the 13th The Game بازیکنان کنترل هشت نفر از مشاوران «اردوگاه دریاچه کریستال» را برعهده دارند که باید از دست «جیسون وورهیز» رهایی یابند و با حل کردن معماها باعث حواس‌پرتی او شوند تا بتوانند نجات یابند. این بازی تماماً به مجموعه فیلمهای Friday the 13th وفادار مانده است و بسیاری از مکان‌های حاضر در آن برگرفته از فیلمهای این سری هستند و طرح‌های مختلف قابل دستیابی از شخصیت «جیسون وورهیز» به صورت مستقیم از شخصیتش در فیلم‌ها گرفته شده‌اند. در صورتی که به دنبال تجربه بازی به صورت تک‌نفره هستید، باید مدت بیشتری صبر کنید. تجربه بخش تکنفره بازی به دو صورت خواهد بود. در بازی یک بخش کمپین وجود خواهد داشت که برای بازیکنان امکان تجربه میراث این مجموعه را فراهم می‌کند. اساسا، این ماموریت‌ها مبنی بر انجام اهداف مختلفی بوده و شما کنترل جیسون را برعهده خواهید داشت. در این بخش ماموریت‌هایی را تجربه می‌کنید که شما را به یاد فیلم‌ها خواهند انداخت. همچنین سناریوهای کاملا جدیدی هم برای این بخش در نظر گرفته شده است.در بخش دیگر شما می‌توانید مسابقات بخش چندنفره را با بات‌هایی تجربه کنید که نقش قربانیان را بازی می‌کنند. برای تجربه این بخش نیازی به آنلاین شدن وجود ندارد، با این حال سازندگان هنوز تصمیم دقیقی برای افزودن هوش مصنوعی به مسابقات بخش چندنفره نگرفته‌اند. در ضمن به نظر می‌رسد که فعلا امکان کنترل جیسون توسط بات وجود ندارد، بنابراین نمی‌توان به صورت تکنفره نقش شکار را به جای شکارچی بازی کنید.

Friday the 13th The Game PC-CODEX

|آپدیت سنگین بازی Friday.the.13th.The.Game.Update.v20180130-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Friday-the-13th-The-Game



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی دانلود بازی Remothered Tormented Fathers منتشر شد و گروه SKIDROW به محض انتشار، این بازی را کرک کرد. عنوان Remothered: Tormented Fathers پروژه جدیدی از یک طراح خوش ذوق است. این طراح کریس داریل (Chris Darril) نام دارد که در سال ۲۰۰۷ نیز عنوانی را ساخته بود. این بازی در ابتدا قرار بود به صورت فن مید (Fan Made) و به صورت یک بازی بازسازی شده از عنوان Clock Tower ساخته شود اما به مرور زمان، بازی اسم و رسم خود را پیدا کرد به عنوانی جداگانه و امیدوار کننده تبدیل شد. خلاصه ی داستان بازی بدین صورت روایت می شود که رزماری رید (Rosemary Reed)، یک زن شگفت انگیز ۳۵ ساله است که به خانه مامور اسناد رسمی بازنشسته، دکتر فلتون (Dr. Felton) می‌رود؛ کسی که توسط یک بیماری ناشناخته و مرموز، تحت تاثیر قرار گرفته است. خانم Reed با خانم گلوریا (Ms. Gloria)، پرستار پیرمرد مذکور سلام و احوال پرسی می‌کند. زمانی که رزماری خود را معرفی می‌کند و خواسته‌های واقعی خود را می‌گوید، وحشت آغاز می‌شود.بازرسی‌های رزماری باعث شده بود تا او باور کند که ناپدید شدن دختر آن مرد، Celeste، در واقع یک قتل عام وحشتناک بوده است. دکتر فلتون و همسرش، آریانا (Arianna)، ممکن است تنها کسانی باشند که حقیقت را می‌دانند که شامل هویت واقعی Celeste و فرقه متعصبانه سرخ پوش می‌شود.

Remothered Tormented Fathers PC-SKIDROW

|آپدیت بازی Remothered Tormented Fathers Build 01022018-SKIDROW اضافه شد|

دانلود-بازی-Remothered-Tormented-Fathers



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , معمایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بسته الحاقی کشور ایتالیا برای بازی شبیه سازی کامیون اروپا ۲ تحت عنوان دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 Italia در ۵دسامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. همان طور که اطلاع دارید، استودیو SCS Software این بازی را توسعه داده و منتشر کرده است. این عنوان بسیار موفق از ۵سال پیش همواره توانسته بسته های الحاقی متعدد را منتشر کند و همواره مورد تمجید کاربران قرار بگیرد. در بسته الحاقی ایتالیا شما پا به این کشور با تاریخ غنی، صنعت مدرن، معماری سنتی و مناظر طبیعی پراکنده می گذارید. ویژگی های رایج کشور ایتالیا را پشت چرخ های کامیون خود تجربه کنید. جاده های پر پیچ و خم با تونل های فراوان را تجربه کنید و بعد از گذر از آن ها به افق های دور دست خیره شوید. از ارتفاعات کوه ها پایین بیایید و به ساحل دریاها برسید. از زمین های زراعی عبور کرده و به مناطق با حیات وحش بکر برسید. در بسته الحاقی ایتالیا بیش از ۱۱۵۰۰کیلومتر جاده ی جدید برای شما تعبیه دیده شده است. ۱۹شهر جدید شامل رم، ناپولی، پالرمو و … در انتظار شماست. جاده های کمربندی در اطراف شهرهای مهم، دروازه ها و نشانه های ورودی کشور ایتالیا، معماری های ایتالیایی، صنایع و شرکت های محلی و… همگی در بسته الحاقی ایتالیا برای بازی Euro Truck Simulator 2 منتظر شما هستند.

Euro Truck Simulator 2 Italia PC-CODEX

|آپدیت بازی Euro.Truck.Simulator.2.Italia.Update.v1.30.1.19-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Euro-Truck-Simulator-2-Italia



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 9 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator یا به اختصار UEBS پس از موفقت در پلتفرم اندروید، برای کامپیوتر نیز منتشر شد! نبردهای سنگین بدون هیچ محدودیتی را شبیه سازی کنید. آیا می خواهید که ۱۰هزار مرغ به نبرد با رم مشغول شود؟ چرا که نه؟! یا می خواهید ۱۱هزار سرباز قرون وسطی به نبرد با سربازان جنگ جهانی دوم بپردازند؟ به سادگی، هیچ محدودیتی برای شما در بازی UEBS وجود ندارد. بازی UEBS در سبک سندباکس، شبیه سازی و استراتژیک می باشد که در تاریخ ۱۷ آپریل ۲۰۱۷ برای پلتفرم PC معرفی شد و سرانجام در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ به صورت نهایی در شبکه استیم منتشر گردید. با تنوع زیاد از تجهیزات و انتخاب های متعدد، جنگ های خود را شلوغ کنید.

همه چیز از زمان رم باستان، سربازان قرون وسطی، شوالیه ها، اورک ها، ترول ها و حتی مرغ ها را در دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator به دست بگیرید! تمرکز اصلی بازی بر روی عدم محدودیت برای گیمر می باشد. به همین دلیل هیچ محدودیتی برای تعداد جنگجویان در نبرد هم نخواهید داشت. در این بازی از سربازان رومی و تاریخی گرفته تا شوالیه ها و پرندگان حضور دارند.هر آنچه که شما بخواهید فراهم است تا بازی خشن و جنگ آوری را تجربه کنید.تمرکز اصلی بازی نیز به روی از میان برداشتن محدودیت هاست و به شما این امکان را میدهد تا هرکاری که دلتان میخواهد را انجام دهید. بازی در دنیایی باز ساخته شده و هیچ بخشی از محیط بازی محدود نیست.

Ultimate Epic Battle Simulator PC-RELOADED

|آپدیت Ultimate.Epic.Battle.Simulator.Update.v1.2-BAT اضافه شد|

Ultimate-Epic-Battle-Simulator-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بسته الحاقی جدید Ready To Race Pack در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۷ برای عنوان Assetto Corsa در شبکه استیم منتشر شد. در این بسته الحاقی ۱۰ ماشین جدید از کارخانه های AUDI, Lotus, McLaren, Maserati و Toyota به بازی اضافه شده اند که محبوب ترین ماشین های این کمپانی ها می باشند. مدل های جدیدی که در این بسته الحاقی اضافه شده اند ترکیبی بی نظیر از تکنولوژی، قدرت، قدمت و طراحی را از کشورهای پیشرفته صنعت خودرو یعنی آلمان، انگلیس، بریتانیای کبیر و ژاپن در دست دارد. لیست کامل این ماشین ها در ادامه مطلب در بخش توضیحات انگلیسی قرار گرفته است. Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد

Assetto Corsa Ready To Race Pack PC-RELOADED

|آپدیت بازی Assetto.Corsa.Update.v1.15.Incl.Ferrari.Pack.DLC-BAT اضافه شد|

Assetto-Corsa-Ready-To-Race-Pack-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی بازی بتلفیلد ۱ (به انگلیسی: Battlefield 1) برای کاربران پلتفرم PCعرضه شد. Battlefield 1 سیستم تخریب‌پذیری محیط‌ها را به مراتب بالاتری از استانداردهای رایج کنونی برده است و در بازی تقریبا می‌توانید همه چیز را به‌جز کوه‌ها و صخره‌های بزرگ با خاک یکسان کنید و از پرت شدن تکه‌ها و اجزای آن‌ها حیرت‌زده شوید، حتی می‌توانید زمین زیر پای خود را با چاله‌های بزرگ ناهموار کرده (بزرگ‌تر از چاله‌های بتلفیلد ۴ و هاردلاین!) و وسایل نقلیه وتانک‌ها را با مشکلاتی جدی روبه‌رو کنید. واکنش سازه‌های گوناگون به مواد انفجاری، متفاوت است؛ به‌گونه‌ای که بعضی از سنگر‌ها و خانه‌های کوچک تنها با یک بار شلیک توپ پایین می‌ریزند و بعضی دیگر همچون پایگاه‌های محافظتی سنگین‌پیکر، نیازمند شلیک‌های ممتد هستند. فیزیک و افکت‌های مربوط به زبانه‌های آتش نیز که در همه جای بازی خودنمایی می‌کنند، به‌جرئت یکی از نقاط قوت بخش گرافیک بازی است چراکه هربار به قاب بازی نگاه کنید، نقطه‌ای از محیط را در حال انفجار پیدا خواهید کرد و هرچه آتش حاصل از این انفجارها طبیعی‌تر جلوه کنند، مقادیر بیش‌تری از عنصر هیجان به بازیکن تزریق خواهد شد!

Battlefield 1 PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۷٫۴GB اضافه شد|

Battlefield-1-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 عنوان اکشن، تخیلی و انیمه دانلود بازی Project Nimbus توسط گروه CODEX در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ کرک و منتشر شد. استودیو GameCrafterTeam وظیفه توسعه این بازی را به عهده داشته و کمپانی KISS ltd. GameTomo آن را منتشر کرده است. بازی Project Nimbus عنوانی با فضای ربات های مکانیکی با سرعت بسیار بالا می باشد که محیطی اکشن در دوران بعد از آخرالزمان را روایت می کند. گیمرها کنترل BattleFrames را به دست دارند که پوشش های تجهیز شده برای نبرد انسان ها با گزیده ای از اسلحه متنوع می باشد. این بازی به شما اجازه می دهد تا در آسمان آزادانه پرواز کنید، کاوش کرده و با موشک های جنگی که به سمت شما هدایت می شوند با اسلحه ماشینی خود مقابله کنید. با هر سلاح مدرنی که دارید با دشمنان بی رحم خود بجنگید و از تصورات خود پیشی بگیرید! دشمنان متعدد و قدرتمند خود را با ارتش های قدرتمند خود نابودسازید، در بسیاری از کابین های هوایی BattleFrame ملحق شوید و با هر داستان و شیوه نبرد متفاوت عجین شوید. هم اکنون می توانید دانلود بازی Project Nimbus که عنوانی نه چندان موفق می باشد را با لینک مستقیم رایگان از سرورهای دانلودها دریافت کنید.

Project Nimbus PC-CODEX

دانلود-بازی-Project-Nimbus



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی RAID World War II که اثر جدید سازندگان عنوان معروف Payday 2 می باشد، در سبک اکشن، جنگ جهانی دوم و اول شخص در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد.  هدف در دانلود بازی Raid World War II به سه عنصر ساده یعنی خرابکاری کردن، کشتن و از بین بردن نازی‌ها خلاصه می‌شود. با هیتلر درگیر شوید و دارایی‌های آن را دزدیده تا بتوانید روند بازی خود را پیش ببرید. این بازی ۴ کاراکتر منحصر‌به‌فرد را در خود جای داده است که هر کدام از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند و این توانایی‌ها به کمک آنها می‌آید تا در سفرشان در اروپا یاری کند. به گفته سازندگان، کاربران در این بازی شاهد گیم‌پلی و مکانیک‌های آشنا خواهند بود که در جریان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد.

چهار کاراکتری که در بالا به آنها اشاره شد، قابل شخصی‌سازی هستند. کاربران می‌توانند از چهار کلاس تایین شده در بازی که شامل Recon، Assault، Insurgent و Demolitions می‌شود، کاراکتر خود را انتخاب کنند. هر کدام از کلاس‌ها دارای «درخت مهارت‌ها» منحصر‌به‌فرد خود هستند. هر کدام نیروز‌ا‌هایی را با نام War Cry در خود جای داده‌اند که در حین بازی به هم‌تیمی‌‌هایتان کمک می‌کند. در این بازی شما با تشکیل تیم، سفر خود را در اروپایی که به دست نازی‌ها اشغال شده است شروع می‌کنید و در آن ماموریت‌هایی با محوریت‌های مختلف برای شما در نظر گرفته شده است. همچنین کاربران در این بازی شاهد سیستم شخصی‌سازی در بخش سلاح‌ها و یونیفروم‌ها هستند. برخی محیط‌های این بازی به طور واقع‌گرایانه از روی شهر لندن طراحی شده است. از طرفی حالت Operations نیز به کاربران اجازه می‌دهد که نسخه‌ای گسترش یافته از ماموریت‌هایی را با خط داستانی جدید تجربه کنند که در آن می‌توان روند بازی را نیز تغییر داد.

RAID World War II PC-CODEX

دانلود-بازی-RAID-World-War-II

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بسته الحاقی Alien Myths که اولین بسته الحاقی پولی به قیمت ۹٫۹۹دلار برای دانلود بازی Raiders of the Broken Planet که عنوانی Free-to-Play می باشد، توسط گروه PLAZA کرک و منتشر شد. بازی Raiders of the Broken Planet که استودیو MercurySteam از آن به عنوان یک بازی آنلاین نامتقارن همکاری پنج نفره (یک در برابر چهار) یاد می‌کند، یک بازی شوتر تاکتیکی است که روی مبارزات تن به تن نیز متمرکز است. بازیکنان می‌توانند یا در نقش یک تیم مهاجم قرار بگیرند و از گیم‌پلی تاکتیکی و سریع بازی که متمرکز بر همکاری با اعضای تیم است لذت ببرند یا در برابر مهاجمان ایستاده و مبارزه کنند. نگران نباشید چرا که شما تنها نخواهید بود و در کنار ارتشی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، برای نابودی مهاجمان مبارزه خواهید کرد. استودیو می‌گوید که بازی ماجرایی علمی تخیلی آن‌ها به شدت داستان محور بوده و می‌توان آن را به صورت تکنفره در چندین کمپین مختلف که به تدریج عرضه می‌شوند، تجربه کرد. دانلود بازی Raiders of the Broken Planet همراه با کمپین Alien Myths عرضه می‌شود و سپس در طول سال ۲۰۱۷ سه کمپین اضافی مستقل نیز برای آن منتشر خواهد شد. Wardog Fury، Hades Betrayal و Council Apocalypse نام کمپین‌های فصل ۲۰۱۷ بازی خواهد بود.  هر کمپین یک داستان موازی را روایت می‌کند که می‌توانید به هر ترتیبی که دوست دارید آن‌ها را تجربه کنید و هر یک شامل ماموریت‌ها، شخصیت‌ها و صدها محتوای جدید است که به توسعه و رشد جهان علمی تخیلی مهاجمان کمک می‌کنند.

Raiders of the Broken Planet Alien Myths PC-PLAZA

دانلود-بازی-Raiders-of-the-Broken-Planet-Alien-Myths



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد