نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی واچ داگز ۲ قرار است تا در مراسم Ubisoft Forward به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار بگیرد. شما باید به اکانت خود در یوبی سافت لاگین باشید و به مشاهده ی استریم بپردازید تا پس از اتمام مراسم، وریفای شده و سی دی کی رایگان این بازی برای شما در ۱۳م جولای ۲۰۲۰ ارسال شود. نسخه ای که قرار است یوبی سافت به شما بدهد، نسخه ای دائمی از بازی می باشد که برای همیشه در اکانت شما خواهد بود و می توانید مادام‌العمر بازی Watch Dogs 2 را در اکانت خود به صورت رایگان داشته باشید و از مزایای قانونی آن استفاده کنید. اگر به هنگام برگزاری رویداد Ubisoft Forward به اکانت Uplay خود سر بزنید و از طریق آن به تماشای این مراسم بنشیدنید، یوبی‌سافت بازی Watch Dogs 2 را به شما هدیه می‌دهد.

دیتای بازی واچ داگز ۲ به همین منظور توسط وبسایت دانلودها آماده شده است تا پس از دریافت نسخه رایگان بازی از مراسم یوبی سافت فوروارد، بتوانید این دیتا را به اکانت خود شناسایی کرده و به سرعت از نسخه آنلاین، رسمی و آخرین آپدیت بازی Watch dogs 2 لذت ببرید. فقط دقت داشته باشید که زمان دریافت اکانت رایگان را از دست ندهید! فرصت بسیار مناسبی برای گیمرها و علاقه‌مندان بازی واچ داگز ۲ مهیا شده است. برای مشاهده راهنمای نصب و توضیحات کامل این موضوع، لطفا بخش راهنمای نصب همین مطلب را مطالعه بفرمایید.

Watch Dogs 2 uPlay Backup DC20200712 PC-DLHA

بک‌آپ رسمی بازی واچ داگز ۲ آپدیت شده تا ۲۲م تیرماه ۱۳۹۹


 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , تیراندازی , ماجرایی , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود , دانلود بازی , بازی کام\\\\یوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 Minecraft Dungeons v1.3.2.0 PC-0xdeadc0de

Minecraft Dungeons v1.3.2.0 PC-FitGirl Repack

بازی Minecraft Dungeons ساخته اخیر موجانگ و دابل ایلون به‌هیچ عنوان یک محصول پیچیده و مناسب برای کهنه‌کارهای بازی‌هایی نظیر دیابلو نیست. ماینکرفت دانجز سعی دارد تا با نگه داشتن برخی ویژگی‌های یک بازی دانجن کرالر در مینیمال‌ترین شکل ممکن، جوانان را با دنیای این سبک آشنا کند. داستان ماینکرفت دانجز با نمایش ایلیجر جوان آغاز می‌شود؛ جایی که ایلیجر کودک از خانواده خود رانده شده است و برای پیدا کردن خانه‌ای جدید به یک روستا می‌رسد، اما آن‌جا چیزی جز نفرت روستاییان نمی‌بیند. خشم و نفرت ایلیچر به‌خاطر ظلمی که روستاییان به او کردند او را باری دیگر سرگردان می‌کند، اما تغییری در راه است.

ایلیگر خشمگین و پر از نفرت در پایان راه درنهایت به کوهی باستانی می‌رسد که در آن‌جا سنگی قدرتمند نهفته است؛ Orb of Dominance. با لمس Orb of Dominance اکنون قلب او تنها انتقام را می‌بیند. هر آنکه در مقابل آرچ ایلیجر تعظیم کند زنده می‌ماند و هرکس که مقاومت کند خواهد مرد. خون‌خواهی آرچ ایلیجر درنهایت انگیزه جمعی از قهرمانان را برای نابودی او بر‌می‌انگیزد. داستان ماینکرفت دانجز ساده و بی‌آلایش است. اما این سادگی به خوبی با دنیای زیبای بازی در هارمونی قرار دارد. با ورود به هریک از مأموریت‌ها راوی روایتی از شرایطی را که منطقه در آن به‌سر می‌برد،‌ بازگو می‌کند.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , رقابتی , سرگرم کننده , ماجرایی , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: ماینکرافت , داانلود با لینک مستقیم , دانلود , رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود بازی Black Mirror عنوانی ماجراجویانه، خشونت آمیز و ترسناک می باشد که به طور هم زمان در شبکه Steam و GOG در تاریخ ۲۸نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. استودیو KING Art وظیفه توسعه این بازی را به عهده داشته که با آثاری مانند The Book of Unwritten Tales و بازی اخیرا منتشر شده‌ی The Dwarves شناخته شده و THQ Nordic آن را منتشر کرده است. کرک نهایی CODEX بر اساس نسخه Steam می باشد و نسخه GOG همان طور که اطلاع دارید، به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد. هر دو نسخه دارای گیم پلی یکسان می باشند؛ اما هر دو قرار گرفته اند تا تصمیم با شما کاربران محترم باشد.

داستان دانلود بازی Black Mirror زندگی شخصیت دیوید گوردون را روایت می‌کند؛ مردی که هیچ‌وقت پدر خود را به خوبی نشناخت و در شوک فراخوانده شدن به خانه‌ی اجدادی‌اش در ارتفاعات اسکاتلند به دلیل خودکشی پدرش به سر می‌برد. دیوید از جزئیات هفته‌های آخر زندگی پدرش اطلاعاتی ندارد، اما شرایط مرگ او تا حدودی عجیب و غریب است. دیوید از بهانه‌ی بررسی ارث و میراث برای ملاقات با خانواده‌ای که تاکنون اعضای آن را ندیده بود و بررسی معمای مرگ پدرش در قلعه‌ای که در آن بزرگ شده بود، استفاده می‌کند. با کابوس و رویاهایی که او را مجبور به شب زنده‌داری می‌کند، دیوید ترس این را دارد که سرنوشتش به گونه‌ای باشد که به عاقبت پدرش دچار و به مسیر دیوانگی و مرگ منتهی شود.

آیا همان‌گونه که پدرش باور داشت، نفرینی وجود دارد که نسل به نسل خانواده‌ی او را شکار می‌کند؟ یا معمایی در لابه‌لای دیوارهای سرد قلعه‌ی بلک میرور پنهان شده است؟ این به دیوید بستگی دارد تا این حقیقت وحشتناک را فاش کند. طبق اعلام THQ Nordic، دانلود بازی Black Mirror هم مانند بازی‌های قبلی این مجموعه، ویژگی‌های ژانر وحشت گوتیک همراه با جو دیوانگی و روان‌پریشی منحصربه‌فردش را به همراه خواهد داشت.  بهتر است بدانید که اولین نسخه از این مجموعه‌ی بازی، در سال ۲۰۰۴ و با عنوان The Black Mirror منتشر شد، که دو اسپین‌آف به نام‌های Black Mirror II در سال ۲۰۰۹ و Black Mirror III محصول سال ۲۰۱۱ را به همراه داشت. این بازی جدید، یک بازسازی است و نیازی نیست که اطلاعاتی در مورد داستان سه نسخه‌ی پیشین داشته باشید؛ چرا که این بازی، یک داستان جدید و مستقل را دنبال خواهد کرد.

Black Mirror IV PC-CODEX

black_mirror_1.0_16216-GOG

|آپدیت بازی Black.Mirror.IV.Update.v1.1.0-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Black-Mirror-IV



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , رقابتی , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 / 12 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بسته الحاقی Alien Myths که اولین بسته الحاقی پولی به قیمت ۹٫۹۹دلار برای دانلود بازی Raiders of the Broken Planet که عنوانی Free-to-Play می باشد، توسط گروه PLAZA کرک و منتشر شد. بازی Raiders of the Broken Planet که استودیو MercurySteam از آن به عنوان یک بازی آنلاین نامتقارن همکاری پنج نفره (یک در برابر چهار) یاد می‌کند، یک بازی شوتر تاکتیکی است که روی مبارزات تن به تن نیز متمرکز است. بازیکنان می‌توانند یا در نقش یک تیم مهاجم قرار بگیرند و از گیم‌پلی تاکتیکی و سریع بازی که متمرکز بر همکاری با اعضای تیم است لذت ببرند یا در برابر مهاجمان ایستاده و مبارزه کنند. نگران نباشید چرا که شما تنها نخواهید بود و در کنار ارتشی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، برای نابودی مهاجمان مبارزه خواهید کرد. استودیو می‌گوید که بازی ماجرایی علمی تخیلی آن‌ها به شدت داستان محور بوده و می‌توان آن را به صورت تکنفره در چندین کمپین مختلف که به تدریج عرضه می‌شوند، تجربه کرد. دانلود بازی Raiders of the Broken Planet همراه با کمپین Alien Myths عرضه می‌شود و سپس در طول سال ۲۰۱۷ سه کمپین اضافی مستقل نیز برای آن منتشر خواهد شد. Wardog Fury، Hades Betrayal و Council Apocalypse نام کمپین‌های فصل ۲۰۱۷ بازی خواهد بود.  هر کمپین یک داستان موازی را روایت می‌کند که می‌توانید به هر ترتیبی که دوست دارید آن‌ها را تجربه کنید و هر یک شامل ماموریت‌ها، شخصیت‌ها و صدها محتوای جدید است که به توسعه و رشد جهان علمی تخیلی مهاجمان کمک می‌کنند.

Raiders of the Broken Planet Alien Myths PC-PLAZA

دانلود-بازی-Raiders-of-the-Broken-Planet-Alien-Myths



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 قسمت سوم دانلود بازی Minecraft Story Mode Season Two Episode 3 توسط گروه RELOADED کرک و منتشر شد. داستان فصل دوم بازی Minecraft Story Mode از انتهای فصل اول آغاز می‌شود. جایی که جسی و گروهش Wither Storm را فتح کرده و توانستند دنیا را نجات بدهند. حال مدتی از وقایع می‌گذرد و جسی و دوستان‌اش در صلح و آرامش زندگی کرده و به ماجراجویی‌های خود ادامه داده‌اند تا اینکه در یکی از معبد‌های زیر آب، دست جسی در یک دستکش گیر می‌کند.حال ماجراجویی جدید برای وی و دوستان‌اش رقم می‌خورد و شاهد تصمیمی‌های مهمی در روند داستان بازی هستیم که بازیکنان آن‌ها را مدیریت خواهند کرد.

حال که جسی و دوستانش Wither Storm را از بین برده‌اند، دنیا را نجات داده‌اند و به قهرمانان مورد‌علاقه تبدیل شده‌اند، زندگی رنگ دیگری به خود گرفته است و کمی پیچیده‌تر شده است. مسئولیت آنها زیاد شده و زمانی برای ماجرا‌های جدید باقی نمانده است و همچنین دوستی‌های قدیمی آنها شروع به فرو‌پاشی کرده است. اما به تازگی دست جسی در دستکش مرموزی که متعلق به معبدی باستانی‌ در اعماق دریا است، گیر کرده است. وقت آن رسیده است که جسی و دوستانش دنبال راه‌حل بروند و ماجرا‌های زیادی انتظار آنها را می‌کشد. سازندگان همچنین اعلام کردند که در کنار محتوای داستانی جدید و سایر موارد، ویژگی Crowd Play نیز از بازی‌های قبلی استودیو تل‌تیل به فصل دوم این بازی راه پیدا خواهد کرد. ضمنا تصمیمات و انتخاب‌های شما از فصل پیشین در فصل دوم دخیل خواهد بود. برای دانلود بازی Minecraft Story Mode Season Two لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Minecraft Story Mode Season Two Episode 3 PC-RELOADED

دانلود-بازی-Minecraft-Story-Mode-Season-Two



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

قسمت اول دانلود بازی HIVESWAP با عنوان Act 1 توسط گروه SKIDROW کرک و منتشر شد. بازی HIVESWAP در سبک ماجراجویی، اشاره و کلیک و با موسیقی متن غنی می باشد که توسط کمپانی What Pumpkin Games توسعه و انتشار داده شده است. دانلود بازی HIVESWAP با طراحی دستی شکل گرفته و یادآور عنوانی ماجراجویانه در دهه ۹۰میلادی با همین اسم می باشد. شما در نقش Joey Claire خواهید بود که پسری جوان با توانایی بسیار بالا در حل معماهای متعدد می باشد. داستان بازی از جایی شروع می شود که Joey Claire از دوره زندگی خود در سال ۱۹۹۴ بر روی کره زمین ربوده می شود و به سیاره ای ناشناخته که مملوء از آشفتگی می باشد فرستاده می شود. هیولاها در همه جای خانه شما هستند! برادر شما در این خانه درختی گیر افتاده و نمی تواند خیلی به شما کمک کند. شما باید خود را از این خانه نجات دهید. اما این هیولاها از کجا آمده اند؟ چگونه باید با آن ها مواجه شوید؟ قطعا نباید پنهان شوید چرا که پنهان کاری و فرار فقط برای ترسوها می باشد! طراحی محیط بازی به صورت دوبعدی و طراحی دستی می باشد. خانه های بیگانه برای ماجراجویی های شما تعبیه شده است که هر اتاق آن اسرار منحصر به فرد خود را دارد. جهان در دانلود بازی HIVESWAP زیبا و زنده می باشد و هر المان آن با جزئیات بسیار بالا طراحی شده است تا انیمیشن هایی با رندرهای بسیار زیبا را به ارمغان بیاورد.

HIVESWAP Act 1 PC-SKIDROW

دانلود-بازی-HIVESWAP-Act-1



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

همان طور که اطلاع دارید، دانلود بازی Impact Winter در ابتدای انتشار خود دارای باگ ها و مشکلات بسیار بسیار زیادی بود. به همین دلیل، کاربران زیادی به این بازی اعتراض کردند و نمرات بازی به شدت کاهش پیدا کرد. اما تیم توسعه دهنده دست از رفع مشکلات بازی برنداشته و سرانجام نسخه ای کاملا جدید و آپدیت شده بازی را تحت عنوان Impact Winter v2.0 منتشر کردند. در این نسخه عملکرد فریم ریت بازی در تمامی سیستم ها بهبود داده شده و باعث تفاوت چشمگیری با نسخه های پیشین شده است. مدت زمان بارگذاری بازی بسیار کاسته شده، سیستم کنترل بازی تعدیل و تنظیم شده، جهت یابی بازی دقیق تر شده و نشانه های عجیب و بی ربط بر روی رادار بازی حذف شده اند.

داستان بازی Impact Winter در مورد شخصیت جیکوب سولومِن است که یکی از بازماندگان فاجعه برخورد شهاب سنگ به زمین به شمار می‌رود. این فاجعه مرگبار دمای کره زمین را به زیر صفر درجه رسانده و آن را به دنیایی یخ زده تبدیل کرده است.پس از این ماجرا جیکوب تمام امید خود را از دست داده بود تا اینکه کلیسایی را در زیر برف و کولاک پیدا می‌کند و گروهی از بازماندگان را در آن پیدا می‌کند. پس از ملحق شدن به این گروه، جیکوب با کمک و جمع‌آوری آذوقه از آنها محافظت می‌کند. پس از مدتی به آنها اعلام می‌شود که گروه نجات پس از ۳۰ روز به نجات آنها می‌آید و وظیفه جیکوب و افراد آن کلیسا زنده ماندن به مدت ۳۰ روز است، آیا آنها می‌توانند خود را زنده نگه دارند؟

Impact Winter v2.0 PC-PLAZA

|نسخه کاملا آپدیت شده بازی v2.0 جایگزین شد|

دانلود-بازی-Impact-Winter-patch-v2.0



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

آپدیت جدید ورژن Update.v1.41 برای دانلود بازی Grand Theft Auto V یا همان GTA V توسط گروه RELOADED کرک و منتشر شد. این آپدیت که در تاریخ ۴سپتامبر ۲۰۱۷ توسط گروه ریلودد کرک شده است، شامل تمامی آپدیت های پیشین برای این بازی می شود. شما تنها کافیست که Update v1.41 را بر روی نسخه اصلی بازی خود (که هیچ آپدیتی روی آن نصب نیست) نصب کنید و سپس بازی را اجرا کنید. هم چنین امکانات ویژه ای از قبیل هک پول، محتوای بازگشت پلیرها، وجود پچ Custom Patch برای فعال سازی حالت ذخیره سازی آفلاین پروژه های Rockstar Editor و آنلاک کردن تمامی بسته های مربوطه به بازی در این آپدیت توسط گروه RELOADED صورت گرفته است.

عنوان پیش رو بزرگترین بازی در سبک دنیای باز خواهد.ماموریتهای اصلی و فرعی و هزاران جزئیات متفاوت در شهر لس سانتوس.ویژه سازی اتومبیلها,تغییر البسه,خرید سلاح و…از ویژه گیهای بارز این سبک در دنیای بازیها هست.حال به نسخه قبلی این بازی بیایید و المانهایی چون شکار کوسه و گوزن و…را اضافه کنید.بیایید تصویری در ذهن خود از پرواز با هواپیماها,سوار شدن بر جت اسکی و قایق سواری,ماموریت در اعماق اقیانوسها و…را نیز اضافه کنید.خوب تمام این ویژه گیها ناشی از خلاقیت تیم سازنده نخواهد بود.سرمایه گذاری وحشتناک,تیمی بسیار حرفه ای و هماهنگ,همراه با قدرت ریسک پذیری و البته تحقیقاتی بسیار وسیع وجود خواهد داشت.نسخه قبلی این عنوان توانست امتیاز ۹۸ را از سایت متاکریتیک بدست آورد که میتوان گفت اعجاب انگیز است.

Grand Theft Auto V PC-RELOADED

|آپدیت بازی Grand.Theft.Auto.V.Update.v1.41 Build 1180.1-RELOADED اضافه شد|

|نسخه فشرده جدید فیت گرل FitGirl با حجم ۳۷٫۹GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Grand-Theft-Auto-V



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 1911
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Tyranny Bastards Wound که به عنوان بسته الحاقی جدید عنوان موفق Tyranny می باشد، توسط گروه RELOADED کرک و منتشر شد. محتوای یاد شده مناطق جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین این بسته الحاقی، خط داستانی جدید را به همراه ماموریت‌های مختلف برای شخصیت‌های این بازی در نظر گرفته است. همینطور سازندگان خاطر نشان کردند که این محتوا تمرکز بیشتری روی گذشته تاریخ و فرهنگ Beastmen خواهد داشت. بسته الحاقی پیشین بازی Tyranny با نام Tales from the Tires به این بازی اضافه شد که در خود محتوای داستانی و آیتم‌های جدید جای داده بود. از طرفی این بازی با انتشار آپدیت‌ها، حالت‌های جدیدی نظیر New Game+ به همراه تنظیمات برای تجهیزات کاراکتر‌ها به این بازی اضافه کرده است.

محیط‌ها و ماموریت‌های جدیدی در دانلود بازی Tyranny Bastards Wound جای گرفته است که قرار است کاراکتر‌های زیادی را به این بازی اضافه کند. شما می‌توانید در طی بازی با آنها آشنا شوید و با آنها دوست شوید یا اینکه به آنها خیانت کنید و آنها را به قتل برسانید. اگر به دنبال آشناییت با همراهان خود هستید این DLC به شما اجازه می‌دهد که در طی ماموریت‌های جدید با تک‌تک آنها بیشتر آشنا شوید.

Tyranny Bastards Wound PC REPACK-RELOADED

دانلود-بازی-Tyranny-Bastards-Wound



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

متاسفانه فصل دوم بازی Life is Strange Before the Storm از قفل گذاری Denuvo استفاده می کند. اما با این وجود، گروه Steam006 توانست کرکی دست و پاشکسته برای این عنوان را منتشر کند. جهت توضیحات این کرک و آموزش نصب و استفاده از آن به همراه دانلود بازی Life is Strange Before the Storm می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. این کرکر تنها با ویرایش جزئی فایل Native.dll همانند بازی White Day توانسته به طریقی امنیت Denuvo را دور بزند نه اینکه بازی را به صورت کامل کرک کرده و Denuvo را حذف کرده باشد! آپدیت: کرک رسمی و کاملا تاییدشده گروه CODEX جایگزین نسخه های قبلی شد.

بازی Life is Strange: Before the Storm پیش‌درآمدی بر داستان مکس و کلویی است که دیگر خبری از دستکاری زمان در آن نخواهد بود و داستانی انسانی‌تر را تجربه خواهیم کرد؛ داستانی از رابطه‌ی کلویی و ریچل امبر و اینکه دوستی این دو چطور در رابطه‌ی مکس و کلویی و اتفاقات خط زمانی اصلی بازی تأثیرگذار خواهند بود. با توجه به آنچه تا به حال دیدیم، باز هم قرار است با انتخاب‌های اساسی مواجه شویم و بین قلب و منطق یکی را برگزینیم. انتخاب‌ها در Before the Storm سخت‌تر هم خواهند بود چرا که دیگر خبری از قابلیت برگرداندن زمان نیست و به یاد داریم که انتخاب‌هایمان در نسخه‌ی اصلی بازی چه تأثیرات گسترده‌ای (حداقل در بازه‌ی یک اپیزود) می‌توانست داشته باشد.

Life is Strange Before the Storm Episode 1 PC-CODEX

|نسخه کاملا تاییدشده CODEX جایگزین شد|

دانلود-بازی-Life-is-Strange-Before-the-Storm



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود خطا در دانلود یا در اجرا با ما در تماس باشید , ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

دانلود بازی آینده‌نگر: فردای جهان (برای اندروید)
Futurama: Worlds of Tomorrow 1.3.5 Android
 

 

بازی آینده‌نگر: فردای جهان (برای اندروید) - Futurama: Worlds of Tomorrow 1.3.5 Android

 


از جمله بازی‌های کم حجم و جدیدی که در سبک بازی‌های ماجراجویی برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده است، "Futurama: Worlds of Tomorrow" می‌باشد.

مبدأ بازی از شهر نیویورک خواهد بود. شهری که توسط موجودات فضایی محاصره شده است و شما به عنوان قهرمانی از سوی مردم به مبارزه و تقابل با آن‌ها خواهید پرداخت.

این موجودات فضایی می‌خواهند زمین را دگرگون کرده و مانند سیاره عجیب و غریب خود نمایند! این کار با مخالفت مردم مواجه شده است، اما کسی توان مقابله با آن‌ها را ندارد.

برای تقابل با آن‌ها به ماجراجویی پرداخته و آنان را فریب دهید. در هر مرحله نقشه‌های آنان را خراب کرده و آرزوی برآورده شدن نقشه پلیدشان را بر دلشان بگذارید!

اگر علاقمند به اجرای بازی‌های ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به ادامه مطلب مراجعه کرده و "Futurama: Worlds of Tomorrow" را دانلود و نصب کنید.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود بازی اندروید بدون دیتا میباشد.



:: موضوعات مرتبط: ماجرایی , بازی های اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کرک سالم به همراه آپدیت برای دانلود بازی Project Remedium توسط گروه CODEX منتشر شد. بازی Project Remedium عنوانی داستان محور در سبک شوتر و اکشن می باشد که در درون بدن به هم ریخته انسانی که بر اثر مریضی و شرایط بد این بالاها بر سرش آمده، جریان دارد. شما در نقش نانوباتی با نام Nano+ هستید که تمام دنیایش در همین بدن انسان خلاصه می شود. این نانوبات می خواهد با اسلحه خود به رفع مشکلات بدن این انسان مریض بپردازد. دانلود بازی Project Remedium در تاریخ ۲۹ آگوست ۲۰۱۷ در شبکه استیم توسط کمپانی Movie Games منتشر شد و وظیفه توسعه این عنوان بر عهده Atomic Jelly بوده است.

نانو+ با تجهیزات پزشکی خود حرکت می کند تا با دو اسلحه تطبیقی خود یعنی Energy Cannon و Remedium Sprayer و دست های چنگکی خود به سرعت در بدن این انسان مریض حرکت کند و با پاتوژن ها به نبرد مشغول شود. او باید با محیط منحصر به فرد خود تعامل داشته باشد، به درمان این مریض پرداخته و به دوستان خود کمک کند. نانو+ در این نبرد خود تنها نیست بلکه نانوبات ارتشی دیگری با نام SuperVisette هم همراهش هست تا او را در این سفر راهنمایی کند.

Project Remedium PC-CODEX

دانلود-بازی-Project-Remedium



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

پس از گذشت حدود ۲سال از نسخه Early Access برای دانلود بازی ARK Survival Evolved هم اکنون در تاریخ ۲۹ آگوست ۲۰۱۷ نسخه نهایی بازی به صورت Day One Edition در شبکه استیم منتشر شد. بدون شک یکی از بزرگ ترین نکاتی که باعث شد Ark: Survival Evolved به محبوبیت نسبتا خوبی دست یابد، کنترل دایناسور ها و ارتباط با حیوانات درون بازی بود که این سبک گیم پلی، به خوبی توانست جای خود را میان دیگر عناوین پیدا کند.

دانلود بازی ARK Survival Evolved یک عنوان اول شخص جهان آزاد می باشد که شما در نقش یک انسان عریان در جزیره چشمان خود را باز کرده و خود را در جزیره دایناسورها می بینید. البته شما در این جزیره تنها نیستید؛ انسانهای دیگری نیز مثل شما در این جزیره حضور دارند و شما باید به مانند همه بازیهای این سبک، برای بقا بجنگید. جستجو برای یافتن غذا در آب و هوای وحشتناک این جزیره که روزهایی بسیار داغ و شب هایی بسیار سرد دارد و مملو از دایناسورها می باشد کار آسانی نیست و شما باید برای در امان ماندن از خطرات جزیره برای خود پناهگاهی بسازید و برای ساخت پناهگاه نیز نیاز به منابع دارید که مطمئنا بدست یافتن آن ها کاری بسیار دشوار است.

ARK Survival Evolved PC-CODEX

دانلود-بازی-ARK-Survival-Evolved



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

و بازهم مشکلات و شکست متعدد Denuvo علیه کرکرها! کرک نهایی و سالم CODEX پس از کرک نسبتا کامل ALI213 برای دانلود بازی White Day A Labyrinth Named School منتشر شد. البته ناگفته نماند که Denuvo شکسته نشده است بلکه به دلیل مشکلات امنیتی انجین بازی یعنی یونیتی، کرکر توانسته که unity.dll را bypass کرده و امنیت بازی را درواقع “دور” بزند. در هر صورت، پس از کرک ALI213 که نسخه ابتدایی بازی را کرک کرده و تمامی DLCها را شامل نمی شد و آپدیت های فیکس بازی را در بر نداشت، گروه CODEX کرکی جدید مبتنی بر نسخه آپدیت شده و به همراه تمامی بسته های الحاقی را منتشر کرد.

آغاز تحصیل در یک مدرسه جدید هیچوقت کار آسانی، خصوصا اگر آن مدرسه مملو از شایعات در مورد قتل‌های خشونت آمیز و روح‌های انتقام‌جو باشد. متاسفانه برای Hui-min Lee، تنها دو روز طول می‌کشد تا جدیدترین دانش‌آموز دبیرستان Yeondoo، شب را در مدرسه گیر افتاده – و با روح‌های بدخواهی که در راهروهای مدرسه پرسه می‌زنند، روبرو شود. داستان بسیار ساده و معصومانه شروع می‌شود: Hui-min Lee مخفیانه وارد مدرسه شده تا مقداری شکلات، در کمد درسی یکی از همکلاسی‌هایش پنهان کند.

اما به محض ورود وی به مدرسه، تمامی در و پنجره‌ها تا آغاز روز بعد بسته می‌شوند و او را در مدرسه‌ زندانی می‌کنند. مدرسه‌ای که در آن سرایداران تسخیر شده قصد کشتن تمامی مزاحمان را داشته، و روح‌های انتقام‌جو آماده بلیعدن انرژی زندگی Hui-min Lee هستند. آیا Hui-min Lee می‌تواند مخفیانه در مدرسه جابجا شده و راهی برای فرار پیدا کند؟ یا آنکه سرنوشت او این است تا به یک روح پرسه‌زن دیگر در کلاس‌های دبیرستان Yeondoo بدل شود؟ برای دانلود بازی White Day A Labyrinth Named School و هم چنین ادامه توضیحات لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

White Day A Labyrinth Named School PC-CODEX

|نسخه کرک نهایی CODEX جایگزین شد|

دانلود-بازی-White-Day-A-Labyrinth-Named-School



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کرک نهایی RELOADED برای دانلود بازی Darkwood به محض انتشار آن در شبکه استیم، منتشر شد. بازی Darkwood در سبک بقا ساخته شده و زاویه دید بازیکن در آن از بالا به پایین خواهد بود. در این بازی شما باید سعی کنید از روشنایی روز بهره ببرید و هرآن‌چه را که می‌توانید جمع‌آوری کنید. علاوه بر آن در این بازی شما نیاز به اسلحه نیز خواهید داشت؛ چرا که با فرا رسیدن شب، سر و کله دشمنان شما نیز کم‌کم پیدا می‌شود. برای جان به در بردن از محیط پرخطر شب، شما باید برای خود سرپناهی بیابید، سنگر بسازید و برای موجودات پلید سرگردان در شب، دام پهن کنید.

علاوه بر این، شما باید سعی کنید در محیط این بازی که دائما به صورت خودکار پردازش می‌شود، ابزار لازم برای ارتقاء سطح توانایی‌های خود را نیز به دست آورید تا بلکه بتوانید از این محیط پرخطر جان سالم به در ببرید. البته برای زنده ماندن در این بازی، علاوه بر موارد ذکر شده باید مراقب تصمیم‌گیری‌های خود نیز باشید؛ چرا که تصمیمات شما در طول بازی علاوه بر خودتان بر سرنوشت سایر شخصیت‌های بازی نیز تاثیر خواهد داشت. بازی ترسناک Darkwood هم‌اکنون در سایت‌های استیم، GOG‌ و Humble Store با قیمت ۱۳.۴۹ دلار عرضه شده است.

Darkwood PC-RELOADED

|هات فیکس بازی Darkwood.Hotifx-BAT اضافه شد|

دانلود-بازی-Darkwood



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی کرک شده SKIDROW برای دانلود بازی Defenders of Ekron منتشر شد. بازی Defenders of Ekron ترکیبی بسیار مناسب از ماجراجویی و اکشن در فضای یک بازی می باشد. دشمنان خود را در گستره ی کاملی از ۳۶۰درجه به طور کامل نابود سازید، سناریوهای منحصر به فرد را تحلیل کرده، مهارت های Anakim خود را آپگرید کنید و بر Renegadeها غلبه کنید. وظیفه اصلی شما جلوگیری از نابودی شهر Ekron می باشد.

شما در نقش Eneas می باشد که تمامی عمر خود را صرف فراگیری روش استفاده و کنترل Anakim کرده است. دستگاه Anakim دارای مکانیزمی پیشرفته برای جذب و تبدیل انرژی اطراف خود به قابلیتی خاص می باشد. اما یک جای کار اشتباه می شود و Eneas مجبور می شود به گروهی ملحق شده تا جلوی Renegadeها را بگیرد. گروه Renegadeها متشکل از اعضایی می باشد که در ساخت و توسعه Anakim دست به سرپیچی زده اند و قصد دارند تا کل تمدن را از بین ببرند. شما باید Ekron را از این بلا نجات دهید. اما در این مسیر بسیار مواظب باشید و حق و باطل را به درستی تشخیص دهید! هر انقلابی از درون خود شما آغاز می شود. برای مشاهده اسکرین شات های و دانلود بازی Defenders of Ekron می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Defenders of Ekron PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Defenders-of-Ekron



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 پس از گذر نسخه Early Access دانلود بازی Eliosis Hunt هم اکنون نسخه نهایی بازی به همراه کرک سالم PLAZA منتشر شد. بازی Eliosi’s Hunt عنوانی شوتر و پلتفرمر در سبک ماجراجویی و اکشن می باشد که در تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۷ به صورت نسخه نهایی و کامل، بدون باگ و بعد از رفع تمامی مشکلات در شبکه استیم قرار گرفت. این بازی توسط کمپانی TDZ Games توسعه و انتشار داده شده است. فضای بازی الهام گرفته شده از بازی های اکشن کلاسیک مثل Metal Slug, Crash Bandicoot و عناوینی این چنینی می باشد. بازی Eliosi’s Hunt تجربه کاوش مکانیک ها، تبحر در بازی و احساس پیشرفت لحظه به لحظه در بازی را به شما القا می کند. تفاوت مهم بازی Eliosi’s Hunt با عناوین مشابه خود در رویکرد مدرن بازی، گیم پلی کاملا روان، گرافیک بسیار زیبا و تکنولوژی cutting-edge می باشد.

در دنیایی ناشناس که شکارچیان به عنوان هیروهای دلاور شناخته می شوند، شخصیت اصلی بازی یعنی Eliosi که جنگجویی جوان می باشد نیز رویای هیرو شدن را در سر دارد. اما او باید با ضعف ها و کوچکی های خود بجنگد تا بتواند به رویایش دست پیدا کند. در طول بازی شما با هیولاهایی از طبیعت، موجودات جهش یافته، فرقه های خون خواه و … مواجه خواهید شد. اسلحه، تجهیزات و البته آپگرید این امکانات برای شما در طول بازی تعبیه شده است.

Eliosis Hunt PC-PLAZA

دانلود-بازی-Eliosis-Hunt



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 کرک نهایی و سالم CODEX برای دانلود بازی Observer منتشر شد. شرکت بازیسازی Bloober Team که ساخت بازی Layers of Fearرا در کارنامه خود دارد، سرانجام عنوان موفق و مورد انتظار Observer را در تاریخ ۱۵آگوست ۲۰۱۷ به صورت نسخه نهایی منتشر کرد. بازی Observer به نظر می‌رسد در روند توسعه خود از سریال تلویزیونی Black Mirror الهام گرفته است. در ساخته جدید شرکت Bloober Team شما با عنوانی مواجه هستید که از لحاظ درگیر کردن ذهن و افکار شما در مقایسه با عناوین هم‌سبک از عمق و پیچیدگی بیشتری برخوردار است. بازی Observer عنوان اول شخصی است که به گفته سازندگان آن، حس ترس را وارد پوست و استخوان شما می کند.

Observer PC-CODEX

دانلود-بازی-observer



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 آپدیت جدید دانلود بازی Troll and I توسط گروه CODEX منتشر شد که باگ های بسیار زیادی را از بازی برطرف کرده است!بازی ترول و من (به انگلیسی: Troll and I) در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۷ در سبک ماجراجویی و اکشن منتشر شد. داستان بازی ترول و من را اگر بخواهیم روایت کنیم بدین صورت خواهد بود که در دل جنگل‌های شمال اروپا پسر جوانی به نام «اوتو» پس از آن‌که گروهی از شکار‌چیان بی‌رحم با هدف پیدا کردن موجودی افسانه‌ای وارد دهکده او شدند، مجبور به فرار از خانه‌اش می‌شود.

در حالی که «اوتو»  برای نجات جان خود در جنگل سرگردان شده است، موجودی را که شکارچیان به دنبالش هستند پیدا کرده و رابطه دوستانه‌ای را با او برقرار می‌کند. از این‌جاست که ماجرا‌جویی‌های خطر‌ناک «اوتو» و «ترول» آغاز می‌شوند. از آن‌جایی که داستان بازی در دوره اسکاندیناوی رخ می‌دهد شاهد موجوداتی با شکل و شمایل دنیای اسکاندیناوی هستیم. همچنین Troll and I دارای سیستم بروزرسانی و ارتقا درختی، سیستم کرفت کردن و بخش چند نفره به صورت تقسیم صفحه است.

Troll and I PC-CODEX

|آپدیت Troll.and.I.Update.v20170810-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Troll-and-I



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود بازی Hollow Knight برای PC

Hollow Knight دانلود بازی Hollow Knight برای PC

بازی Hollow Knight  قسمت های از شهر در حال نابودی می باشد و این نابودی به دست امپراطوری عظیمی صورت گرفته است که روزی بر تمامی دنیا حکم رانی میکردند. و امروز این تمدن از بین رفته است و رازهای آنها توسط یک سری افراد تاریخ شناس آشکار می باشد و اکنون تعداد کمی از افراد جرئت ورود به فرمانده ای به تمدن را دارند. و هر کسی که وارد این تمدن میشوند با خطرات و مشکلات مختلفی روبه رو خواهد شد ولی در آخر میتوان گفت کسانی خوشبخت میشوند که وارد این مکان شوند و تمامی رازهای فرمانده هان را فاش نمایند پس خود را برای یک چالش بزرگ و ماجراجویی های بسیار آماده کنید این بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2017 توسط استودیو قدرتمند تم چری طراحی و عرضه شده است بازی دارای گرافیک دو بعدی می باشد که در یک دنیای بسیار وسیع و جذاب جریان دارد شما این امکان را دارید که در انواع خرابه ها و قبرستان ها به ماجراجویی بپردازید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 5 / 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد