نوشته شده توسط : Mahdi

 داستان بازی Wasteland 3 روایت‌گر ماجراجویی آخرین بازمانده گروه Team November است که یک گروه رنجر به حساب می‌آید. این بار تیم سازنده به‌سراغ کلورادو رفته تا یه یک جهان آخرالزمانی سرد و سوزان را به‌تصویر بکشد.از نظر گیم‌پلی هم ویستلند ۳ یک بازی نقش‌آفرینی با نبردهای نوبتی تیمی به حساب می‌آید. دوربین بازی که در حالت ایزومتریک طراحی شده، به شما اجازه می‌دهد دید مناسب و خوبی به اطراف داشته باشید و اعضای تیم خود را باتوجه‌به ویژگی و کارآیی که دارند، در میدان نبرد هدایت کنید. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی شامل مبارزات چالش‌برانگیز، انتخاب‌های مختلف، اکتشاف و داستانی جذاب خواهد بود. این عنوان علاوه بر بخش تک‌نفره، از حالت Co-Op تا ۶ بازی‌باز پشتیبانی می‌کند. هر یک از ۶ شخصیت قابل بازی دارای سلاح‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای هستند. همچنین تایید شده است که بازی حداقل ۱۰ پایان متفاوت را در بر خواهد داشت

Wasteland 3 The Battle of Steeltown PC-FLT | GOG | FitGirl Repack

نسخه های جدید GOG و FitGirl اضافه شدند



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , سرگرم کننده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کامپیوتر , دانلود بازی , game , Wasteland , ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه کامل و نهایی بازی Tropico 6 در ۲۹م مارس ۲۰۱۹ در شبکه استیم منتشر شد. این بازی یک اثر موفق در سبک استراتژیک، شهرسازی و مدیریت اقتصادی می باشد که توسط استودیو Limbic Entertainment توسعه یافته و Kalypso Media آن را منتشر کرده است. نسخه ای که توسط گروه CODEX کرک شده، بر اساس ریلیز کامل اِل پرز (El Prez Edition) می باشد و تمامی محتویات این بازی و هرچه در آینده منتشر خواهد شد را پشتیبانی می کند.

شخصی‌سازی کاخ ریاست، گزینه‌های اضافی برای توسعه ترابری و زیرساخت‌ها و توانایی سرقت شگفتی‌های جهان نظیر مجسمه آزادی، برج ایفل و کولوسئوم (تماشاخانه باستانی شهر رم) از قابلیت‌های جدیدی است که در نسخه جدید تروپیکو وجود دارد. بازی Tropico 6 اولین نسخه از این مجموعه است که با موتور آنریل ساخته می‌شود. ویژگی‌هایی مثل بخش شبیه‌ساز بازی، راه‌یابی و همچنین یک حالت چندنفره چالش‌برانگیز مواردی هستند که در تروپیکو ۶ شاهد آن خواهیم بود.

Tropico 6 Lobbyistico PC-CODEX

آپدیت جدید بازی Lobbyistico اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانل , د با لینک مستقیم , دانلود بازی , شهر سازی , شهر داری , ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Freeman Guerrilla Warfare در دنیایی پر از هرج و مرج دنبال می شود که توسط راهزنان و جنگ سالاران اشغال شده است. آنها به دنبال حاکمیت بر جهان هستند و شما نیز به عنوان یکی از این رهبران در بازی حضور دارید. باید از کمترین سرمایه شروع کنید و سپس آن را بیشتر کنید. ارتش بسازید و با حضور در نبردها رقیبان خود را از دور خارج کنید. استراتژی های متفکرانه ای در پیش بگیرید و در نهایت جهان را تسخیر کنید. تعادل در بازی از دید اول شخص است و باید استراتژی را نیز فراموش نکنید. سیستم مبارزاتی بازی نوآورانه است و تاکتیک را با استراتژی ترکیب کرده است. بازی به شما این امکان را می دهد که برنامه ریزی کنید و به عنوان یک سرباز پا به دنیای نیروهای خود بگذارید. دنیای سندباکس بازی امکان گشت و گذار در آن را فراهم کرده است و می توانید روستاهای کنار را هم غارت کنید.

Freeman Guerrilla Warfare v1.4 PC-CODEX



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود رایگان , دانلود , بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

Rise of Civilizations 1.0.19.25 Apk + Data

بازی Rise of Civilizations بازیکن را به دنیای ظهور تمدن ها خواهد برد و یک شبیه ساز شهرسازی را برای آنها ارائه می کن. شما توسط این بازی می توانید به صورت استراتژیک تمدن خود را ساخته و از مزیت های آن برخوردار شوید. اتحاد تمدن ها می توانند بازی را بسیار جذاب کرده و بقای تمدن شما را نیز تضمین کنند بازی دارای سبوک مختلفی می باشد و می توانید به صورت استراتژیک به جنگ پرداخته و رقابت های بسیار هیجان انگیزی را تجربه کنید.

بازی دانلود Rise of Civilizations می توانید ۸ تمدن را تجربه کنید و با داشتن ۲۰ قهرمان در بازی و انتخاب هر کدام از آنها، به رقابت های منحصربفرد با امکان ارتقا نیروها داشته باشید. ساختمان های ویژه در بازی حضور دارند و می توانید فناوری های مختلفی را در بازی تجربه کنید. این فناوری ها با اتحاد نیروها صورت گرفته و مدیریت شهرها بسیار بهتر صورت می گیرند. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید...



:: موضوعات مرتبط: استراتژیک , بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی اندروید , بازی مویابل , استراتیژیک ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 3 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

پس از یک جنگ ویرانگر که بین ساحره های کهن اتفاق افتاده بود، وردی اسرارآمیز تنها چیزی بود که باعث شده بود تا سرزمین Driftland سرپا بماند و از بین نرود. گرچه تمامی تمدن از بین رفته بود و چیزی دیگر باقی نمانده بود، اما برخی از قبیله ها سعی می کردند تا این سرزمین را زنده کرده و دوباره به آن حیات ببخشند – اما برای هرچیزی دیرشده بود! آن ها از تمامی باقی مانده ی جادوی خود استفاده کردند تا بتوانید تعادل را در دنیا برقرار کنند. سالیان تیره و تار زیادی گذشت تا دوباره روزنه هایی از امید در این سرزمین مشاهده شد. نیروهای جادویی جدیدی ظهور کردند که می توانستند کارهای مهم و بدیعی انجام دهند. جادوگران جدیدی نیز پدید آمدند تا بتوانند از این نیروها استفاده کنند و حیات را به این سیاره مجدد بازگردانند.

حال که جدال های سرزمینی مجدد جان گرفته، این نیروی کشف شده تعیین می کند که سرزمین Driftland می تواند احیا شود یا برای همیشه از کهکشان حذف خواهد شد. شما در نقش جادوگری به نام Mage Overlord خواهید بود که قلعه، برج و قلمروی فرمانروایی منحصر به فرد خود را دارد و باید با استفاده از نیروهای منحصر به فردش، به کاوش تمامی سرزمین پرداخته و امپراطوری خود را توسعه دهد. بازی Driftland The Magic Revival اثری از استودیو Star Drifters می باشد که پس از گذشت مدت زمانی طولانی، بالاخره در ۱۸م آپریل ۲۰۱۹ از حالت Early-Access خارج شد و به صورت نهایی در شبکه استیم منتشر گردید.

بازی Driftland The Magic Revival دارای سبک استراتژیک، شبیه سازی و RTS است که المان های شهرسازی را در خود جای داده. گیم پلی بازی بر روی هدف گذاری های عمومی تمرکز دارد که نیاز به دقت در جزئیات برای انجام امور ندارد. شما فقط باید جنگجوها، کاندارها، جادوگران و … را تحت فرمان خود داشته باشید و رهبری کنید تا سایر امور را آن ها انجام دهند.

Driftland The Magic Revival PC-RELOADED

آپدیت بازی Update v1.0.18-BAT اضافه شد

دانلود-بازی-Driftland-The-Magic-Revival



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , بازی کامپیوتری ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام پس از گذشت مدت بسیار طولانی، نسخه نهایی دانلود بازی Divinity Original Sin 2 منتشر شد! نسخه های متعدد آزمایشی برای این بازی منتشر شد تا تمامی باگ ها و مشکلات آن تا حد امکان برطرف شوند و گروه CODEX به محض انتشار این عنوان در شبکه استیم، آن را کرک کرده و منتشر نمود. بازی Divinity: Original Sin اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با دوربین ایزومتریک و مکانیزم‌های جذابش، توانست طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک را حسابی جذب کند. نسخه دوم این بازی با نام Divinity: Original Sin 2 از مدت‌ها پیش در دست ساخت بوده و حتی نسخه Early Access آن از طریق استیم منتشر شده بود که دسترسی به بخش اول بازی را فراهم می‌کرد.

دانلود بازی Divinity Original Sin 2 علاوه بر یک بخش داستانی کامل، دارای حالت‌های بازیکن در برابر بازیکن (PvP) و Game Master نیز خواهد بود. همچنین استودیو لارین همزمان با اعلام تاریخ انتشار بازی، آپدیت جدیدی هم برای نسخه Early Access آن منتشر کرده است که روابط بین کاراکتر‌ها و سیستم ساخت آیتم‌ها و شخصیت‌ها را بهبود می‌بخشد و علاوه بر آن دو منطقه جدید نیز به بازی اضافه می‌کند. بازی Divinity: Original Sin 2 در سال ۲۰۱۵ توانست دو میلیون دلار از طریق کیک استارتر بودجه کسب کند و دارای یک حالت همکاری چندنفره (Co-Op) چهار‌نفره نیز خواهد بود. همچنین این بازی از جهات دیگری نیز در مقایسه با نسخه قبلی پیشرفت داشته و در این قسمت تصمیم‌ها و انتخاب‌های شما تاثیر به مراتب بیش‌تری روی روند بازی خواهد داشت.

Divinity Original Sin 2 PC-CODEX

دانلود-بازی-Divinity-Original-Sin-2



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام نسخه جدید بازی Cities عرضه شد! این نسخه از بازی با مخالفت شدید کاربران و منتقدان در سرتاسر دنیا روبرو شده است! باید دید که آیا این همه انتقاد مورد استحقاق این بازی بوده است یا خیر. طراحی، توسعه و مدیریت بزرگترین و گسترده ترین شهرهای دنیا را در بازی Cities XXL به دست خواهید گرفت. این نسخه از بازی دارای بهبودهای بسیاری در موتور بازی و ظاهری کاملا جدید می باشد که باعث می شود تا شما هرچه بیشتر با بازی احساس دوستی پیدا کرده و مدیریت خود را با حرفه ای گری بیشتری انجام دهید. بازی Cities XXL را می توان در دسته بازی های شبیه سازی، شهرسازی و اقتصادی دانست.

Cities XXL PC-RELOADED

|آپدیت Update.v.1.3-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Arma 3 Laws of War به همراه تمامی بسته های الحاقی پیشین تا تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۷، توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. بسته الحاقی Laws of War DLC در کاوش دیدگاهی متفاوت از میدان جنگ با حضور در جناح استان دوستانه شکل گرفته است. شما با خرید این بسته الحاقی به کمیته بین المللی صلیب سرخ کمک می کنید و مبلغ بیان شده توسط کمپانی Bohemia Interactive برابر با نصف سود فروش این بسته الحاقی می باشد. جناح جدیدی با عنوان IDAP (پروژه امداد و توسعه بین المللی) که یک ارگان غیر دولتی با تمرکز بر پاسخ بسیار سریع به بلایای انسانی می باشد در بسته الحاقی Laws of War قرار داده شده است. وقتی که در این جناح حضور پیدا کنید می توانید از لباس و گیرهای جدید شامل لباس مخصوص مرتبط با وظایف خود و ابزارها، تامین کننده ها و سایر آیتم ها استفاده کنید.

در بسته الحاقی Laws of War پلتفرم بازی به صورت کامل به روزرسانی شده است که شامل محتوا و ویژگی های اضافی بسیار زیادی می شود. این آپدیت پلتفرم برای تمامی خریداران بازی آرما ۳ رایگان خواهد بود. از جمله این ویژگی ها و محتویات می توان به UXO، مین ها،جزوه های آموزشی درمان بیماران، برگه توضیح قوانین جنگ های رزمی، دسترسی به منابع دارویی و درمان اضطراری، منابع آب و غذا و پتو، بمب های توده ای و … اشاره نمود. برای دانلود بازی Arma 3 Laws of War به همراه تمامی بسته های الحاقی پیشین و دیتای اصلی بازی، می توانید به ادامه مطلب در دانلودها مراجعه نمایید.

Arma 3 Laws of War PC-CODEX

دانلود-بازی-Arma-3-Laws-of-War



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کرک نهایی CODEX پس از گذشت تنها چند دقیقه از دانلود بازی XCOM 2 War of the Chosen در شبکه استیم، منتشر شد. اندازه این محتوا دو برابر بسته‌های الحاقی پیشین بازی XCOM 2 می باشد. یکی از نیروهای خودی به نام The Reaper از یک حالت مخفی‌کاری تازه به نام Shadow Concealment استفاده می‌کند. این واحد می‌تواند با استفاده از Shadow Concealment پس از حمله، در حالت مخفی باقی بماند. واحد The Reaper به سلاح‌های دورزن قدرتمند و مین‌های کلیمور مجهز است که در صورت استفاده از کلیمور، هر سربازی که از روی مین رد شود، منفجر خواهد شد.

بسته الحاقی XCOM 2: War of the Chosen سه جناح جدید به نام‌های The Reapers ،Skirmishers و Templars به بازی اضافه می‌کند. هر جناح جدید به مهارت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی مجهز است. هر یک از این جناح‌ها کلاس‌های سرباز جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند که می‌توان در نبردها از آن‌ها استفاده کرد. علاوه بر جناح‌های جدید، این بسته الحاقی شامل محیط جدید و ماموریت‌های تازه هم خواهد بود. بسته الحاقی War of the Chosen قرار است همزمان برای نسخه‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ بازی XCOM 2 منتشر شود.

دشمن جدیدی که در دانلود بازی XCOM 2 War of the Chosen در نظر گرفته شده، The Warlock نام دارد. وارلاک یک شخصیت شرور با قدرت‌های فرابشری است که به واسطه‌ی آن‌ها می‌تواند به انجام سحر و جادو بپردازد و کار‌هایی مانند زنده کردن اجساد انجام دهد. همچنین طبق اطلاعات موجود در تریلر، وارلاک توانایی آشکار سازی نقاط ضعف نیرو‌های مختلف و استفاده از آن‌ها را نیز دارد.

XCOM 2 War of the Chosen PC-CODEX + Fix

دانلود-بازی-XCOM-2-War-of-the-Chosen



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Distrust را می توان عنوانی کاملا برگرفته از The Thing دانست. این بازی در سبک استراتژیک، ماجراجویی و خشونت آمیز توسط کمپانی Cheerdealers توسعه داده شده و Alawar Premium آن را در تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۱۷ در شبکه استیم منتشر کرد. داستان بازی از جایی شروع می شود که هلیکوپتری که گروهی از محققین را به همراه خود داشته، در منطقه ای در قطب شمال با زمین اصابت می کند. محققین سعی در راهی برای بازگشت می کنند اما تلاش آن ها فقط باعث می شود تا بیشتر در تاریکی غرق شده و سناریویی ترسناک را برای خود رقم بزنند. وقتی که آن ها به خواب فرو می روند، نیرویی ترسناک را جذب می کنند که زندگی آن ها را از تنشان می تواند خارج کند! اما هرچه بیشتر برای بیدار ماندن تلاش می کنند، توانایی آن ها برای زنده ماندن کمتر می شود.

وقتی که این بازماندگان تلاش می کنند کمی استراحت کنند تا بدون مردن، خستگی آن ها برطرف شود، آرام آرام به جنون دست پیدا کرده و به نقطه ای می رسند که دیگر به احساسات خود هیچ اعتمادی ندارند. در این لحظه، آن ها حتی تفاوت حقیقت و خیال را متوجه نمی شوند! شما در دانلود بازی Distrust وظیفه راهبری این بازماندگان را خواهید داشت تا در منطقه ای که به صورت تصادفی در قطب شما تشکیل می شود، با مشکلات سخت جوی کنار آمده و آن ها را نجات دهید. از ویژگی های بازی می توان به هوای بسیار سرد با دشواری های مختص خود، ایجاد تصادفی مراحل بازی، وجود ۱۵ کاراکتر که هرکدام توانایی ها و مهارت های خود را داشته، ده ها مرحله و چالش در بازی و … اشاره نمود.

Distrust PC-CODEX

دانلود-بازی-Distrust



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بسته الحاقی جدید Concerts برای دانلود بازی Cities Skylines توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. در این بسته الحاقی شما توانایی برنامه ریزی و اجرای کنسرت های مختلف را خواهید داشت. تصاویری از گروه های مختلف راک، پاپ، فولکز و EDM در اختیار شما قرار گرفته و ایستگاه رادیویی جدیدی که تمرکز خود را بر روی آثار موسیقی گذاشته است نیز به بازی اضافه شده. همان طور که می دانید، کنسرت ها اجزای ملودیک بیشتری را به اصوات شهری می بخشند. شما تنها کنسرت برگزار نمی کنید. بلکه ساخت سازه های جدید برای اجرای کنسرت ها، مدیریت فستیوال ها، تبلیغ برای فروش بلیط بیشتر، توسعه کمپین های بازرگانی، کنترل محبوبیت گروه های موسیقی، بهینه سازی بودجه های امنیتی و … همه به عهده شما خواهد بود!

Cities Skylines Concerts PC-CODEX

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۳٫۲GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Cities-Skylines-Concerts



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , رقابتی , سرگرم کننده , معمایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بسته الحاقی جدید برای دانلود بازی Order of Battle Burma Road منتشر شد. داستان بسته الحاقی Burma Road در ۷دسامبر ۱۹۴۱ و حملات اعجاب برانگیز ژاپن روایت می شود. این حملات ژاپنی ها باعث نابودی کامل نیروهای متحده از مالزی تا پرل هاربر شده است. حال که ژاپنی ها توانسته اند سنگاپور را به دست بگیرند، دست به کنترل Burma گرفته اند. آن ها می خواهند تا نیروهای خود را به خط دفاعی چین نزدیک کنند و تمامی این امور از مسیر Burma قابل دسترسی می باشد. ژاپنی ها برنامه دارند تا بعد از آن به تصرف بخش بریتانیایی در هند بپردازند. باید جلوی آن ها گرفته شود! در دانلود بازی Order of Battle Burma Road شما به مبارزات در مرز Burma دعوت شده اید. ارتش های جدید را رهبری کنید و در ناحیه ای کاملا ناآشنا به نبرد بپردازید تا جلوی یورش ژاپنی ها را بگیرید.

Order of Battle Burma Road PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Order-of-Battle-Burma-Road



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام کرک نهایی STEAMPUNKS بازی Total War: WARHAMMER به همراه تمامی DLCهای بازی منتشر شد! در Total War: Warhammer دیگر مانند نسخه‌های قبلی سری توتال‌وار شاهد فکشن‌های سراسر انسان نیستیم که بتوان بالانس بین آنان را به سادگی طراحی کرد. در حقیقت کریتیو اسمبلی با طراحی و ساخت ۵ نژاد بازی شامل امپراطوری (The Empire)، دووارف‌ها (Dwarfs)، کنت‌های خون آشام (Vampire Counts)، پوست سبزها (Greenskins) و جنگجویان کی-آس (Warriors of Chaos) به بهترین شکل ممکن، وظیفه‌ی سنگین ایجاد تعادل بین آنها را نیز بر دوش داشت و خوشبختانه توانست بدون اینکه لطمه‌ای به داستان اصلی آن وارد شود، این تعادل را ایجاد کند. شاید در نگاه اول اینطور به نظر بیاید که دووارف‌ها شانسی در مقابل پوست سبز‌ها ندارند و در یک چشم بهم زدن توسط ارک‌های تنومند بلعیده خواهند شد. اما اینطور نیست و این نژاد با بهره‌گیری از ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر جادو، قلعه‌های در دل کوه و دارا بودن قوی‌ترین توپخانه‌ی کل بازی نه تنها شانس مقابله با آنان را دارند بلکه اگر درست هدایت شوند می‌توانند ورق بازی را به سمت نابودی پوست سبز‌ها نیز برگردانند.

Total War WARHAMMER PC-STEAMPUNKS

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۲٫۴GB اضافه شد|

Total-War-Warhammer-pc-cover

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود بازی Sudden Strike 4 به همراه کرک نهایی PLAZA برای نسخه ۱۰ زبانه منتشر شد!  بازی Sudden Strike 4 اثری در سبکاستراتژی همزمان (Real-time) است که کاربران را در دوران جنگ جهانی دوم رها می‌کند. شما می‌توانید کنترل هر یک از نیرو‌های بریتانیا، آمریکا، آلمان یا شوروی را در دست بگیرید و ۱۰۰ واحد جنگی، از تانک‌های روسی تا جنگنده‌های آلمانی، را در نبرد‌های خود به کار گیرید. برای اولین بار در مجموعه Sudden Strike، کاربران می‌توانند از ۹ فرمانده مختلف که هر کدام از استراتژی جنگی و قابلیت‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برند، استفاده کنند. کاربران می‌توانند با تجربه حالت تک‌‌نفره، ۲۰ مرحله داستانی این بازی را تجربه کنند یا اینکه در بخش Skirmish مهارت‌های خود را به چالش بکشند. بخش چندنفره هم در این بازی تعبیه شده است تا بازیکنان بتوانند با یکدیگر به رقابت بپردازند. از طرفی سیستم امتیازدهی ویژه‌ای در این بازی گنجانده شده است که به مهارت نشان دادن کاربران در زمینه تاکتیک و غیره، امتیاز و جایزه می‌دهد.

بازی Sudden Strike 4 راه‌های مختلفی را برای یورش بردن به دشمنان در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. شما این امکان را دارید که قسمت‌های ضعیف تانک را مورد هدف قرار دهید، کمین کنید، ساختمان‌های نظامی را با سربازان اشغال کنید یا اینکه با جنگنده‌ها حملات هوایی روی دشمنان انجام دهید. اینها بخشی از راه‌های مختلف برای حمله کردن به دشمن است.

Sudden Strike 4 PC-PLAZA

دانلود-بازی-Sudden-Strike-4



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

دانلود-بازی-Steel-Division-Normandy-44

آپدیت بسیار سنگین برای دانلود بازی Steel Division Normandy 44 توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد! این آپدیت مشکلات بسیار بسیار زیادی را برای این بازی برطرف کرده و گروه CODEX نسخه ای کامل از مجموعه آپدیت ها را در یک پک منتشر کرده است. دانلود بازی Steel Division: Normandy 44 یک اثر استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) است که وقایع آن در دوران جنگ‌ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و وظیفه‌ کاربران هدایت و فروانروایی تانک‌ و نیرو‌های نظامی‌ است. بازی مذکور از دو حالت تک نفره و بخش چند نفره آنلاین بهره می‌برد. همچنین این بازی از ۲۰ بازیکن همزمان پشتیبانی می‌کند و شاهد نبرد‌های ۱۰ در برابر ۱۰ خواهیم بود. کاربران می‌توانند یک بازی استراتژی همزمان را که از محتوای جنگ جهانی دوم طراحی شده است تجربه کنند.

بازی شامل حالت‌های چند نفره آنلاین و تک نفره کمپین می‌شود که کاربران می‌توانند با توسعه نیرو‌های نظامی خود نظیر تانک‌ها، جنگنده‌ها و غیره یک تجربه ۱۰ در مقابل ۱۰ داشته باشند. نبرد‌ها در سه مرحله‌ی مجزا به وقوع می‌پیوندد؛ مراحلی که با پیش بردن آنها می‌توانید از مهمات و تجهیزات نظامی متنوعی بهره‌مند شوید و آنها را ارتقا دهید. نقشه و برنامه حملات نظامی خود را آماده کنید و همانند جنگ واقعی به حریفانتان حمله کنید و پایگاه آنها را با خاک یکسان کنید. کاربران می‌توانند به واسطه‌ی آخرین موتور گرافیکی استودیو ایوجن یعنی IRISZOOM بر روی کوچکترین واحد نظامی خود زوم کنند و از جزئیات طراحی شده دقیق آن لذت ببرند. نقشه‌ها و محیط‌های این بازی از روی منطقه نورمندی سال ۱۹۴۴ میلادی به طور دقیق طراحی شده است.

Steel Division Normandy 44 PC-CODEX

|آپدیت Steel.Division.Normandy.44.Update.Build.84678-CODEX اضافه شد|




:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی The Testament of Sherlock Holmes در سبک ماجرائی که توسط Frogwares طراحی و برای رایانه های شخصی منتشر شده است. شرلوک هلمز مشهورترین و بزرگترین کاراگاهی است که تا به حال وجود داشته است. شخصیت داستانی شرلوک هولمز نخستین بار در سال ۱۸۸۷م توسط نویسنده و پزشک اسکاتلندی سر آرتور کانن دویل ساخته و پرداخته شد و در کتاب‌ها مطرح شد. در طول این سال ها این کارآگاه مشهور در همه زمینه ها از تلوزیون تا سینما وارد شده است و حالا آمده است تا در صنعت گیم نیز شما را با داستان هایش همراه کند. شما در نقش شرلوک هلمز به همراه دستیار خود، دکتر واتسون باید به حل پرونده های مختلف در بازی بپردازید. ماموریت های بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند. گرافیک بازی در سطح خوبی قرار دارد و طراحی محیط کاملا شما را در حال و هوای قرن 18 میلادی قرار می دهد.



:: موضوعات مرتبط: , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی بسیار زیبا حرفه ای حتما دانلود کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin
(94/5/12) تغییرات:

ویرایش طلایی بازی اضافه شد.

در عصر رنسانس، ونیز در اوج قدرت خود قرار داشت و مردم دنیا این شهر را به عنوان مرکز فساد، دسیسه چینی های سیاسی و البته زیبایی می شناختند. اما با گذشت زمان و به وجود آمدن تغییرات بنیادی در ونیز، این شهر پس از بدنامی تبدیل به محور تمدن و مرکز فرهنگی اروپا گشت. پس از این واقعه ونیز تبدیل به مهم ترین مرکز تجاری میان غرب اروپا و قسمت های شرقی مدیترانه شد و با جاری شدن ثروت فراوان به این شهر، سازمان های سیاسی و مخفی کار خود را در این شهر از سر گرفتند.
در این زمان داستان شما آغاز می شود! شما به عنوان یک جوان جویای نام و به دنبال کسب موفقیت، قدرت و پول و با پشتیبانی خانواده سرشناس خود، شروع به خلق یک امپراطوری تجاری می کنید!

امپراطوری تجاری بزرگ شما در سراسر طرابلس , رم , اسکندریه , قسطنطنیه و بسیاری از شهرهای دیگر گسترش می یابد و هرچه بیشتر پیشرفت کنید , قدرت بیشتری به دست می آورید. مطمئنا در این مسیر با چالش های فراوانی رو به رو می شوید. مثلا دزدان دریایی گاه و بی گاه به ناوگان کشتی های تجاری شما حمله می کنند. در نتیجه باید کشتی های خود را برای چنین مواقعی آماده کنید. علاوه بر این رقبای تجاری و سیاسی مشکلات زیادی را برای شما به وجود خواهند آورد و باید برای پیشرفت بیشتر با آن ها مقابله کنید تا شاید بتوانید روزی به بزرگترین مقام سیاسی ونیز تبدیل شوید!



:: موضوعات مرتبط: استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

دانلود Ben The Exorcist - بازی بن جن گیر

بازی Ben The Exorcist در سبک اکشن و ماجرائی که توسط Wraith Studio به صورت مستقل طراحی و در سال 2017 برای رایانه های شخصی منتشر شده است. در این بازی همراه بن که جنگیری حرفه ای است، می شوید. او به ماموریت های ماورا الطبیعه بسیاری رفته و در ادامه این ماموریت ها به خانه ای با ارواح سرگردان وارد می شود. این ماموریت بسیار سخت تر از ماموریت های گذشته بن برای او است. ارواح این خانه هیچ تراسی از شما ندارند و در هر گوشه انتظار شما را می کشند. محیط بازی از تنوع خوب و جزئیات بسیاری برخوردار است و در طراحی مراحل نیز سعی شده است که این تنوع مد نظر قرار گیرد. موسیقی بازی در القای تعلیق به خوبی عمل می کند و مجموع این عوامل ساعات خوبی را برای گیمر به ارمغان خواهد آورد.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin
(96/5/13) تغییرات:

نسخه  Nubia Civilization and Scenario Pack - CODEX اضافه شد.

بازی Sid Meiers Civilization VI در سبک استراتژی که توسط Firaxis ساخته و در سال 2016 توسط 2K برای رایانه های شخصی منتشر شده است. سری بازی Civilization که توسط Sid Meiers پایه گذاری شد یکی از بهترین و محبوبترین بازی های سبک استراتژی است که این بازی ششمین نسخه از این سری بازی محصوب می شود. بازی دست به تغییرات خوبی به نسبت نسخه قبل که در سال 2010 ارائه شد زده است و با پایبندی به ریشه های این سری توانسته است تجربه جدیدی را برای گیمر ها رقم بزند. از تغییرات بازی می توان به تغییر و تحولات در دنیای بازی حالا به صورت زنده در نقشه قابل مشاهده است و هر فرهنگ برخورد و رفتار منحصر بفرد خود را دارند. تنوع و فراوانی فرهنگ ها در بازی باعث شده است که برخورد با هر کدام نیاز به استراتژی خاص خود باشد چه بخواهید از راه صلح و دیپلماسی وارد شده و یا با جنگ و لشگرکشی به هدف خود برسید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin
(96/5/14) تغییرات:

نسخه فشرده شده FitGirl اضافه شد.

بازی Planet Coaster در سبک شبیه سازی و استراتژی که توسط Frontier Developments طراحی و در سال 2017 برای رایانه های شخصی منتشر شده است. استودیوی انگلیسی Frontier که ساخت بازی Elite: Dangerous را در کارنامه دارد، در یک چرخش 180 درجه‌ای نسبت به حال و هوای این بازی، در کنفرانس پی‌سی گیمینگ در E3 از بازی جدید خود که یک شبیه‌ساز فضای شهربازی است رو‌نمایی کرد. بازی در بررسی سایت گیم‌اسپات نمره‌ی ۹/۱۰ را کسب کرده است. در این بررسی به ویژگی سرگرم‌کننده بودن بازی اشاره شده است و مدیریت فضای شهربازی را یکی از تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز عنوان می‌کند. آزادی عمل بسیاری در مدیریت شهربازی و وسایل آن در بازی وجود دارد که با دارا بودن وسایل متنوع می تواند ساعت های بسیاری شما را سرگرم کند.



:: موضوعات مرتبط: , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: کسانی که دنبال بازی پر هیجان شادی اینو حتما دانود کنن ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin
(96/5/14) تغییرات:

نسخه Longstop Hill - RELOADED اضافه شد.

بازی Tank Warfare: Tunisia 1943 در سبک استراتژی و شبیه ساز که توسط Graviteam طراحی و در سال 2017 توسط Strategy First Inc. برای رایانه های شخصی منتشر شده است. در بازی به بخش مهمی در جنگ های جهانی و در کشور تونس خواهیم رفت. محیط های بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند و در هر مرحله ماموریتی را به وسیله تانک های مختلف هدایت خواهید کرد.در بازی سعی شده است که تجربه ای نزدیک به واقعیت برای گیمر به وجود بیاورند و در این راه بسیار موفق عمل کرده اند.. هوش مصنوعی بازی در سطح قابل قبولی قرار دارد و کاملا گیمر را به چالش خواهد کشید. گرافیک و فیزیک بازی نیز بسیار خوب کار شده است و محیط از تخریب پذیری خوبی برخوردار است و در آن و به خصوص صحنه های شلوغ شاهد افت نرخ فریم نیستیم.



:: موضوعات مرتبط: , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: این از دست ندید بازیه خیلی قشنگیه ,
:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی Ultimate General: Civil War در سبک شبیه سازی و استراتژی که به صورت مستقل توسط  طراحی و در سال 2017 برای رایانه های شخصی منتشر شده است. به سال های بین 1861 تا 65 و زمان جنگ های داخلی آمریکا خواهیم رفت و درگیر این جنگ های خونین خواهیم شد. ایالت های شمالی برای مقابله با ایالت های جنوبی با هم متحد شده اند و هر کدام می خواهند که پیروز این نبرد بزرگ باشند. در ابتدای بازی شما با انتخاب دسته خود بازی را شروع خواهید کرد. همه حالت ها و قوانین مرسوم بازی های استراتژی در این بازی نیز وجود دارد که باعث شده است که علاقه مندان این سبک با بازی احساس ناآشنا بودن را نداشته باشند و به سرعت با گیم پلی بازی مسلط شوند.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی Solstice Chronicles: MIA در سبک اکشن، نقش آفرینی و استراتژی که به صورت مستقل توسط Ironward طراحی و در سال 2017 توسط Nkidu برای رایانه های شخصی منتشر شده است. در این بازی کاربران هدایت یک سرباز را که به تنهایی در دنیایی تاریک گیر افتاده است، بر عهده می‌گیرند. وی تنها بازمانده نیرو‌های نظامی است و با سلاحش به جنگ با هیولا‌های مریخی می‌رود. زاویه دوربین این بازی از بالا به پایین است و بازی از المان‌های Twin Stick بهره می‌برد. کاربران در بازی Solstice Chronicles: MIA می‌توانند سلاح‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های خود را در صفحه ارتقای قابلیت‌ها گسترش دهند. در این بازی، ربات پرنده‌ای که از قابلیت‌های زیادی برخوردار و کمی پرحرف است، شما را همراهی می‌کند. همین‌طور کاربران می‌توانند این بازی را به طور Local در بخش چندنفره و همکاری چندنفره (کوآپ) با دوستانشان تجربه کنند.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازیه هیجان امیزیه از دست ندید ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی Tacoma با اینکه از حیث گیم‌پلی و سبک بازی شباهت زیادی به Gone Home دارد، اما داستانی متفاوت از آن را روایت می‌کند. در این بازی با شخصیت امی فریر همراه می‌شویم که باید به سفری به ایستگاه فضایی تاکوما برود و ODIN را به دست بیاورد. با این حال فریر پس از رسیدن به مقصدش، متوجه می‌شود که ۶ عضو این ایستگاه فضایی ناپدید شده‌اند و ODIN هم غیرفعال شده است. حال وی باید در این محیط به ماجراجویی بپردازد و برای سوال‌های بی‌شمار خودش، جواب پیدا کند. Tacoma بازی‌ای نیست که باب میل همه باشد. این بازی اثری آرامش‌بخش است که اگر به دنبال پازل‌های پیچیده یا مبارزه‌های خشن و جذاب هستید، به درد شما نخواهد خورد. با این حال این بازی گیمر را در محیط و فضایی عالی قرار داده و به وی اجازه می‌دهد به سرنوشت افرادی پی ببرد که زمانی ایستگاه تاکوما خانه‌شان بود. در کل Tacoma بازی عجیبی است و تجربه‌ای ارائه می‌کند که تا مدت‌ها آن را فراموش نخواهید کرد. در طول ماجراجویی تقریبا سه ساعته خودتان در تاکوما، به هویت کاراکتر‌های بازی پی خواهید برد. یک ایستگاه فضایی که توسط یک هوش مصنوعی قدرتمند کنترل می‌شود، ایده کاملا نو و جدیدی نیست. با این حال، سازندگان بازی در استودیو فول‌برایت، موفق شده‌اند از زاویه جدیدی به این ایده نگاه کنند و در نتیجه روایتی نو و جذاب ارائه دهند. Tacoma دقیقا همان بازی‌ای است که شما از سازندگان اثری مثل Gone Home انتظار دارید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: بازی , خیلی , خوبیه , و , هیجان , امیزه , از , دست , ندهید ,
:: بازدید از این مطلب : 796
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

SimCity PC-Razor1911

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

|افزونه ی Cities of Tomorrow Expansion Pack به پست اضافه شد|

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 5 / 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد